Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tis idd soms wel moeilijk maar ja je moet er toch gewoon optimaal van genieten en niet teveel aan eventuele vervelende toekomstperspectieven denken. Mijn vriendje gaat na de zomer in Utrecht studeren, ik weet nog niet precies waar ik heenga, maar in elk geval niet naar Utrecht. Daar zie ik ook al best tegenop van goh dat wordt dan wel moeilijk. Maar aan dat soort dingen moet je gewoon niet teveel denken (ook al is dat moeilijk), geniet er gewoon van zo lang het duurt ![]()
|
![]() |
zeer practisch,
zorg dat je een sociaal leven houd, ik heb vriendinnen die hun hele leven om hun vriendje bouwen, als hij weg valt hebben ze nix qua vrienden ed. Verwaarloos je andere contacten niet. verder ken ik het probleem, ik ben iemand die heel slecht mensen echt toelaat , oppervlakkig ed wel maar verder niet, ook ben ik iemand met verschrikkelijke bindingsangst. Het heeft mijn vorige vriendje heel veel moeite gekost om me mezelf te laten geven zeg maar. En ondanks dat het nu over is heb ik er geen minuut spijt van gehad. Ik heb een enorm leuke tijd gehad. Maar ik had zelf ook een leven, dus nu het over is val ik niet in een zwart gat ofzo. en volgens mij is dit kei nutteloze post
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||