Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2002, 21:04
Mabo
Mabo is offline
Hoi allemaal

Ze zijn er dan eindelijk... want ik moest ze eerst verkleinen want ik ga niet 150 foto's in oorspronkelijk formaat naar internet sturen; ik heb ze verkleind naar miniatuur foto's en verpakt in een zipbestandje van 1,5 MB die ge naar hartelust kunt downloaden op uw pc. Voor allen die niet aanwezig waren om te kijken hoe het is/was en voor allen die aanwezig waren om te kijken hoe leuk het was; en alles her te beleven, te lachen of weet ik wat je doet als je de foto's ziet... anaway veel plezier ermee...doe er je voordeel mee (of niet...)

http://home.wanadoo.nl/debazz/dopmeeting/download.html

Cya next meeting!

Bas
Oud 12-10-2002, 21:21
tacidvs
tacidvs is offline
Werkt niet bij mij, iemand die ze via msn kan sturen?
Oud 12-10-2002, 21:23
Evito
Evito is offline
fijn dat leuke javascript,
maar gebruik een hyperlink als je het niet goed kunt doen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 21:33
Gothic
Gothic is offline
op 2 foto's na zijn ze geweldig
Oud 12-10-2002, 21:47
tacidvs
tacidvs is offline
Ik heb ze al, zijn inderdaad erg leuk. (Had me even gemaild, we hadden vast wel wat overeen kunnen komen over een paar foto's... nu moet ik je kat weer gijzelen enzo, ik heb het al zo druk...)
Oud 12-10-2002, 21:52
Anne
Anne is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Had me even gemaild, we hadden vast wel wat overeen kunnen komen over een paar foto's... nu moet ik je kat weer gijzelen enzo, ik heb het al zo druk...
tacidvs, als ik nou verliefd op je was, zou ik die knipoog-foto van jou vergroten en boven mijn bed hangen

*is nu aan het downloaden* *is heel bang*

Edit: Op een stuk of vijf foto's na vallen ze wel mee.

Laatst gewijzigd op 13-10-2002 om 09:20.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 22:57
murwari
murwari is offline
Nu weet ik wel niet wie wie is
Oud 12-10-2002, 23:06
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
murwari schreef:
Nu weet ik wel niet wie wie is
Krijg jij 't gedownload dan?
Oud 12-10-2002, 23:39
Secreet
Secreet is offline
misschien dat je ze even online kunt zetten?

hoewel...ik vind ook niet echt dat je ze hier neer moet zetten...mail ze ff door of iets maar geen link naar dit forum ok?
Oud 13-10-2002, 22:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Anneee schreef:
tacidvs, als ik nou verliefd op je was, zou ik die knipoog-foto van jou vergroten en boven mijn bed hangen
Ik ben verliefd op hem, en nog zou ik die foto niet boven m'n bed hangen

ok was niet heel lief
Oud 13-10-2002, 22:15
Black Bird
Black Bird is offline
Heb de foto's bekeken, maar zie niet wie wie is..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 09:10
tacidvs
tacidvs is offline
Als ik voor mezelf mag spreken in een korte uitleg,

Ik ben de persoon met het meest aparte haar, rood kortgemiauwd overhemd en lichtblauwe spijkerbroek, da?
Oud 14-10-2002, 16:09
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
kortgemiauwd
Dat doet mijn kat ook altijd...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 08:19
Mabo
Mabo is offline
1,5 duurt wel ff om te versturen naar een mailbox en dat kan hotmail zowieso niet versturen, en de meeste mensen met hun overvolle mailboxen van max 2 MB ook niet ontvangen...ik wil het best doen hoor; maar dan moet je wel de ruimte hebben zodat ik de mail niet terugkrijg...

Tja misschien is niet elke foto van iedereen even geweldig...Ik laat het oordeel aan anderen over; iedereen denkt daar toch anders over; ik wilde de 150 foto;'s jullie niet onthouden...
Maar ik zal er volgende x denk ik toch minder maken zodat ik ze sneller, groter, mooier etc. kan laten zien...

Vreemd dat de link niet werkt.. Ik doe het op deze manier overigens omdat de foto's op een aparte snelle sever staan...

Cya next time
Oud 15-10-2002, 08:39
iamre18
iamre18 is offline
Citaat:
Mabo schreef:
1,5 duurt wel ff om te versturen naar een mailbox en dat kan hotmail zowieso niet versturen, en de meeste mensen met hun overvolle mailboxen van max 2 MB ook niet ontvangen...ik wil het best doen hoor; maar dan moet je wel de ruimte hebben zodat ik de mail niet terugkrijg...

Tja misschien is niet elke foto van iedereen even geweldig...Ik laat het oordeel aan anderen over; iedereen denkt daar toch anders over; ik wilde de 150 foto;'s jullie niet onthouden...
Maar ik zal er volgende x denk ik toch minder maken zodat ik ze sneller, groter, mooier etc. kan laten zien...

Vreemd dat de link niet werkt.. Ik doe het op deze manier overigens omdat de foto's op een aparte snelle sever staan...

Cya next time
hmz, jammer ik kan ze ook niet ontvangen, via mail wordt dan wat lastig, gezien de grote van het bestand, kan je geen nieuwe link of iets dergelijks maken?..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 15:08
Mabo
Mabo is offline
Het zit zo dat ik de foto's tijdelijk geparkeerd heb op een server die ik eigenlijk ook voor een andere officiele website gebruik en die twee dingen moeten niet met elkaar in conflict komen en dus wil ik die twee dingen ook gescheiden houden; daarom had ik een verwijzing gemaakt vanaf mijn andere webruimte die vreemd genoeg op sommige computers niet werkt. Ik heb hem nog een getest maar hier thuis en op school doet hij het wel..er zal wel ergens een conflict zitten met bepaalde versies of instellingen van programma's... Maar ja het is zo zonde als jullie de foto;'s waarop je zo lang gew8 hebt niet kunt bekijken dus daarom bij wijze van uitzondering dan toch maar de link van waar de foto's in real place te vinden zijn:

De foto's zijn te vinden op: http://www.ferryvanleeuwen.nl/dopmee...23juni2002.zip
Oud 15-10-2002, 17:56
coecie
coecie is offline
so... lekker ding heb je aan de haak geslagen gothic!
ik zou dat knipoog dus wel boven mijn bed hangen, haha!
ciao
Oud 15-10-2002, 18:21
murwari
murwari is offline
*valt in herhaling* Maar ik vind het ECHT zonde dat ik dus niet weet wie het allemaal zijn
Oud 15-10-2002, 18:26
coecie
coecie is offline
Citaat:
murwari schreef:
*valt in herhaling* Maar ik vind het ECHT zonde dat ik dus niet weet wie het allemaal zijn
ik sluit me hier bij aan
Oud 15-10-2002, 19:29
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
coecie schreef:
so... lekker ding heb je aan de haak geslagen gothic!
ik zou dat knipoog dus wel boven mijn bed hangen, haha!
ciao
, dank je ofzo, hij gelooft het niet, misschien nu wel ... maar nee, niet voor boven m'n bed

Citaat:
murwari schreef:
mij ken je toch wel? Leo ook? k

Als je me niet meer (her)kent, ik ben meisje , zit naast meisje met kort blond haar (Snow White), naar SW zit Leonoor, ik zit aan de andere kant van SW. Ik draag een roze tijgershirt, beige jas met geel, haar los, zwarte broek...
Oud 15-10-2002, 20:47
tacidvs
tacidvs is offline

ik bijt
Oud 15-10-2002, 21:17
coecie
coecie is offline
ééénig!
Oud 16-10-2002, 08:06
iamre18
iamre18 is offline
Op die ene foto lijkt het net of ik een HELE grote kauwgombal in mijn mond heb! , voor de rest, zitten best leuke fotooos bij
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 09:01
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Ik ben de persoon met het meest aparte haar
Goh, wat ehh.. subtiel
Oud 16-10-2002, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
mij ken je toch wel? Leo ook? k
[/SIZE]
Ik ben die capuchon.

(Helaas is het hem ook gelukt me (te) vaak helemaal op de foto te zetten...)

Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 09:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2002, 09:13
Verwijderd

Dat geval met die grijze jas .. c'est moi.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:08
Anne
Anne is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat geval met die grijze jas .. c'est moi.
Maar op zich kon je dat ook al zien aan zijn avater

Ik ben het meisje met spijkerjas, bruin haar in een (korte) staart, een driekwartbroek (en koud dat ik het had) en verder weet ik niet meer wat ik aan had. Ik zat in ieder geval naast iamre18 en op sommige foto's ook naast Gothic.
Oud 16-10-2002, 13:32
Mabo
Mabo is offline
[Zal binnnekort ook foto van zichzelf plaatsen op het forum (als dat lukt)... Had toen wit t-shirt aan en bril op (en nu maar hopen dat er niet meer mensen dat ook hadden...) maar ge ziet me op de volgende meeting en zult me dus dan wel herkenen
Oud 16-10-2002, 15:50
Cinamon
Cinamon is offline
Heej
cutig!!!!!
Ik kan ze niet openen.. ik wil zien wie iedereen is!
ik kan alleen zien via klein schermpje naast de bestandjes...
Oud 16-10-2002, 22:43
Secreet
Secreet is offline
alsnog...ik krijg ze ook niet geopend...

iemand die ze ffies online kan zetten ergens?
Oud 23-10-2002, 07:47
Mabo
Mabo is offline
Ik kan ze iig niet op oorspronkelijk formaat of allemaal los online zetten (heeft beperkte ruimte); maar misschien heeft iemand anders de tijd en ruimte dat wel te doen... (voel uw vrij...)
Zo kan iedereen die ze door problemen met hun compu's alsnog bekijken. Ik weet niet of iemand ze op het forum kan zetten of is dat met meer dan 1,5 MB een beetje problematisch??? Ik hoor en zie het wel...
Oud 23-10-2002, 08:01
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Mabo schreef:
Ik kan ze iig niet op oorspronkelijk formaat of allemaal los online zetten (heeft beperkte ruimte); maar misschien heeft iemand anders de tijd en ruimte dat wel te doen... (voel uw vrij...)
Zo kan iedereen die ze door problemen met hun compu's alsnog bekijken. Ik weet niet of iemand ze op het forum kan zetten of is dat met meer dan 1,5 MB een beetje problematisch??? Ik hoor en zie het wel...

kheb 15 mb webspace
Reageren

Regels voor berichten