Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan ben je audio aan het openen, dus kan je niet op noten bewerken, quantiseren etc. Dsu is niet echt een optie. Geluiden uit je geluidskaart nemen dan hé |
![]() |
|
Is Cubase alleen maar voor MIDI dan?
Ik kan de geluiden wel voldoende bewerken met mijn keyboard, dat is geen probleem, dus daar heb ik cubase niet voor nodig. Maar het is gewoon makkelijk om de verschillende samples d.m.v. click and place in een bepaalde volgorde te zetten en zo een nummer in elkaar te flansen. alleen omdat bij al die commerciele free record shop zooi (bv magix music maker) het geluid gewoon bagger is wil ik met een professioneel pakket werken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar niet om met samples te werken en met drag-en drop Misschien de deluxe magix wat voor jou?? |
![]() |
|
Weet je wat?
ik probeer het volgende ik sluit mijn keyboard op de line-in van mijn geluidskaart aan en kijk effe of ik kan opnemen met de recorder van het commerciele magix music maker. als dat lukt dan bewerk ik de opgenomen waves met cool edit pro en die bewerkte bestanden zet ik in mijn nummer die ik maak met magix musix maker. Lijkt jou dat ook geen goed idee?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[mp3/wav/sample software] mix programma waarbij je zelf ook kan invoegen!! Verwijderd | 6 | 23-10-2002 08:56 |