![]() |
|
![]() |
Ja ik kan ook vrij veel eten en ik kom niet echt aan ofzo. Ik ben 1.83m en ik weeg +/- 63.5 kg. Ik krijg alleen meer last van puistjes als ik alles eet, maar word er niet echt opvallend dikker van. (Ja is best relaxed). Mijn zus is even lang en weegt bijna 15kg meer, die is precies het tegenover gestelde van mij.
|
![]() |
|
![]() |
Ik WIL aankomen... maar ik kan me H E L E M A A L wezenloos vreten een week lang, een halve kilo aankomen en het vervolgens een dag later weer kwijt zijn doordat ik heel laat ontbijt (1 uur ofzo)
Misschien moet ik m'n schildklier er maar uitrossen ofzo ![]()
|
![]() |
neej dat heb ik niet, en ik ben de enige thuis... helaas... ik sport 2 of 3 keer per week en ik let een beetje op wat ik eet
het is bij mij dus ook zo dat als ik een "vreetdag" heb (dwz een zak chips, zakje drop, stuk chocola, 4 gewone maaltijden) dan is dat de dag erna dus ook gewoon te zien en tsja... mijn broers eten zich wezenloos en komen nix aan...niets aan te doen he
|
Verwijderd
|
Hmm ik heb dat ook wel beetje geloof ik, ik eet heel veel ook veel koekjes en dat soort spul en ik kom geen kilo's aan, hooguit 1 ofzo... Maar ik sport wel 3x per week en dan wel meestal ±2 uur lang dus...
Maar ja het is heus veel gezonder om wel te sporten ookal wordt je vriendin misschien niet dik. En ik vind het wel heel leuk sporten dus... liefs xxx |
![]() |
|
als ik niet (netals nu) last heb van mn maag (waarschijnlijk maagzweer) dan kan ik ongelimiteerd alles doormekaar vreten zonder aan te komen...ik denk niet dat dat aan te leren is, want volges mij komtet door je stofwisseling...en of dat te wijzigen is...
|
![]() |
Kan ik ook niet want dan kom ik ook te veel aan. Maar als je t van de andere kant bekijkt is dat niet eens zo erg misschien. Doordat je het (waarschijnlijk) niet leuk vindt om aan te komen zul je proberen minder te gaan snoepen en dat is uiteindelijk alleen maar gezonder, toch? Mensen die eeuwig maar kunnen doorvreten krijgen hier waarschijnlijk ook wel ooit gezondheidsproblemen mee lijkt me. Ze worden misschien niet dik maar van ongezond leven/eten krijg je wel een lagere weerstand en dus meer kans op ziektes. Kee, t lijkt misschien wat vergezocht maar er zit wel wat in misschien....toch?
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me echt wezenloos eten en nog kom ik niet aan, maar dat is juist wat ik wel wil. Ik zit al jaren op dit gewicht met dezelfde lengte. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik kan eigenlijk wel eten wat ik wil, maar dat kan ook komen omdat ik heel veel sport (8 uur per week, en ik fiets overal heen (=ook een half uur tot een uur per dag...)), dus zeker weet ik het niet. Moet ik 's gaan uittesten, gewoon 4 weken niet sporten ofzow! Maar ja, dat houd ik niet vol... Ben gek op sport (en dat vind ik eigenlijk ook wel weer een mazzeltje...
![]()
|
![]() |
Moi vreet ONBEPERKT (in grote hoeveelheid maag raakt nooit vol ik kan ook niet met lege maag slapen blijf wakker liggen maar met volle maag ook nie) ....kom nie echt aan ligt er aan...ben nogal hyper duzzzzzzzzz blijf ongeveer op't zelfde gewicht merk wel op: juist als ik me er zorgen om maak kom ik aan dan krijg ik last van hevige vreetaanvallen...ik kan echt de hele dag doorvreten mmmmmmmm lekka
maar als ik weg ben heb ik geen eten nodig of op school snak ik er ook nie echt naar eet gewoon omdat ik't allemaal zoooooooow lekker vin Mmmmmmmmmm Maar sport wel da's gewoon gezond(conditie ook) allus ziet er dan wat beter uit en stressie vermindering |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Jaaaa, dat kan ik!!
Met een burger king, Mc Donalds, Febo en NY pizza om de hoek van de school gaat er toch aardig wat vets bij mij naar binnen. En dat terwijl ik hetzelfe blijf wegen. Zelfs het sporten heb ik gereduceerd tot een keer in de week, maar er komt nog steeds geen vet bij. |
![]() |
|
![]() |
Ik kan zoveel eten als ik wil ik kom dan ook geen gram aan. Hier ben ik best wel blij mee. Ik ben 1,60m en weeg 48 kilo dit weeg ik al zo een 4 jaar. maar soms is het niet leuk want dan zeggen ze dat ik nog net 14 ben ofzo zo zie je er niet volwassen uit en ik ben al 18. Maar ja je kunt ook niet alles hebben ik ben best wel tevreden hoor.
|
![]() |
|
Ik eet normaal nix maar ik weet van 'mn beter periode' dat ik zoveel kan eten en geen graam ankom.
Al eet ik 3 slagroomtaarten (*kots*) achter elkaar, ik kom geen gram aan! Maar geloof me, ook dat is niet altijd een lolletje!
||
Citaat:
|
![]() |
ik eet al voor een jaar geen chips, snoep, patat, koekjes en zo en heel veel andere dingen waar veel suiker in zit en ik ga iedere week naar de sauna. niet omdat ik ben bang dik te worden, maar omdat als ik een mars heb gegeten krijg ik over een week een hoop puisten. ik ben ook trouwens 2 maanden begonnen met uitsluitend water drinken, liever spa blauw, maar gewoon uit de kraan kan ook. Dus geen cola, extran, aa en zelfs geen appelsappen die 100% puur zijn. was in het begin heel moeilijk maar nu ben ik er aan gewend. ik probeer ook niet eerder dan 10 uur smorgens en niet later dan 6 uur savonds te eten. lukt niet altijd
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik ken wel een hoop gozers bij mij op school die elke dag wel een zakje chips of een snickers eten en ze hebben zeker geen last van overgewicht. Snap ook niet hoe ze dat doen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en als ik dikker wil worden dan alleen mn benen verder ben ik wle tevreden.. groetjes belanda
||
Citaat:
ikke maar ik heb dan nog een probleem waardoor het weer niet kan. Namelijk suikerziekte!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nee,k kan dat ook ni
![]() ![]() |
![]() |
|
Als ik al naar een dropje kijk kom ik al een kilo aan.. Nouja bij wijze van spreke dan...
Neej ik kan echt niet onbeperkt eten, ben dan ook altijd wel bezig met mijn eten, oppassen dat ik niet teveel eet enzo..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Schieten, Tieten & Saaie Bandieten #1391 Verwijderd | 500 | 27-05-2011 15:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheidstopic #43 Gothic | 498 | 07-04-2005 18:31 | |
Flora & Fauna |
50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood Kupu | 87 | 13-10-2002 08:48 |