Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2001, 16:28
miep
miep is offline
wie vreet er hier onbeperkt (chocolade, snoep, koek, chips, etc) en wordt er niet dik van?????????????? en maakt zich er ook geen zorgen over enzo? ik ben d'r onwijs mee bezig en ik wil net zoals een goede vriendin van me onbeperkt vreten, en niet dik worden! ze is onwijs dun, ze komt gewoon neit aan, en ze sport ook niks!! ik snoep bijna nooit en sport veel!! ik wil ook stoppen met dat gesport (is geen zak aan) en gewoon lekker snoepen!!
ik vroeg me af hoeveel mensen hier net zoals m'n vriendin zijn!!

miep
Oud 04-12-2001, 17:04
Verwijderd
Ik kan dat binnen zekere grenzen...ik eet bijna elke dag wel patat, elke dag cola, chips, noem de hele rits maar op en ook een hoop snoep tussendoor (koeken van allerlei soort enz.enz) en ik bel ook vaak ongezond eten (pizza, döner enz). Maar dat ga je na verloop van tijd wel merken. Ik zuip ook ontzettend veel bier en dat gaat echt op je buik zitten. Ik ben nu tweedejaars en met de huidige snelheid ben ik aan het eind van het vierde jaar echt een bitterbal geworden...dus ook ik kan niet onbeperkt zuipen/vreten. Écht onbeperkt, dat kan niemand.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 17:16
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Ik kan dat juist helemaal niet .
Oud 04-12-2001, 17:31
psilo
psilo is offline
ja ik.. terwijl ik tot mijn 4e ofzo best wel vet was
Oud 04-12-2001, 17:38
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ik vreet best veel, maar ook erg ongezond. Overdag snoep ik regelmatig, eet geen brood, drink geen melk. Op school eet ik koek en snoep elke dag en drink cola, sinas, yoki. En 's avonds gewoon prakkie ofzo of macaroni met saus enz en wel is patat.
Kortom: Ik kan eten wat ik wil maar wordt niet echt dik. Je moet het geluk maar hebben. En ik sport ook niet.

Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 17:39
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
psilo schreef:
ja ik.. terwijl ik tot mijn 4e ofzo best wel vet was
jaah ik kan het wel!!
ik eet alles en ik kom niets aan!! dat vin ik leuk!!!!
Oud 04-12-2001, 18:11
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
miep schreef:
wie vreet er hier onbeperkt (chocolade, snoep, koek, chips, etc) en wordt er niet dik van?????????????? en maakt zich er ook geen zorgen over enzo? ik ben d'r onwijs mee bezig en ik wil net zoals een goede vriendin van me onbeperkt vreten, en niet dik worden! ze is onwijs dun, ze komt gewoon neit aan, en ze sport ook niks!! ik snoep bijna nooit en sport veel!! ik wil ook stoppen met dat gesport (is geen zak aan) en gewoon lekker snoepen!!

miep
Dan denk ik dat jij toch heel wat gezonder bezig bent dan zij.
Ookal kun je eten zonder dik te worden, dan nog is het vreselijk ongezond om maar de hele dag te zitten snoepen. Dan zit je namelijk al vol voordat je iets fatsoenlijks met enige voedingswaarde gegeten hebt.

xxx
Eefje
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 18:14
heavinly
heavinly is offline
Ja ik kan ook vrij veel eten en ik kom niet echt aan ofzo. Ik ben 1.83m en ik weeg +/- 63.5 kg. Ik krijg alleen meer last van puistjes als ik alles eet, maar word er niet echt opvallend dikker van. (Ja is best relaxed). Mijn zus is even lang en weegt bijna 15kg meer, die is precies het tegenover gestelde van mij.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 18:15
Voeter
Voeter is offline
Ik WIL aankomen... maar ik kan me H E L E M A A L wezenloos vreten een week lang, een halve kilo aankomen en het vervolgens een dag later weer kwijt zijn doordat ik heel laat ontbijt (1 uur ofzo)

Misschien moet ik m'n schildklier er maar uitrossen ofzo
Oud 04-12-2001, 18:17
Drizzt
Drizzt is offline
Ruilen?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 18:35
beestje
beestje is offline
neej dat heb ik niet, en ik ben de enige thuis... helaas... ik sport 2 of 3 keer per week en ik let een beetje op wat ik eet

het is bij mij dus ook zo dat als ik een "vreetdag" heb (dwz een zak chips, zakje drop, stuk chocola, 4 gewone maaltijden) dan is dat de dag erna dus ook gewoon te zien

en tsja... mijn broers eten zich wezenloos en komen nix aan...niets aan te doen he
Oud 04-12-2001, 20:32
Verwijderd
Hmm ik heb dat ook wel beetje geloof ik, ik eet heel veel ook veel koekjes en dat soort spul en ik kom geen kilo's aan, hooguit 1 ofzo... Maar ik sport wel 3x per week en dan wel meestal ±2 uur lang dus...
Maar ja het is heus veel gezonder om wel te sporten ookal wordt je vriendin misschien niet dik. En ik vind het wel heel leuk sporten dus...

liefs xxx
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 20:56
D@mien
D@mien is offline
als ik niet (netals nu) last heb van mn maag (waarschijnlijk maagzweer) dan kan ik ongelimiteerd alles doormekaar vreten zonder aan te komen...ik denk niet dat dat aan te leren is, want volges mij komtet door je stofwisseling...en of dat te wijzigen is...
Oud 05-12-2001, 18:08
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Kan ik ook niet want dan kom ik ook te veel aan. Maar als je t van de andere kant bekijkt is dat niet eens zo erg misschien. Doordat je het (waarschijnlijk) niet leuk vindt om aan te komen zul je proberen minder te gaan snoepen en dat is uiteindelijk alleen maar gezonder, toch? Mensen die eeuwig maar kunnen doorvreten krijgen hier waarschijnlijk ook wel ooit gezondheidsproblemen mee lijkt me. Ze worden misschien niet dik maar van ongezond leven/eten krijg je wel een lagere weerstand en dus meer kans op ziektes. Kee, t lijkt misschien wat vergezocht maar er zit wel wat in misschien....toch?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 08:27
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Voeter schreef:
Ik WIL aankomen... maar ik kan me H E L E M A A L wezenloos vreten een week lang, een halve kilo aankomen en het vervolgens een dag later weer kwijt zijn doordat ik heel laat ontbijt (1 uur ofzo)

Misschien moet ik m'n schildklier er maar uitrossen ofzo
precies, dit heb ik nou ook, ik wil aankomen maar ik kom nog niet eens een halve kilo aan.
Ik kan me echt wezenloos eten en nog kom ik niet aan, maar dat is juist wat ik wel wil. Ik zit al jaren op dit gewicht met dezelfde lengte.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 08:59
Marc S
Marc S is offline
Ik ben gewoon dun, echt aankomen lukt me niet. Maakt niet uit wat ik eet. Weeg nu 65kg bij 1 meter 88, meer schijnt niet meer te lukken :/
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 09:43
Chimera
Chimera is offline
Nja. Tot voor een paar jaar maakte het inderdaad geen zak uit wat ik at, nu moet ik toch oppassen dat ik geen buikje krijg.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 10:01
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
charmedkiz schreef:
precies, dit heb ik nou ook, ik wil aankomen maar ik kom nog niet eens een halve kilo aan.
Ik kan me echt wezenloos eten en nog kom ik niet aan, maar dat is juist wat ik wel wil. Ik zit al jaren op dit gewicht met dezelfde lengte.
Goh, wat erg...stelletje mazzelaren
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 10:19
snoopy
snoopy is offline
ik kan eigenlijk wel eten wat ik wil, maar dat kan ook komen omdat ik heel veel sport (8 uur per week, en ik fiets overal heen (=ook een half uur tot een uur per dag...)), dus zeker weet ik het niet. Moet ik 's gaan uittesten, gewoon 4 weken niet sporten ofzow! Maar ja, dat houd ik niet vol... Ben gek op sport (en dat vind ik eigenlijk ook wel weer een mazzeltje... )
Oud 08-12-2001, 10:28
Bekkie
Bekkie is offline
Moi vreet ONBEPERKT (in grote hoeveelheid maag raakt nooit vol ik kan ook niet met lege maag slapen blijf wakker liggen maar met volle maag ook nie) ....kom nie echt aan ligt er aan...ben nogal hyper duzzzzzzzzz blijf ongeveer op't zelfde gewicht merk wel op: juist als ik me er zorgen om maak kom ik aan dan krijg ik last van hevige vreetaanvallen...ik kan echt de hele dag doorvreten mmmmmmmm lekka
maar als ik weg ben heb ik geen eten nodig of op school snak ik er ook nie echt naar eet gewoon omdat ik't allemaal zoooooooow lekker vin Mmmmmmmmmm
Maar sport wel da's gewoon gezond(conditie ook) allus ziet er dan wat beter uit en stressie vermindering
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 15:29
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Idd... ze moeten niet zeiken. Alsof het zo erg is dat ze onbeperkt kunnen vreten en niet aankomen... WEL aankomen is veel kutter.

Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 15:40
lithium
lithium is offline
ik kan vreten wat ik wil, maar ik blijf een mager scharminkel...

Alleen de laatste tijd eet ik haast niets meer
Oud 08-12-2001, 16:33
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
My words
Oud 08-12-2001, 19:49
*I_need_you*
*I_need_you* is offline
ik kan het zonder dik te worden ja, maar doe het niet want het is hardstikke ongezond
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 22:00
Troffee
Troffee is offline
mijn vriendje..hij kan alles eten wat hij wil, echt gemeen..
Oud 11-12-2001, 20:07
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:

miep
ja ik kan ook eten wat ik wil.. ik word toch nie dikker... ben 1,65 en weeg minder dan 50 kilo.... sport 4x per week... in totaal zo'n 8 uur per week....
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 09:21
Michel Gerver
Michel Gerver is offline
Jaaaa, dat kan ik!!
Met een burger king, Mc Donalds, Febo en NY pizza om de hoek van de school gaat er toch aardig wat vets bij mij naar binnen. En dat terwijl ik hetzelfe blijf wegen. Zelfs het sporten heb ik gereduceerd tot een keer in de week, maar er komt nog steeds geen vet bij.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 12:57
miep
miep is offline
damn you all

grapje, maarehhhhh mensen die hetzelfde als mij hebben, ik leef met jullie mee, en de rest.... 'k ben blij voor jullie!! (wel een tikkeltje jaloers moet ik toegeven )
Oud 13-12-2001, 04:18
dolores_temp
dolores_temp is offline
ich kann das auch nicht..
Oud 13-12-2001, 16:14
DDD
DDD is offline
Ik kan zoveel eten als ik wil ik kom dan ook geen gram aan. Hier ben ik best wel blij mee. Ik ben 1,60m en weeg 48 kilo dit weeg ik al zo een 4 jaar. maar soms is het niet leuk want dan zeggen ze dat ik nog net 14 ben ofzo zo zie je er niet volwassen uit en ik ben al 18. Maar ja je kunt ook niet alles hebben ik ben best wel tevreden hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 16:18
Gravelair
Gravelair is offline
ik vreet wat ik wil vreten en het maakt niets uit.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 19:57
feline
feline is offline
Ja kan ik.....
Oud 14-12-2001, 22:24
miep
miep is offline
gvd
Oud 15-12-2001, 01:25
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik eet normaal nix maar ik weet van 'mn beter periode' dat ik zoveel kan eten en geen graam ankom.
Al eet ik 3 slagroomtaarten (*kots*) achter elkaar, ik kom geen gram aan!
Maar geloof me, ook dat is niet altijd een lolletje!
Oud 15-12-2001, 02:48
miep
miep is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Ik eet normaal nix maar ik weet van 'mn beter periode' dat ik zoveel kan eten en geen graam ankom.
Al eet ik 3 slagroomtaarten (*kots*) achter elkaar, ik kom geen gram aan!
Maar geloof me, ook dat is niet altijd een lolletje!

why not?
Oud 15-12-2001, 16:27
blacky
blacky is offline
Ja kan ik ook en ik maak me helemaal nergens zorgen om.
Oud 16-12-2001, 17:51
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef:
Ik kan dat juist helemaal niet .
ik ook niet
Oud 17-12-2001, 13:47
een kleine tiran
een kleine tiran is offline
ik eet al voor een jaar geen chips, snoep, patat, koekjes en zo en heel veel andere dingen waar veel suiker in zit en ik ga iedere week naar de sauna. niet omdat ik ben bang dik te worden, maar omdat als ik een mars heb gegeten krijg ik over een week een hoop puisten. ik ben ook trouwens 2 maanden begonnen met uitsluitend water drinken, liever spa blauw, maar gewoon uit de kraan kan ook. Dus geen cola, extran, aa en zelfs geen appelsappen die 100% puur zijn. was in het begin heel moeilijk maar nu ben ik er aan gewend. ik probeer ook niet eerder dan 10 uur smorgens en niet later dan 6 uur savonds te eten. lukt niet altijd moet nog aan werken.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 13:50
een kleine tiran
een kleine tiran is offline
Citaat:
miep schreef:
wie vreet er hier onbeperkt (chocolade, snoep, koek, chips, etc) ??????
onbeperkt ?? dat niet, want als je onbeperkt vreet leef je niet langer dan je 6e.
maar ik ken wel een hoop gozers bij mij op school die elke dag wel een zakje chips of een snickers eten en ze hebben zeker geen last van overgewicht. Snap ook niet hoe ze dat doen

Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 11:08
belanda
belanda is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
jaah ik kan het wel!!
ik eet alles en ik kom niets aan!! dat vin ik leuk!!!!
ik kan ook alles eten en ik vind het niet leuk ik ben mager en zou dus wel wat dikker willen worden en ik sport nie eens meer deed ik eerder wel voetballen. WANNEER WORD IK NOU DIKKER...............

en als ik dikker wil worden dan alleen mn benen verder ben ik wle tevreden..

groetjes belanda
Oud 19-12-2001, 11:34
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
miep schreef:
why not?
Omdat ik toch al niet al te zwaar ben...
Majah, heb een ES
Oud 19-12-2001, 14:12
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
miep schreef:

miep

ikke maar ik heb dan nog een probleem
waardoor het weer niet kan. Namelijk
suikerziekte!
Oud 20-12-2001, 11:40
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ik kan dat binnen zekere grenzen...ik eet bijna elke dag wel patat, elke dag cola, chips, noem de hele rits maar op en ook een hoop snoep tussendoor (koeken van allerlei soort enz.enz) en ik bel ook vaak ongezond eten (pizza, döner enz). Maar dat ga je na verloop van tijd wel merken. Ik zuip ook ontzettend veel bier en dat gaat echt op je buik zitten. Ik ben nu tweedejaars en met de huidige snelheid ben ik aan het eind van het vierde jaar echt een bitterbal geworden...dus ook ik kan niet onbeperkt zuipen/vreten. Écht onbeperkt, dat kan niemand.
heerlijk zo'n student
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 11:46
drama
drama is offline
Ja, dat kan ik wel.
Oud 20-12-2001, 14:34
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Omdat ik toch al niet al te zwaar ben...
Majah, heb een ES

ES?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 18:40
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Drizzt schreef:
Idd... ze moeten niet zeiken. Alsof het zo erg is dat ze onbeperkt kunnen vreten en niet aankomen... WEL aankomen is veel kutter.

Ze moeten niet zeiken, alsof dat zo erg is?? Bepaal jij soms wat erg is en wat niet? Niet aankomen kan ook heel kut zijn, dan krijg je ook altijd opmerkingen naar je hoofd geslingerd van ohw je moet meer eten, ow wat ben jij dun..Dus als je er geen ervaring mee hebt kan je uberhaupt niet zeggen dat het niets voorsteld..Ik zeg niet dat mensen die aankomen het goed hebben, maar mensen die willen aankomen en waarvan dat niet lukt is ook behoorlijk klote..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 18:45
the tourist
the tourist is offline
ik kan best wel wat eten zonder echt dik te worden, maar ook weer niet al te veel
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 12:50
just.a.girl
just.a.girl is offline
nee,k kan dat ook ni maar k heb wel een vriendin die gewoon chips,mars en zo eet zonder aan te komen,k snoep bijna ni en sport een paar x per week,k zit al best lang op t zelfde gewicht dus moet k het maar met sport en weinig snoep doen,maar toen ik klein was kon ik wel alles eten zonder aan te komen,nu ni meer..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 14:21
Gwen.
Gwen. is offline
Bij mij merk je het juist heel erg als ik een paar weken onbeperkt heb zitten eten . Jammer..
Oud 23-12-2001, 14:02
poki
poki is offline
Als ik al naar een dropje kijk kom ik al een kilo aan.. Nouja bij wijze van spreke dan...
Neej ik kan echt niet onbeperkt eten, ben dan ook altijd wel bezig met mijn eten, oppassen dat ik niet teveel eet enzo..

Regels voor berichten