Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2002, 14:18
Missy_X
Missy_X is offline
Omdat ik mijn haren graag stijl wil heb ik bij telsell.com een stijlmaakborstel besteld: de Euro-V
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2002, 14:56
Ieke
Ieke is offline
Op L&G!? Lijkt me meer iets voor Lifestyle.

Geen ervaring mee. Mijn haar is al verschrikkelijk stijl van zichzelf.
Oud 24-11-2002, 16:16
Roos
Roos is offline
Nein. Is het zo'n ding wat je moet opwarmen (stijltang)? Die werken wel, maar zijn niet zo goed voor je haar. Als het regent wordt je haar heel kroezig.
Is het die draaiende borstel? Die werkt voor geen meter, dat zie je al als je goed naar die reclame kijkt.
Oud 24-11-2002, 19:30
Snufje
Snufje is offline
Idd, ik denk ookd at dit meer iets voor lifestyle is
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 20:32
de goeie fee
de goeie fee is offline
ehm...waarom zou je stijl haar willen? ik ben net zo blij met mijn krollebol
Het is idd slecht voor je haar, maar je kan het bij de kapper stijl laten maken (deed ik vroeger), weet wel nie of dat schadelijk is...
Denk van niet, aangezien ik nu nog een hele hoop (lees: echt hele hoop) haar op m'n kruin heb staan .
Oud 24-11-2002, 21:11
Faery
Faery is offline
Oh John, it's amazing!
Oud 24-11-2002, 21:23
not an addict
not an addict is offline
Citaat:
Faery schreef:
Oh John, it's amazing!
oh yes mike it is!
Oud 24-11-2002, 21:26
SugarBox
SugarBox is offline
Ik heb van de kapper stijl-maak-shampoo en een stijl-maak-borstel.. werkt wel goed. Ik zou iig niet zo'n telsell-ding bestellen, want dat is altijd kut, telsell is gewoon kut..

Ik gebruik die stijl-maak-shit nu alleen niet meer, omdat ik toch extensions heb..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 22:50
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
k ben ook errug blij met mn krullen dus zou zo'n ding niet moeten,
en daarnaast.. k geloof er ook echt niet in!
Mijn enorme dikke bos krullen omtoveren in een stijl niet pluizen kapsel?
yeah right!
Oud 24-11-2002, 23:23
Verwijderd
The revo-styler

Ik ga niet zeggen dat het niet werkt, want ik heb het niet geprobeerd, op tv ziet het er natuurlijk geweldig uit, maar ja je weet hoe dat gaat bij telsell...
Als het ècht werkt en er komt ooit een goedkopere nepversie van uit bij de Blokker ofzo, dan wil ik het wel proberen..maar zo'n ding is 55 euro ofzo, no way dat ik dat ga betalen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Missy_X schreef:
de Euro-V

De unieke combinatie van de natuurlijk varkenshaar en nylon borstel laten droog en kroezig haar er prachtig uitzien. Tot nu toe werd de Euro V alleen gebruikt door professionele haarstylisten. Eindelijk is deze revolutionaire uitvinding ook voor u verkrijgbaar, voor een ongelooflijk lage prijs, dus bestel uw eigen Euro V meteen!

hehe
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 01:03
GRRR
GRRR is offline
als je lelijk bent en je wilt er beter uit zien dan werkt het niet
als je knap bent en je wilt er beter uit zien dan werkt het wel
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 07:51
Roxy
Roxy is offline
nah ik ind zelf mijn haar ook behoorlijk irritant want het krult nie echt maar tis ook nie echt stijl... paar slagen dr in en krul daar zeg maar... nie leuk... ksta ook meestal de boel recht te fohnen maar das ook nie gezond natuurlijk... nah vertel maar hoe ie het doet als je um hebt... als ie werkt koopt mijn mam hem vast wel want die is stijl-maak-gestoord dus
Oud 26-11-2002, 10:52
ellaversa
ellaversa is offline
mijn kapper heeft me afgeraden dat ding te kopen (hij is een goede vriend van me) omdat hij klanten had die ontevreden waren over die revostyler. ik heb een stijltang gekocht bij de kapper en die werkt goed, het is wel zo dat je het niet elke week moet gebruiken ofzo, maar eens in de twee weken en als je er daarna wax over doet blijft het ook lang goed (moet je natuurlijk niet in de regen gaan rondrennen ) maar als je het eens in de twee weken doet kan het geen kwaad (wist je dat fohnen ook kan helpen?) je zet dan een ronde borstel in je haar en haalt die naar beneden (zodat ie alleen nog in de punten zit) en dan met de fohn erover . bij mij helpt het en ik heb véél krullen. ik hoop dat je er wat aan hebt en suc-6- ermee
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 12:27
Ninnoc
Ninnoc is offline
dat ding dat ronddraait lijkt me ronduit kut, volgens mij trekt ie gewoon de helft van je haren uit je kop. verder denk ik dat bij beide borstels de meisje van zichzelf stijl haar hebben en het voor de uitzending gekrult hebben, loogisch dat ze weer stijl haar krijgen. De euro-v lijkt me echt voor geen meter werken, je kan t zelf proberen met 2 borstels , werkt ook niet
Oud 26-11-2002, 12:58
ellaversa
ellaversa is offline
de borstel van tellsell werkt gewoon op dezelfde manier als wanneer jij een borstel in je haar zet en daar de fohn boven houdt. alleen dit is een duur grapje
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 14:13
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Hmm..het zal vast wel (een beetje) helpen,maar je krijgt natuurlijk nooit het effect van wat je op televisie ziet.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 14:55
Quiana
Quiana is offline
Misn maakt het je haar ietsjes minder krullend,
maar denk neit dat het echt helpt..
En het lijkt me pijnlijk. :\
Oud 26-11-2002, 16:01
June bug
June bug is offline
Citaat:
ellaversa schreef:
als je er daarna wax over doet blijft het ook lang goed
heel leuk, maar als je 2 weken lang met wax in je haar rond moet lopen is het hartstikke vies... Wax in lang haar is sowieso niet echt mooi, aangezien t er dan meteen uitziet alsof je het 3 weken niet gewassen hebt... dus kweetniet hoe dat je dat zou moeten doen?
Oud 26-11-2002, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Missy_X schreef:
Omdat ik mijn haren graag stijl wil heb ik bij telsell.com een stijlmaakborstel besteld: de Euro-V
Heeft iemand hier al ervaring mee?

Je moest eens weten hoe hard ik op krullen geil
verder ben ik het eens met GRRR zoals gewoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:12
Landslide
Landslide is offline
TELSELL IS ZOOOO GEWELDIG!!!!

Alleen klote dat er nu geen leuk Nederlands met randdebiel Amerikaans accent meer nagesynchroniseerd wordt...dat was echt

Maar je moet er natuurlijk niks kopen...
Oud 26-11-2002, 21:25
ellaversa
ellaversa is offline
als je te veel en goedkope wax gebruikt wel. en het is ook de bedoeling dat je het alleen in de punten doet en dan nog blijft het zeer zeker geen twee weken goed.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 21:26
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Hagezussa schreef:

Maar je moet er natuurlijk niks kopen...
Sorry er ontgaat me hier iets
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 21:47
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Misn maakt het je haar ietsjes minder krullend,
maar denk neit dat het echt helpt..
En het lijkt me pijnlijk. :\
pijnlijk? waarom dat... ik doe het meestal ook borstel in haar zetten en de fohn dr op en dan naar beneden bewegen en weer op nieuw steeds op nieuw... en volgens mij is het enige waar dit product in scheelt dat je die bewegingen nie meer zelf hoeft te maken.... verder word het er heus nie stijler van...
Oud 26-11-2002, 22:45
Verwijderd
Wat wel goed werkt is een Straight & Wave (denk die wave weg, is alleen als je een Barbiepopje wilt worden) van Carmen. Ook even diep in de buidel tasten (36 euro) en een uurtje geduld en moeite, maar dan heb je ook een topresultaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2002, 15:02
ellaversa
ellaversa is offline
is de straight and wave die met die stoom? je kan ook ene bij de kapper kopen en die kosten 50 euro.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 17:59
phoebe4000
phoebe4000 is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Wat wel goed werkt is een Straight & Wave (denk die wave weg, is alleen als je een Barbiepopje wilt worden) van Carmen. Ook even diep in de buidel tasten (36 euro) en een uurtje geduld en moeite, maar dan heb je ook een topresultaat.
werkt zeker heel goed!! mijn haar is ook zo'n twijfelgeval (net geen echte kruk, net niet stijl). En ik gebruik gewoon elke ochtend de Staight&Wave, werkt prima, en mijn haar is ook nog gezond (na 2 jaar gebruiken!!)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 18:11
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
Sorry er ontgaat me hier iets
Tja, alles wordt daar zo vreselijk aangeprezen dat het niet goed KAN zijn, denk ik. Ik vind ze niet bepaald geloofwaardig.
En als alles wel geweldig zou werken, zou het toch allang in de winkels gelegen hebben???
Oud 28-11-2002, 09:29
miro
miro is offline
Een vriendin van me heeft die borstel. Werkt ten eerste helemaal niet goed, ten tweede blijft ie in je haren klitten. Ze heeft nu een borstel gekocht (ik weet niet waar) waar ook de fohn zeg maar al inzit, bij deze borstel moet je de fohn erboven houden wat extra lastig is. Dus, wat ik er van gehoord heb is niet goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten