Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 17:20
kimmieeee
kimmieeee is offline
hoi allemaal.
ik heb altijd heel veel gesport toen ik ander half jaar geleden een blessure kreeg moch ik nie meer sporten.
nu sinds een maand weten ze wat het is en nu mag ik pas weer over een half jaar ofzo mijn sport doen. zijn er hier nog mensen die hetzelfde meegemaakt hebben of zitten er nu nog mee ik zou er graag over mailen. mijn e mailen adres is koekieverboom@hotmail.com.
nou ik zie het wel dikke kus kimber.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 19:16
Ajacied4ever
Ajacied4ever is offline
Ik heb het niet meegemaakt!
Maar het is vast erg als je zoiets meemaakt
Wat voor sport beoefen jij eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:20
Boogie
Boogie is offline
kheb een x met voetbal m'n enkel gebroken

kmocht toen ook een half jaar niet sporten...
Oud 28-01-2002, 21:32
luckyleo
luckyleo is offline
het is heel erg fuck ja een blessure, heb het zelf ook vaak gehad, maar het hoort bij de sport en daardoor kan ik het wel accepteren. Zelf ben ik altijd sterker teruggekomen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:43
Verwijderd
Heb een keer ook een blessure gehad, had ik last van mijn lies, kon ik een paar weken niet voetballen helaas...

Tis helemaal niet leuk om aan de kant te zitten om te zien hoe je teamgenoten fijn aan het spelen zijn... Maar goed je kan er nou eenmaal weinig aandoen, helaas
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 15:31
Ssanneke
Ssanneke is offline
Ik heb ook al ruim anderhalf jaar een blessure. Van die anderhalf jaar loop ik al bijna een jaar op krukken en krijg iedere keer weer een tegenslag. Gelukkig gaat er nu eindelijk wat gebeuren, ik ga namelijk naar een revalidatie centrum en dan is het de bedoeling dat de blessure overgaat. Bij mij zal het ook nog wel heeel lang duren voor ik weer mag gaan sporten, want waarschijnlijk is er voordat ik naar het revalidatiecentrum kan nog een paar maanden wachtlijst en dan moet ik nog alles gaan opbouwen enz. Ik weet dus hoe je je voelt. Je moet proberen om alles positief te blijven zien, want anders hou je het niet vol. Succes ermee en ik hoop voor je dat het snel weer over is.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 15:42
guesswhat ?
guesswhat ? is offline
ik zit nu een jaar met mijn rug en mijn knieen baal echt want ik mocht mee gaan trainen met de damens van hockey
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 14:13
Eek the Cat
Eek the Cat is offline
ik weet helemaal wat je bedoeld..

Ik ben met het keepen (bij hockey) bij een keeperstraining verkeerd gevallen en heb daarbij mijn rechterschouder geblesseerd (resultaat: sleutelbeen wat niet meer goed op z'n plaats blijft zitten als ik mijn arm en schouder beweeg), ik heb er net een half jaar fysiotherapie opzitten (nu gaat het wel weer (redelijk) goed)en vanaf volgend seizoen mag ik als het goed is weer gaan spelen..
Oud 10-02-2002, 09:02
kimmieeee
kimmieeee is offline
nou ik mag woensdag voor het eerst gaan zwemmen gewoon heel rustig maar ik mag tenmiste!!!
en ook maar een kwartiertje ofzo maar toch!!
ik ben helemaal blij maar ja voor dat ik echt hard mag gaan zwemmen duurt nog wel ff maar toch!!
hele dikke kus kimber
ps bedankt voor de berichtjes!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten