Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() http://www.xmulletx.com/videos/an1.mpg http://www.xmulletx.com/videos/an.mpg |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ken hun muziek wel maar gewoon niks voor mij ![]() |
![]() |
|
Sore Throat Syndrome! Ze hebben geen slechte nummers...echt niet.
Naamsituatie etc: American Nightmare mocht niet. Iemand anders heeft dat gecopyright(lees: een lamme rockband uit Philly). American Nothing was voor de wintertour met Glassjaw en nooit bedoeld als permanente naam. Daar zijn ze nu mee bezig om t copyright daarop aan te vragen en als dat er door is treden ze in de publiciteit en kan de al opgenomen nieuwe plaat uitgebracht worden. Verwacht die plaat in April of Mei. Bron: Timbomb van AN(dus pretty reliable ![]() Ik ga zoiezo naar alle shows in nederland en maybe een aantal in Belgie. Beste hardcore band van t moment godverdomme....Nuff Said!
|
Er is nog niemand geweest die uitgelegd heeft wat voor stijl het is.
Ik ken ze alleen van naam. Nog nooit gehoord, maar naar mijn weten is het soort Hardcore met een constante schreeuwstem. Of zitten er ook melodieuze stukken in zoals bij Atreyu?
|
![]() |
|
![]() |
Ze heten nu American Nothing omdat er een kut boyband is gekomen met de naam American Nightmare. Maar die shit is inderdaad goed.
Nog meer Hardcore !@#$ in de Goudvishal: Donderdag 17 april (concert / metalcore) Poison The Well (usa), Stairland (swe), The Kinison Zaal open 20:00 Entrée € 10,00 en.. ![]() MOSH SHIT UP!! JR Laatst gewijzigd op 03-03-2003 om 18:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
JR |
![]() |
||
Citaat:
|
De roddels en geruchten zijn zo leuk om te lezen. Ze tekenen bij Lookout Records en noemen zich vanaf heden The Dreampolice
![]() Ze tekenen bij Warner en kopen de naam American Nightmare terug. En ik vind: Hou die shit naamloos en geef gewoon je releases namen en breng die shizzle in europa uit bij Reflections...gewoon onder de naam American Nightmare...
|
dan moet je ook niet op school zitten, dan moet je in de stad zitten om 1. carnaval te vieren en 2. lekker een paar concertjes meepikken van:
Tu 04/03/2003 16:30 Eindhoven(NL), Cafe Aloys Short Fused, Dependent, Dukes Of Violence, Grandma Dynamite, 5 Finger Discount
|
Pas maar op voor je t weet heb je een muilpeer te pakken hahaha. Is denk ik bedoeld voor de stemtopic. Nou is z'n stem zekor apart, maar niet in een posimanier. Ik vind t ok, maar daarom zal bijv. Mainstrike altijd boven The Forward staan bij mij....live was t vaak erg kut.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |