Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2002, 15:48
stout!
stout! is offline
Mijne is een afgrijselijke oversized kanariegele fleecetrui met grote rits, die ik een keer bij een wintersportvakantie heb gekregen. Ik draag hem wel eens thuis, in het weekend, omdat hij zo lekker warm is. Als ik maar zeker weet dat er niemand langs komt.
Brand los!
Oud 24-10-2002, 15:50
Kubstudent
Kubstudent is offline
Mijne is een grijze-broek-met-van-die-zakken-aan-de-zijkant...

Ik draag die eigenlijk alleen als ik aan het klussen ben.
Oud 24-10-2002, 16:01
cin-D
cin-D is offline
een zwart Hilfinger petje, ik draag hem op de fiets naar school als het regent haha (en dan in de fietsenstalling snel af )
Oud 24-10-2002, 16:44
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
mijn plastic zwarte broek. en ik draag hem nu
Oud 24-10-2002, 16:53
a new noise
a new noise is offline
ik heb een oerlelijk exploited shirt
Oud 24-10-2002, 16:53
Gwen.
Gwen. is offline
Een zwarte afgeknipte Jynx. Wanneer ik het huis niet uitga of echt niks anders meer heb. Hij zit heerlijk.
Oud 24-10-2002, 16:57
eztah
eztah is offline
Een oerlelijke mintgroene trui die ik van de toneelzolder vam school heb megenomen. Ik doe hem aan als ik ziek of ongesteld ben, of onder een andere trui.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 17:04
Quiana
Quiana is offline
Poeh, dat deel van mn garderobe
is drastisch gegroeid :\
- een knaloranje broek
*draag ik als ik halfbewusteloos ben
- een vaag, zwart-met-gaatjes vest
*draag ik als ik het kan combineren
(lees: haast nooit)
- een verschoten, blauw overhemd
*draag ik als ik ziek/moe ben
(is het stiekem mn lievelingsoverhemd )
*de rest is privé *

Laatst gewijzigd op 24-10-2002 om 17:13.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 17:12
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
ondergoed in het algemeen toch draag ik het iedere dag
Oud 24-10-2002, 17:13
Roos
Roos is offline
Een spijkerbroek van Miss Sixty, die is echt al heeel oud en draag ik nooit meer.
Oud 24-10-2002, 17:18
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Euhm.. zo'n zigeuner-truitje met streepjes.. vreselijk ding.. draag em nooit eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 17:22
the exploding boy
the exploding boy is offline
een reuze trui die tot m'n knieeën komt van grijs iets gemaakt.
En ik draag hem altijd als het koud is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 17:22
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Ik heb veel lelijke dingen die ik niet draag;
1 of ander legergroen RL shirtje, die ik er niet echt vind uitzien maar soms onder iets aan doe, 2 grijze 'vuilniszak' stof broeken, die ik nooit aan doe, blabla..ga zo maar door.

LelijkSTE...dat wordt denk ik mijn wijde sport-trui van Timberland, die ik niet draag, misschien ooit in de toekomst bij een 1 of andere sportactiviteit.

En toch heb ik die dingen ooit leuk gevonden.
Oud 24-10-2002, 18:54
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Een jogging achtige broek, die donkerpaars behoort te zijn maar nu lichtpaars is... Hij zit echt mega lekker... T voelt alsof je geen broek aan hebt En ik heb m nu aan, even voorverwarmen voordat ik m'n bedje in ga. Ik denk trouwens dat er zat 'moeders' zijn die zo'n broek dragen als ze naar de wekelijkse fitness activiteit gaan
K heb ook nog een zwarte diesel ribbroek en die ziet er volgens mij niet meer uit, maar die draag ik gewoon nog omdat ie zo lekker zit.

Kuzzje IK
Oud 24-10-2002, 19:15
Florine
Florine is offline
mijn collectie vrolijk gekleurde Oililly sjaaltjes

die gebruikt onze interieurverzorgster nu als poetsdoeken
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:23
de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
ik heb een worteloranje t-shirt met mouwen van dat basketbalshirtstof en bij je rug zit er dan vanaf onder je schouderbladen tot je nek datzelfde basketbalshirtgaasstofidee in de kleur legergroen :/ over goede kleurencombinatie's gesproken... :/ ennerm, ik gebruik t wel eens als pyama voor de rest heeft dat ding een geweldig leventje in mn klerenkast.. :/
Oud 24-10-2002, 19:45
Verwijderd
Ik heb geen lelijke kledingstukken die ik nog draag...

Nouja, misschien dat in aanmerking komt een ouwe khakikleurige Dockers D4 broek, ondertussen op beide billen, aan de zakken en bij de pijpen behoorlijk versleten en zodanig in de was gekrompen (na drie jaar) dat het kruis ontzettend trekt. Binnenkort maar 'ns vervangen...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:55
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
een te korte en verkeerd vallende zwarte zomerbroek. ik draag hem in het weekend
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 20:16
corduroy
corduroy is offline
oei ik heb toch wel een aantal beehaas die ontzettend uglie zijn maar wel mooi zitten zeg maar. Tussen de collectie mooie dingetjes, gelukkig. alleen maar onflatteus ondergoed vinnik echt vreselijk. en verder ligt er een heel vreemde umbro sportbroek onderin mijn kast die ik misschien drie keer gedragen heb, treurig.
Oud 24-10-2002, 20:35
Jules
Jules is offline
Ik heb een heleboel lelijke kleding .. ik draag het:

in bed
op mn werk
als ik ga sporten

oja en al mn sokken zijn ook lelijk eigenlijk
Oud 24-10-2002, 20:41
Breg
Breg is offline
een broek die al een paar jaar oud is. Ik draag hem nooit, en ik heb eigenlijk ook geen idee waarom ik hem nog heb. Misschien wacht ik op het moment dat ik hem weer mooi ga vinden
Oud 24-10-2002, 21:14
Mysterons
Mysterons is offline
een knalrode dunne broek. hij heeft een best leuke kleur en het model is wel leuk, alleen als ik hem aanheb zijn mn heupen 3 keer zo groot
Oud 24-10-2002, 21:19
muckymouse
muckymouse is offline
me werkkleding, en duh, dus als ik aant werk ben
Oud 24-10-2002, 22:02
Verwijderd
M'n werkkleding... jak dat ziet er echt niet uit daarom heb ik het ook maar gebombardeerd tot werkkleding.. heeft t toch nog een functie
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 23:11
Black Reina
Black Reina is offline
oude kleding(nu dus bes wel strakke spijkerbroeken en simpele zwarte cheapass shirtjes) die k nog over heb van toen k iets van 13/14 was ofzow, gebruik t als verfkleding, kamer schilderen enzow
en me ouwe gymkleren van me voriege school met zown vreselijk logo, maar die draag k niet meer
en een trainingspak ofzow( van toen k 12 was), 5 keer aangehad denkik, khebbum aan me moeder gegeven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2002, 07:15
Black Sugar
Black Sugar is offline
Een zwarte rib-heup broek. Hij is nu bijna helemaal versleten, al een paar keer geverfd dus je ziet er allerlij kleurtjes doorheen schijnen en er zitten verfvlekken in.

Maar het was wel mijn eerste ribbroek met wijde pijpen.
Oud 25-10-2002, 08:11
Qamra
Qamra is offline
2 truien met brede banden en een col; eentje zit hardstikke lekker, maar die is bij me kont helemaal versleten (die draag ik als ik het koud heb en thuis zit of als er geklust moet worden ergens), de andere is met hele lelijke kleuren (bruin, lichter bruin, donker bruin, creme... staat me niet echt), maar die is wel heel erg warm; dus die draag ik met kerst als ik het koud heb (omdat die netjes is )...

Owja.. Kheb ook nog een zwarte (heel vaak gewassen dus bruin/paarsig) polo van Calvin Klein Mouwen zijn te kort, dus ik kan dat ding ook niet verven en dragen als ik er netjes uit moet zien.. Nou ja dat ding is dus ook een "ik weet niets om aan te doen ding" en een "onder een trui ding" en een "kom laten we gaan klussen ding"

Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 09:43.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 09:35
Synonym
Synonym is offline
Een donkerblauwe joggingbroek die eigenlijk te strak is en iets weg heeft van een wortelmodel maarja... hijs wel lekker warm en zit lekker, dus die heb ik 's avonds aan als ik weet dat er geen bezoek komt...
Oud 25-10-2002, 10:33
Dwarfie
Dwarfie is offline
Een grijze joggingbroek met heel veel verfvlekken. Ik had het aan toen ik m'n kamer heb geverfd
Oud 25-10-2002, 10:38
Roxy
Roxy is offline
uhm heb wel wat lelijk ondergoed wat ik gewoon draag... verder nog wat oude truien, gewoon voor thuis of met paardrijden...
Oud 25-10-2002, 11:31
Secreet
Secreet is offline
euhw als ik iets lelijk vind draag ik het niet......
Oud 25-10-2002, 12:18
boardbabe
boardbabe is offline
mn oversised truien: als ik daar zin in heb

mijn witte sokken: (bijna) altijd
Oud 25-10-2002, 12:20
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Secreet schreef:
euhw als ik iets lelijk vind draag ik het niet......
ook niet als het onwijs heeerrrlijk zit???

Ik heb een paar van die onwijs grote truien.. zitten heerlijk.
Die draag ik op zo'n regenachtige koude dagen heerlijk
Oud 25-10-2002, 12:41
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
ook niet als het onwijs heeerrrlijk zit???

Ik heb een paar van die onwijs grote truien.. zitten heerlijk.
Die draag ik op zo'n regenachtige koude dagen heerlijk
ik heb mijn tae kwon do broeken en (woon) truien met konijntjes erop, maar ik vind ze neit lelijk...als ik een afgrijselijke kanariepietgele broek zie en een oranje wontrui...vergeet het maar dat ik dat aantrek dan?

van dezelfde soort zijn wel minder afgrijselijke dingen te vinden denk ik...
Oud 27-10-2002, 14:28
stout!
stout! is offline
Secreet schreef:
Als ik een afgrijselijke kanariepietgele broek zie en een oranje wontrui...vergeet het maar dat ik dat aantrek dan?

Waarom niet? Ik bedoel, ik zou er ook niet mee over straat gaan maar ik heb af en toe buien dat het me thuis echt geen reet kan schelen hoe ik eruit zie. Dan loop ik in mijn allerlekkerste, oudste en zachtste kleren. Dat die niet altijd (meer) mooi zijn kan me dan echt niet schelen.

Secreet schreef:

Misschien wel, maar waarom zou je die gaan zoeken? De trui bijvoorbeeld die ik in het begin van mijn topic noemde heb ik nooit echt mooi gevonden maar die heb ik ooit eens gekregen bij een wintersportvakantie en het is de warmste en zachtste trui die ik heb. Ik heb absoluut niet de drang om naar een mooier exemplaar te gaan zoeken omdat ik gewoon al een lekkere trui heb en die trui op momenten draag dat het me helemaal niet kan schelen of ik een mooie trui aanheb.

Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 14:30.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 14:36
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Mijn versleten grijze boxer shorts, ik draag ze elke dag
Oud 27-10-2002, 14:48
punkyfish
punkyfish is offline
Onderbroeken.

Draag ik eigenlijk nooit, alleen héél soms als ik ongesteld ben en geen zin heb in een tampon en/of dat ministringmaandverband.
Oud 27-10-2002, 22:31
Bienie
Bienie is offline
mijn lelijkste kledingstuk is een afschuwelijke afgerachte blauwe joggingsbroek die echt veeel te kort is en als ik em eenmaal aan heb als een vieze zak om mijn benen heen hangt. En ik draag hem altijd als ik thuis ben
Oud 27-10-2002, 22:33
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
M'n bluawe shirt van de Albert Heijn, afzichtelijk ding. Doe hem dus ook alleen aan op werk (goh)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 22:35
Bienie
Bienie is offline
ow nu je het zegt, mijn Dirk v/d Broek outfit kan ook niet missen. maar dat is té bespottelijk om te beschrijven.
Oud 28-10-2002, 06:46
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
stout! schreef:
Secreet schreef:
Als ik een afgrijselijke kanariepietgele broek zie en een oranje wontrui...vergeet het maar dat ik dat aantrek dan?

Waarom niet? Ik bedoel, ik zou er ook niet mee over straat gaan maar ik heb af en toe buien dat het me thuis echt geen reet kan schelen hoe ik eruit zie. Dan loop ik in mijn allerlekkerste, oudste en zachtste kleren. Dat die niet altijd (meer) mooi zijn kan me dan echt niet schelen.

Secreet schreef:

Misschien wel, maar waarom zou je die gaan zoeken? De trui bijvoorbeeld die ik in het begin van mijn topic noemde heb ik nooit echt mooi gevonden maar die heb ik ooit eens gekregen bij een wintersportvakantie en het is de warmste en zachtste trui die ik heb. Ik heb absoluut niet de drang om naar een mooier exemplaar te gaan zoeken omdat ik gewoon al een lekkere trui heb en die trui op momenten draag dat het me helemaal niet kan schelen of ik een mooie trui aanheb.

Das mooi, en inderdaad als je binnen bent maakt het ook weinig uit, en toch doe ik het niet. Als ik iets echt afgrijselijk vind zou ik er gewoon geen geld aan uitgeven. Al is die trui nog zo warm zoek ik er dan liever een die ik nog redelijk vind om te dragen...
Oud 28-10-2002, 07:31
Ninnoc
Ninnoc is offline
hmm een rood rokje, heb ik nog nooit gedragen (vraag me af waarom ik het gekocht heb)

verder hmm blauw met gele trui, die droeg ik alleen als ik ziek was of een kater had en nu draag ik m nooit meer
Oud 28-10-2002, 07:37
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb de discussie over interieurverzorger/werkster/meid/poetsvrouw weggehaald omdat het niet aan het onderwerk voldeed en enigzins onnozele discussie was
Oud 28-10-2002, 08:23
konflict
konflict is offline
kheb een xl trainingsbroek, viesgrijs met blauw/zwart/witte gestreepte lijnen langs de zijkant met daarop heel grote kappalogo's. da's de ziek/kater/zondagbroek.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 10:49
Verwijderd
Ooh, afschuwelijk confronterend onderwerp, ik heb echt achterin een kast op zolder een hele stapel kleding liggen die is gedegradeerd tot het verf- of plien-is-ziek-niveau. :/ Ik heb 1 afschuwelijke oranje coltrui, de trui is opzich best leuk, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat oranje me echt NIET staat. (Ennu heb ik vorige week een oranje coltrui gekocht.. Hmz..) Verder m'n oude-oude-oude ik-moet-naar-ballet-broek, heel wijd vaal geworden spijkerbroek met verfvlekken, maar hij zit zo onwijs lekker. :/ Ach, ik heb er genoeg.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 11:51
shanli
shanli is offline
Een zwarte gorf gebreide trui die stekt,en ja,ik hem nu aan.
En een paarse ribbroek--> ook in de vakantie
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 12:44
Günther
Günther is offline
oude dready broek, en vale t-shirts, ik draag ze in de zomer als ik ga jackassen dan kan ik helemaal los
Oud 28-10-2002, 14:21
Blubje
Blubje is offline
hm aantal shirtjes en truien, die heb k dan ook alleen maar thuis aan, want ze zitten lekker
Oud 28-10-2002, 16:52
Verwijderd
ik heb van die XL capuchon truien met dingen erop maar ik vind ze echt vreselijk lomp staan, maar als ikz e neit aanheb dan zijn ze mooi hoor!! Zitten wel onwijs geil
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:13
Mystique
Mystique is offline
Iets wat ik lelijk vind draag ik niet maar gooi ik in de vodden. Ik heb wel truien die ik niet veel draag maar die vind ik niet lelijk. Ook een fleecetrui die voor wintersport heel handig is of iets wat er in de buurt komt maar die ik niet dagelijks draag omdat dat niet bij me past.
Reageren

Regels voor berichten