Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Secreet schreef:
Als ik een afgrijselijke kanariepietgele broek zie en een oranje wontrui...vergeet het maar dat ik dat aantrek dan? Waarom niet? Ik bedoel, ik zou er ook niet mee over straat gaan maar ik heb af en toe buien dat het me thuis echt geen reet kan schelen hoe ik eruit zie. Dan loop ik in mijn allerlekkerste, oudste en zachtste kleren. Dat die niet altijd (meer) mooi zijn kan me dan echt niet schelen. Secreet schreef: van dezelfde soort zijn wel minder afgrijselijke dingen te vinden denk ik... Misschien wel, maar waarom zou je die gaan zoeken? De trui bijvoorbeeld die ik in het begin van mijn topic noemde heb ik nooit echt mooi gevonden maar die heb ik ooit eens gekregen bij een wintersportvakantie en het is de warmste en zachtste trui die ik heb. Ik heb absoluut niet de drang om naar een mooier exemplaar te gaan zoeken omdat ik gewoon al een lekkere trui heb en die trui op momenten draag dat het me helemaal niet kan schelen of ik een mooie trui aanheb.
Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 14:30. |
![]() |
||
Citaat:
Das mooi, en inderdaad als je binnen bent maakt het ook weinig uit, en toch doe ik het niet. Als ik iets echt afgrijselijk vind zou ik er gewoon geen geld aan uitgeven. Al is die trui nog zo warm zoek ik er dan liever een die ik nog redelijk vind om te dragen...
|
Verwijderd
|
Ooh, afschuwelijk confronterend onderwerp, ik heb echt achterin een kast op zolder een hele stapel kleding liggen die is gedegradeerd tot het verf- of plien-is-ziek-niveau. :/ Ik heb 1 afschuwelijke oranje coltrui, de trui is opzich best leuk, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat oranje me echt NIET staat. (Ennu heb ik vorige week een oranje coltrui gekocht.. Hmz..) Verder m'n oude-oude-oude ik-moet-naar-ballet-broek, heel wijd vaal geworden spijkerbroek met verfvlekken, maar hij zit zo onwijs lekker. :/ Ach, ik heb er genoeg.
|
![]() |
|
Iets wat ik lelijk vind draag ik niet maar gooi ik in de vodden. Ik heb wel truien die ik niet veel draag maar die vind ik niet lelijk. Ook een fleecetrui die voor wintersport heel handig is of iets wat er in de buurt komt maar die ik niet dagelijks draag omdat dat niet bij me past.
|
![]() |
|
|