Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2002, 16:29
another supergirl
another supergirl is offline
Bijna 10 maanden hadden we wat. Toen vroeg je om een week rust, na het 2 weken te hebben geprobeerd. Nadat ik vroeg of je nog wel verliefd op me was en je alleszeggend niets terugzei. Ik had het misschien wel door, die momenten dat je liever bij andere vriendinnen zat en ik je dagen niet zag. We probeerden het toch nog, je zei dat je zoveel van me hield en me niet kwijt wou. Toen, na die 2 weken proberen wou je een week rust... ik gaf het je. Daarna twee weken rust.. ik gaf je dat ook. Ik had het er allemaal voor over om ons te redden. Ik zette mezelf voor de zoveelste keer aan de kant. Toen zag ik je lopen met haar. Ik werd zo pissig, ik zag je altìjd met haar. Ik liet mezelf gaan voor een keer en je wou gelijk niks meer, je zei dat ik mn kansen had verspeeld. Toen ben ik je nog achterna gefietst en hadden we het 'uitgepraat''. We hadden besloten om vrienden te blijven. Vervolgens kwam er een tijd van knuffelen, knuffelen en knuffelen, vriendschappelijk natuurlijk. Maar toen vertelde je me dat je dat ene meisje wel leuk vond.. en zij jou ook.. en jullie wisten het van elkaar.. Alle hel brak los en ik voelde je uit mn handen wegglippen. Ik had gelijk! Je wou al die tijd wèl wat met haar! Ik had gvd gelijk.. Ik had pijn, geluk, verdriet, plezier toen we knuffelden. Je besloot dat we dat niet meer moesten doen. en nu is het twee dagen geleden dat je met haar bent geweest, gister heb je haar zelfs bij je thuis gehad. Ik voel me zo alleen. Veel mensen luisteren naar me, maar het voelt nog net zo kut als toen het net uit was. 'Vergeet hem nou!', kon ik het maar. Ik wil alleen maar bij jou zijn, jij alleen bij haar. Dat doet pijn, gvd wat doet dat pijn....

wat denke jullie?
Oud 25-10-2002, 16:43
koffie verkeerd
koffie verkeerd is offline
kutstreek....

sterkte!

grtz lennart
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 16:49
Verwijderd
Wat ik denk... *au* inderdaad.. dat doet pijn, en het klotigste is dat je er niks aan kan doen.. liefde kent niet alleen zijn voordelen.
Maar ik snap heel goed hoe je je voelt, en ik denk een heeeleboel mensen. Dit kan best lang duren, dat alleen en rot voelen. Probeer je gedachten zoveel mogelijk te verzetten, ga shoppen, veel uit, naar vriendinnen.. praat erover en ik hoop voor je dat het gevoel niet heeel lang blijft hangen! Sterkte..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 20:07
Fallen396
Fallen396 is offline
Kijk hè, ge gaat naar Antwerpen of Amsterdam of naar een andere plek waar ze illegale vuurwapens verkopen. Dan koopt ge u zo een ding: Beretta 92f (met geluidsdemper) GE GAAT NAAR DIE LUL EN SCHIET DIE OVERHOOP!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 20:12
Lonestar
Lonestar is offline
heej problemen met verwerken ofzo!!

is nog een topic waar je wel wat aan zal hebben

Die gozer heeft echt een goed stuk geschreven.

kop op lees die tekst

groeten

http://forum.scholieren.com/showthre...53#post2591353
Oud 25-10-2002, 20:23
ElCafone
ElCafone is offline
Citaat:
Fallen396 schreef:
Kijk hè, ge gaat naar Antwerpen of Amsterdam of naar een andere plek waar ze illegale vuurwapens verkopen. Dan koopt ge u zo een ding: Beretta 92f (met geluidsdemper) GE GAAT NAAR DIE LUL EN SCHIET DIE OVERHOOP!
Zullen we dat maar even niet doen? k zat net nog naar een stille tocht te kijken op tv, en dat vind ik voorlopig al weer 1 teveel, zo zin loos.

Maar goed, ontopic

Wat ik denk? Is het een brief oid die je aan hem hebt gestuurd?
zo komt het op me over namelijk... Die laatste zin verwoord alles wel heel mooi.

Ik kan nu zeggen dat ik weet hoe je je voelt, yeah been there done that, maar dat mag ik eigenlijk niet doen, want hoe kan ik dat nou weten...
Feit is, dat het op veel punten een herkenbaar verhaal is voor me.

Het is zo'n machteloos gevoel he, als degene van wie je houdt, er met een ander vandoor gaat (zo zie ik het dan maar)
En nee, je kunt er niets aan doen....Daar gaat wel wat tijd overheen. Maar kop op!! Ooit dan is het jouw beurt
Dat is wat ik dan altijd maar waar ik op hoop...

Groeten,

Elcafone
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 21:51
Black Reina
Black Reina is offline
tis idd een klotestreek en mensen die zeggen "vergeet hem" hebben een goed bij het verkeerde eind want je kan niet iemand zomaar vergeten, je moet hem een plekje geven. schrijf dingen van je af, gedichten maken kan ook. veel over praten. misschien dat je hem ook maar beter een tijdje niet kan zien, zodat je alles op je eigen tempo kan verwerken, want als je hem blijft zien dan herinnert hij je aan de tijd die jullie hadden, en hij herinnert je er dan ook aan hoeveel verdriet je er dan van hebt.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 21:56
Lonestar
Lonestar is offline
Black reina,

dat is helemaal waar zoals je ziet heb ik erg veel van me af geschreven . Want iemand kun je niet zomaar vergeten.

je moet iemand ook niet vergeten maar er over heen komen.
Ook al is het moeilijk. Ik probeer me ex niet te vergeten maar er gewoon vrede mee te sluiten dat het over is. En daar heeft dit schrijven bij geholpen.

Jij snapt hoe het gaat
Oud 25-10-2002, 22:08
ElCafone
ElCafone is offline
Citaat:
Lonestar schreef:
je moet iemand ook niet vergeten maar er over heen komen.

&

Jij snapt hoe het gaat
Jij hebt het ook aardig door anders

Tuurlijk is het niet de bedoeling om iemand helemaal te vergeten.
Ze heeft tenslotte ook 10 mooie maanden met hem gehad in het geval van de topicstartster. En waarom zou je die willen vergeten?

Neej, als er wordt gezegd, vergeet hem. Dan wordt er denk ik meer bedoeld van: Vergeet het maar, want.....
Op die manier. Maar dat "vergeten" dat komt met de tijd wel...

Schrijven is idd wel een goede optie. Vooral omdat je dan alles eens rustig op een rijtje kan zetten, en later terug lezen.

Iemand in een tijd niet zien kan ook nuttig zijn, zeker wel.
Maar aan de andere kant, je kunt er dan ook niet met die iemand over praten. Lijkt me ook wel belangrijk, aangezien die iemand het grootste deel van het probleem is,....
En jah ALS je er dan nog contact mee hebt, dan doet het pijn om er steeds aan herinnert te worden, maar dat is een afweging die je moet maken, persoonlijk.

Anyway, groeten,

Elcafone
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:19
Lonestar
Lonestar is offline
Tjah read my story man.

Et was bagger maar dat schrijven heeft bij mij geholpen en ben er nu helemaal overheen.

Greets

http://forum.scholieren.com/showthre...53#post2591353
Oud 25-10-2002, 22:36
Upior
Upior is offline

ik weet helaas precies hoe het voelt, ik heb het ook op een andere manier niet zo echt lang geleden mee gemaakt, op een vriendschappelijke manier maar toch van binnen iets meer, ik heb dat liedje van Gordon , kon ik maar bij je zijn, gedraaid en gedraaid, doe ik nog en soms kan ik niet eens mee zingen.
Ik weet wat je voelt en ik leef me je mee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten