Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heej problemen met verwerken ofzo!!
is nog een topic waar je wel wat aan zal hebben Die gozer heeft echt een goed stuk geschreven. kop op ![]() groeten http://forum.scholieren.com/showthre...53#post2591353
|
tis idd een klotestreek
![]() |
![]() |
|
![]() |
Black reina,
dat is helemaal waar zoals je ziet heb ik erg veel van me af geschreven ![]() je moet iemand ook niet vergeten maar er over heen komen. Ook al is het moeilijk. Ik probeer me ex niet te vergeten maar er gewoon vrede mee te sluiten dat het over is. En daar heeft dit schrijven bij geholpen. Jij snapt hoe het gaat
||
![]() |
Citaat:
![]() Tuurlijk is het niet de bedoeling om iemand helemaal te vergeten. Ze heeft tenslotte ook 10 mooie maanden met hem gehad in het geval van de topicstartster. En waarom zou je die willen vergeten? Neej, als er wordt gezegd, vergeet hem. Dan wordt er denk ik meer bedoeld van: Vergeet het maar, want..... Op die manier. Maar dat "vergeten" dat komt met de tijd wel... Schrijven is idd wel een goede optie. Vooral omdat je dan alles eens rustig op een rijtje kan zetten, en later terug lezen. Iemand in een tijd niet zien kan ook nuttig zijn, zeker wel. Maar aan de andere kant, je kunt er dan ook niet met die iemand over praten. Lijkt me ook wel belangrijk, aangezien die iemand het grootste deel van het probleem is,.... En jah ALS je er dan nog contact mee hebt, dan doet het pijn om er steeds aan herinnert te worden, maar dat is een afweging die je moet maken, persoonlijk. Anyway, groeten, Elcafone |
![]() |
|
![]() |
Tjah read my story man.
Et was bagger maar dat schrijven heeft bij mij geholpen en ben er nu helemaal overheen. Greets http://forum.scholieren.com/showthre...53#post2591353
|
![]() |
![]() ik weet helaas precies hoe het voelt, ik heb het ook op een andere manier niet zo echt lang geleden mee gemaakt, op een vriendschappelijke manier maar toch van binnen iets meer, ik heb dat liedje van Gordon , kon ik maar bij je zijn, gedraaid en gedraaid, doe ik nog en soms kan ik niet eens mee zingen. Ik weet wat je voelt en ik leef me je mee |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ode aan la belle france Chamoed | 14 | 07-04-2006 14:16 | |
ARTistiek |
Raar verhaal (ik verveelde me) deel 1 Internationalist | 0 | 09-12-2001 15:51 |