![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik zou eigenlijk beesten moeten vangen door er hard achteraan te rennen, helaaas mag dat niet meer in Nederland, al die regels. Ik vreet nu opgekweekte dieren, stukken rondlopend vlees op een paar dunne pootjes, een zak hormonen groeit lekker snel. Antibiotica erbij tegen ontstekingen. Ik vind vlees lekker hoor, ik ben redelijk gezond, vegetarier zou ik er niet om worden. Dat lijkt me niet gezond. Soja is slecht voor de hersenen.
||
Citaat:
|
![]() |
Voeg er nog ffies wat aan toe..
Zo gezond is vlees echt niej hoor mensen Echt echt niet, vlees is niet gezond, Vis wel, vlees niet Er zitten wel dingen in, voedingstoffen, die het lichaam nodig heeft, maar dat het ongezond is om vegetarier te zijn (sommige mensen denken dat) is onzin.. Ik ben vegetarier, slik idd vitamine b complex en als je een beetje let op wat je dan wel eet, Dan is het alleen maar gezonder! ![]() |
![]() |
|
ik kan niet spreken voor anderen maar toen ik nog vlees at was ik echt regelmatig ziek en had ik echt een beroerde weerstand. 8 jaar geleden ben ik vegetarier geworden en sindsdien ben ik echt veel minder vaak ziek, bijna nooit meer zelfs.
|
![]() |
Ja (profanity)!!!! Laat iemand even iets aantonen voor je erover gaat discussiëren:
1) Vegetariërs, veganisten en sXe'ers zijn vaker ziek. 2) Vlees is helemaal niet zo gezond. 3) Ik ben al honderd jaar vegetariër en nooit ziek. Ga dan lekker in de zandbak spelen ofzo, tjemig-de-pemig... En dan zijn er mensen die zeggen dat mensen tegenwoordig helemaal niet goedgelovig zijn *BAA* |
![]() |
||
Citaat:
Een mens is een alleseter, we horen vlees te eten, evenals plantaardig voedsel. Kijk maar naar ons gebit, we hebben ook een alleseter gebit. Snijtanden (voro vlees) en de rest om te vermalen. En inderdaad, wat N*A*Shezbaernon al zegt, vegetariërs gaan gewoon tegen de natuur in, dat is een keihard feit.
|
![]() |
toen ik een poosje vegetariër was ben ik een aantal keer behoorlijk ziek, hangerig enzo geweest nu eet ik weer gewoon vlees dus voel ik me iets beter behalve nu door die kutmeningokokkenprik maar dat terzijde...
ik eet overigens niet erg veel vlees maar wel meer groente en fruit. ligt er volgens mij gwoon aan hoe je lichaam er op reageert en dat is bij iedereen anders.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |