![]() |
|
Toen mn broertje een keer gebeten was door een horzel had mn vader dat uitgezogen (gif eruit gezogen en uitgespuugd) en daarna werd het wel rood maar niet zo dik en het deed ook niet zoveel pijn dus misschien dat je dat had moeten doen. Ik zou als ik jou was even langs de dokter gaan of iig even de dokter bellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Iedereen denkt dat als hij zo'n grijs/zwart beest ziet dat het een horzel is, die komen alleen bijna niet meer voor in Nederland.
In 9 van de 10 gevallen wordt je gestoken door een steekvlieg! Citaat:
![]() Daas (steekvlieg): ![]()
Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 12:52. |
![]() |
|
Een hommel laat geen angel achter, probleem opgelost.
Sommige denken dat ze niet kunnne steken, andere denken dat ze net zo (snel) steken als wespen. Hommels steken alleen als ze niet meer weg kunnen, als je ze plet bv. dus erop gaat staan. Eigenlijk had het uitgezogen moeten worden, dan was je er sneller van af geweest. Als ik als kind gestoken werd, haalde m'n pa er altijd een aardappelschil overheen, dat schijnt te helpen ![]() Je hoeft je iig geen zorgen te maken, hommels laten geen angel achter.
||
Citaat:
![]() Maar volgens mij hoef je een steek / beet van een hommel niet uit te zuigen maar als je er nog steeds veel last van hebt zou ik toch maar even de dokter bellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Dat staat ook in de url btw: regendaas.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus ik ben weer gerust gesteld Bedankt iig! |
![]() |
|
![]() |
hey ja dit kan gebeuren ja ik heb een tijdje geleden ook bijna hetzelfde gehad ik ben dus waarschijnig gestoken door rode mieren het werd helemaal rood het zag er niet uit!je had me voet echt niet moeten zien!zoooo dik echt kon ook niet in een schoen.lopen ging haast niet maar het kan een allergische reactie zijn maar het kan ook door beet xx
|
|