Ik ben verslaafd, ja. Best erg, maar goed. Ik heb ook eigenlijk meer online-vrienden dan irl-vrienden, nja, dat valt eigenlijk wel mee, maar mijn béste vrienden zijn toch wel van internet. Mijn vriend heb ik ook via internet leren kennen

(achteraf bleek dat we een paar dezelfde irl-vrienden hadden, maar dat wisten we toen dus nog niet).
Ik heb sowieso dat ik beter mijn gevoelens/gedachten kan uiten door te schrijven dan praten (al wordt dat nu wat minder), waardoor ik beter dingen via internet kan zeggen, bijvoorbeeld. Nu gaandeweg leer ik wel beter praten, doordat ik dat leer door die online-contacten... Jaja.
Verder, als ik hier leuke dingetjes op het forum zie staan (bijv. ideetjes voor een kamer/kleding/...), maak ik daar op zich wel gebruik van, niet dat ik het meteen helemaal nadoe, dan geef ik er nog wel mijn eigen draai aan.
Toevoegsel: Ik ben nogal geïnteresseerd in mensen en hoe ze denken, hoe ze over bepaalde dingen denken. Daarom vind ik het leuk hier discussies te lezen/te discussiëren, ben zelfs fanatiek Cu2lezer

. Door over andere mensen te lezen, ze beter te leren kennen, heb ik ook een beetje over mezelf geleerd. Bij sommige mensen zie ik bijv. dingen waarvan ik denk 'iew, zo zou ik nooit willen worden' (qua karakter) en dan weet ik dat, ook juist op positieve punten. Het geeft dus ook wel beetje zelfkennis, wat wel fijn is, omdat ik mezelf een half jaar geleden echt nog niet kende.