Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2002, 17:07
Blisss
Blisss is offline
Wat zijn dingen die je naast je studie echt 'moet' doen? Ga volgend jaar op kamers, dus ben al een beetje aan het bedenken wat me leuk lijkt om naast mn studie te doen. Is het bijvoorbeeld cool om lid te worden van een studentenverening? Lijkt me wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen en er worden tijdens je studie veel activiteiten georganiseerd.. Of valt dat tegen? En verder: uiteraard een sportclub ozzo. Maar zijn dr ook dingen die je zelf niet zo snel bedenkt maar die de moeite waard zijn om te doen tijdens je studie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2002, 18:36
NN
NN is offline
Ik ben actief lid van een studentenbelangenvereniging. Zo leerde ik direct het geburen op mijn faculteit een beetje kennen, leerde ik veel andere studenten van mijn studie kennen en wordt ik betrokken bij wat er op onze faculteit gaat gebeuren.

Dit vind ik veel nuttiger dan lid worden van een zuipcorps.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 18:41
Blisss
Blisss is offline
Bedankt voor je reactie. DOe je daar dan ook andere dingen dan ''vergaderen'' en werken aan de belangen van medestudenten, zoals 'uitstaptjes' ed? In welke stad doe je dat dan?

Een studentenvereniging is toch niet altijd alleen om te zuipen? Het corps misschien wel, maar ik ben ook niet van plan om lid te worden van een verening waar alleen maar kakkers rond lopen. Gewoon een biertje drinken aan de bar lijkt me echter ook kunnen bij een studentenvereniging.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 18:34
Roozie
Roozie is offline
Ik vind dat lid worden van een vereniging iets is wat je zeker naast je studie moet doen. En dan wel bij een vereniging met actieve leden, een vereniging waar je jaargenoten het na een halfjaar wel weer gezien hebt, dat is niets!
Oud 01-11-2002, 20:02
PV
PV is offline
Ligt toch helemaal aan jezelf je kan gaan werken, sporten, lid worden van organisaties binnen je school.. weet ik veel..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 20:27
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
idd, klinkt echt als een meningloos schaap
ik ben principieel tegen studentenleven op kamers en studentenverenigingen enzo, heb me eigen vrienden wel!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 21:30
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
idd, klinkt echt als een meningloos schaap
ik ben principieel tegen studentenleven op kamers en studentenverenigingen enzo, heb me eigen vrienden wel!
studentenleven lijkt me toch een deel van je leven .. en op kamers lijkt me toch ook vrij gewoon; niet echt gezond om je hele leven thuis te blijven wonen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten