![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat kan helpen als je stopt met roken is suikervrije kauwgom eten. Hielp bij mij enorm (let niet op mij, ik rook weer). Gezonde, low calorie dingen eten helpt ook. Maar het beste is gewoon geen andere vervanging te zoeken (iig niet te overdreven), gezien je dan nog steeds verslaafd bent, maar dan aan wat anders. Yup, ik heb het over discipline.. die kon ik uiteindelijk wel opbrengen, maar helaas begon ik weer na n paar maanden omdat ik het gezellig vond om mee te roken en ff niet lekker in mn vel zat.. zwak dus toch.. Cat
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dan nog, als je nu tevreden bent met je figuur kan ik me voorstellen dat je bang bent dat het teveel wordt (als je zoals je zegt steeds meer aan komt). Wie weet kun je een keer langs een dietiste gaan? Die kan je vanalles vertellen over omgaan met eten en een gezond voedingspatroon (en nee dat betekend niet op dieet hoor). Heb je echt honger in de zin van, je maag rommelt en als je wat drinkt, dat je direct daarna naar de wc moet (omdat je helemaal leeg bent)? Of is het meer sterke trek? Cat
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
verslaafd aan eten Verwijderd | 2 | 19-01-2012 20:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verslaafd aan stress Jackdaw | 6 | 11-12-2008 18:47 | |
Eten & Drinken |
Vraagje over verslaving eten Flowerless | 6 | 22-01-2006 17:18 | |
Eten & Drinken |