Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt?!?hihi...en misschien als je geen vrienden meer met der wil zijn, gaat ze misschien wel meer over je nadenken en kiest ze uiteindelijk tog voor jou!?! heb ik welleens..als iemand dan later vriendin heeft denk ik..hij was tog best wel leuk!!
![]() ![]()
|
Ik zou der uit je hoofd zetten.. je krijgt alleen maar meer gevoelens als je haar blijft zien terwijl ze nog met die andere jongen heeft!
Zeg tegen haar dat ze een duidelijke beslissing moet maken omdat je geen tweede keus wil zijn en wil weten waar je aan toe bent!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Naja, misschien is ze zo opgevoed ofzo ![]()
|
![]() |
Indd dat was ook het eerste wat ik zei.. ik bedoel ik heb ook dingen die belangrijk zijn voor mij maar goed dat betekent niet als zij dat anders ziet dat het dan meteen een reden is om niets te willen .....
Maar goed ... kzal wel weer wat gemist hebben ofzo ![]()
|
![]() |
Waarom 2de zijn als je ook nummer 1 kan zijn. Klinkt wel gemeen dit maar okee dat vakantievriendje heeft je een streek geleverd. Time to fight back. Gewoon veel met haar uitgaan en haar alle twijfel over jouw wegnemen en die over dat vakantievriendje van haar versterken. Een manier om haar terug te krijgen.
Maar als je je afvraagt als ze al zo met jouw gevoelens omgaat. Wat zou ze doen als ze je vriendin was. Die meid levert je gewoon een streek. Ik zou der gewoon links laten liggen der zijn echt wel leukere dames dan haar op deze planeet. keuze ligt compleet aan jouw in dit geval maar veel sterkte en kies verstandig the conquer
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Stom? ikkuh15 | 44 | 05-12-2007 14:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Films, TV & Radio |
The Magdalene Sisters rijk_v | 11 | 04-03-2004 20:39 | |
Lifestyle |