Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2002, 11:54
SirhC
SirhC is offline
Okay volgende probleem, meisje ontmoet, ziet er leuk uit, komt leuk over,
We gaan een paar keer uit, hapje eten, film , blabla je kent het ...
Ze had al wel gezegd dat er nog een jongen was waar ze nog gevoel voor had d'r vakantievriendje maar goed die woont zover weg dat werd toch nooit wat... Komt die kerel in een keer langs als verrassing ... zit ze weer te twijfelen...

Nu heeft ze een keus gemaakt ze kiest voor hem omdat hij naar de kerk gaat en ik niet,ik ben blijkbaar minder dan hem ofzo daardoor .... maar ze wil me wel graag beter leren kennen omdat ze toch denkt dat het niet lang wat blijft omdat hij toch zover weg woont.

Okay prima maar ik heb eigenlijk weinig zin om tweede keus te zijn maar ik vind d'r wel extreem leuk....

Zal ik dan maar gewoon wachten of moet ik d'r uit mijn hoofd zetten en verder gaan?
Oud 23-10-2002, 11:58
R
R is offline
Mwa, ze gebruikt je nu als appeltje voor de dorst.
Vergeten dus.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 12:01
PardonMe
PardonMe is offline
Tja eerlijk gezegd zou ik haar uit mn hoofd zetten..
Je bent duidelijk een tweede keus, ook al vind je haar echt super leuk, zij jou duidelijk niet zo leuk, anders had ze toch voor jou gekozen..?

Tja ik snap ook wel dat als je iemand echt heel leuk vindt dat je eigenlijk toch wel blijft hopen enzo, maarja, mn verstand zou dan zeggen dat ik gebruikt zou worden, dat ik maar een reserve speler ben en dat ik op de bank mag wachten op mijn beurt, als die er al komt, want misschien zetten ze er wel iemand anders in die op dat moment beter is....
snappie..?
Oud 23-10-2002, 12:07
SirhC
SirhC is offline
Ja wel gelijk maar blijft zo irritant, kwil d'r wel ... maar op deze manier ook weer niet ....
en trouwens hoe goed moet je iemand leren kenne voordat je wat begint, ze wil me eerst goed leren kennen voordat ze zoiezo wat met me zou willen maar goed ik heb altijd zo iets van ik ben verliefd, jij ook? ja mooi ... dan proberen toch .. maar goed zal wel iets vrouwen eigen zijn ofzo...
Oud 23-10-2002, 12:38
Piccola
Piccola is offline
Ik zou haar toch proberen te vergeten...

Voor hetzelfde geld lukt die relatie met die andere jongen wel, ondanks de afstand! En dan zit jij maar te wachten.. En zoals je al zei: tweede keus zijn zuigt! En dat ben je nu wel..

Op mij komt het zo over: als het met de 1 niet lukt, neem ik de ander maar. En dat schiet niet op dus.. lijkt me duidelijk..
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 13:02
SirhC
SirhC is offline
Gebelt ..... ze wil vrienden blijven maar ik heb maar even gemeld dat dat er niet in zit voorlopig ... als ik iets een slap excuus vind is dat het wel .... kheb gezegd dat ze nog maar effe moet nadenken of mij of hem en geen gedoe d'r tussen in
.. thnx people
Oud 23-10-2002, 13:28
Verwijderd
Jeetje wat lastig..

Ik zou als buitenstaander echt zeggen: vergeet haar (of probeer het dan toch..).

Maar ik weet precies waar je het over hebt, ik ben ook tweede keus geweest en dat heeft me zo veel verdriet gedaan omdat ik hem echt zoo super leuk vond..
Ik heb 'm ook proberen te vergeten, ging wel niet, maar dat is toch beter dan blijven hopen.

Vergeet haar, ga verder met je leven, zoek een ander leuk meisje ofzo. Mocht ze dan toch laten weten dat ze ooit nog eens voor jou kiest dan kun je het dán altijd nog zien he.

Succes
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 13:30
Verwijderd
Citaat:
SirhC schreef:
Gebelt ..... ze wil vrienden blijven maar ik heb maar even gemeld dat dat er niet in zit voorlopig ... als ik iets een slap excuus vind is dat het wel .... kheb gezegd dat ze nog maar effe moet nadenken of mij of hem en geen gedoe d'r tussen in
.. thnx people
oh slim van me, ik had deze reply nog niet gelezen

Maar goed, ik vind dat je superverstandig gehandeld hebt!!
Ben trots op je!!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 14:00
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
SirhC schreef:
Okay volgende probleem, meisje ontmoet, ziet er leuk uit, komt leuk over,
We gaan een paar keer uit, hapje eten, film , blabla je kent het ...
Ze had al wel gezegd dat er nog een jongen was waar ze nog gevoel voor had d'r vakantievriendje maar goed die woont zover weg dat werd toch nooit wat...

[b]Komt die kerel in een keer langs als verrassing ... zit ze weer te twijfelen... [b]
Ja, dat is lullig he

Nu heeft ze een keus gemaakt ze kiest voor hem omdat hij naar de kerk gaat en ik niet,ik ben blijkbaar minder dan hem ofzo daardoor .... maar ze wil me wel graag beter leren kennen omdat ze toch denkt dat het niet lang wat blijft omdat hij toch zover weg woont.
okay

Zal ik dan maar gewoon wachten of moet ik d'r uit mijn hoofd zetten en verder gaan?
'k zou haar nog eens laten kiezen, 2e keus zijn is ook niet zo geweldig he :\
Oud 23-10-2002, 15:38
rs
rs is offline
Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt?!?hihi...en misschien als je geen vrienden meer met der wil zijn, gaat ze misschien wel meer over je nadenken en kiest ze uiteindelijk tog voor jou!?! heb ik welleens..als iemand dan later vriendin heeft denk ik..hij was tog best wel leuk!!
Oud 23-10-2002, 16:17
SirhC
SirhC is offline
tis te hopen dat ik tegen die tijd dan een vriendin heb.... kan ze zien wat ze mist
Oud 24-10-2002, 18:58
Camouflage
Camouflage is offline
Ben blij dat je zelfrespect het gehaald heeft van je gevoelens. T is beter zo. Pas wel op nu, het is goed mogelijk dat ze nog aandacht van je wil. Dan ben je een soort reserve moest het bij die andere jongen niet lukken of zo. Laat je alsjeblief niet kisten!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:12
SirhC
SirhC is offline
Tja.... ze blijft wel in mijn hoofd ... maar dat hoeft zij niet te weten ....

En het tis weer bijna weekend dussss dit weekend maar eens flink feesten met mijn maten ...

thnx for the response

ciao
Oud 25-10-2002, 16:01
SirhC
SirhC is offline
Btw jullie mening over de gegeven reden .... ik ben niet van de kerk dusss nee...
Oud 25-10-2002, 17:41
charly not
charly not is offline
Ik zou der uit je hoofd zetten.. je krijgt alleen maar meer gevoelens als je haar blijft zien terwijl ze nog met die andere jongen heeft!
Zeg tegen haar dat ze een duidelijke beslissing moet maken omdat je geen tweede keus wil zijn en wil weten waar je aan toe bent!
Oud 25-10-2002, 18:17
SirhC
SirhC is offline
Citaat:
charly not schreef:
Ik zou der uit je hoofd zetten.. je krijgt alleen maar meer gevoelens als je haar blijft zien terwijl ze nog met die andere jongen heeft!
Zeg tegen haar dat ze een duidelijke beslissing moet maken omdat je geen tweede keus wil zijn en wil weten waar je aan toe bent!
Ja dat heb ik gedaan maarre wat vind je van de reden die ze gaf .... zeg maar dat ik niet van de kerk ben ....
Oud 25-10-2002, 18:57
charly not
charly not is offline
Citaat:
SirhC schreef:
Ja dat heb ik gedaan maarre wat vind je van de reden die ze gaf .... zeg maar dat ik niet van de kerk ben ....
Nogal vreemd.
Naja, misschien is ze zo opgevoed ofzo Dat weet ik verder ook niet. Maar als ik eerlijk moet zijn is het echt iets wat tegenwoordig niet meer zo belangrijk is (of ik moet mij gruwelijk vergissen)... want als je zo over nadenkt.. als ze je ECHT leuk zou vinden.. dan zou dat echt niet uitmaken denk ik zo...
Oud 25-10-2002, 19:09
SirhC
SirhC is offline
Indd dat was ook het eerste wat ik zei.. ik bedoel ik heb ook dingen die belangrijk zijn voor mij maar goed dat betekent niet als zij dat anders ziet dat het dan meteen een reden is om niets te willen .....

Maar goed ... kzal wel weer wat gemist hebben ofzo
Oud 25-10-2002, 19:45
the_conquer
the_conquer is offline
Waarom 2de zijn als je ook nummer 1 kan zijn. Klinkt wel gemeen dit maar okee dat vakantievriendje heeft je een streek geleverd. Time to fight back. Gewoon veel met haar uitgaan en haar alle twijfel over jouw wegnemen en die over dat vakantievriendje van haar versterken. Een manier om haar terug te krijgen.

Maar als je je afvraagt als ze al zo met jouw gevoelens omgaat. Wat zou ze doen als ze je vriendin was. Die meid levert je gewoon een streek. Ik zou der gewoon links laten liggen der zijn echt wel leukere dames dan haar op deze planeet.

keuze ligt compleet aan jouw in dit geval

maar veel sterkte en kies verstandig

the conquer
Oud 25-10-2002, 20:15
SirhC
SirhC is offline
gracia peoples....
Reageren

Regels voor berichten