Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 20:58
Boogie
Boogie is offline
nadat er doping in zijn huis is gevonden, is Frank VDB opnieuw in slecht daglicht komen te staan. Hij werd meteen ontslagen door zijn ploeg Domo-Farm Frites. In 1999 werd hij door Cofidis ontslagen omdat hij connecties had met de omstreden Bernard Sainz (Dr. Mabuse). Deze zou ook nu naar hem op weg zijn met een hoeveelheid doping in zijn auto. Vandenbroucke is echter nooit betrapt op het gebruik van doping en heeft het ook nooit toegegeven.

VDB heeft nu aanbieding van Collstop-Palmans, Marlux en nog meer ploegen op zak...

Moet VDB de wielersport de rug toekeren omdat zijn naam besmet is of moet de winnaar van Luik-Bastenaken-Luik van 1999 weer terugkeren om nog een keer zulk mooi wielrennen te laten zien als in 1999?
Oud 11-03-2002, 22:10
mobie
mobie is offline
Hij is gewoon het slachtoffer van zijn naam.
Bij Peter Farazijn hebben ze een goed jaar geleden een tuinhuisje vol met epo gevonden en die fietst nog rustig rond.
Domo zelf neemt ook een vreemde houding aan: ze halen Richard Virenque in de ploeg die toegegeven heeft jarenlang doping gebruikt te hebben.
achja, tis nog altijd een zieke boel volgens mij??
Oud 12-03-2002, 09:37
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
mobie schreef:
Hij is gewoon het slachtoffer van zijn naam.
Klopt, hij heeft de naam, maar die heeft ie ook niet voor niets. Is wel heel dubieus dat ie nu weer betrokken is bij doping.

Citaat:

Domo zelf neemt ook een vreemde houding aan: ze halen Richard Virenque in de ploeg die toegegeven heeft jarenlang doping gebruikt te hebben.
Is dit zo raar? Ze geven Virenque(en VDB) weer een kans. Ze hopen dat zo'n renner er van heeft geleerd. Als ze dan nog een keer in de fout gaan is het simpel, dan ontslaan ze hem gewoon...
Oud 12-03-2002, 10:45
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Is dit zo raar? Ze geven Virenque(en VDB) weer een kans. Ze hopen dat zo'n renner er van heeft geleerd. Als ze dan nog een keer in de fout gaan is het simpel, dan ontslaan ze hem gewoon...
Idd, er staat (stond) letterlijk in zijn contract als er sprake is van doping dat er een onmiddellijk ontslag zal volgen.
Oud 12-03-2002, 10:57
mobie
mobie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Idd, er staat (stond) letterlijk in zijn contract als er sprake is van doping dat er een onmiddellijk ontslag zal volgen.
Dat zal zo bij elke ploeg wel zijn sinds de dopingtour denk ik, maar als je dan ziet dat sindsdien renners als Farazijn (lading epo gevonden in het tuinhuisje van zen grootmoeder dacht ik) nog rustig rond rijden, vind ik toch vreemd. En owja, hoe noemt hij weer, Bortolami dacht ik. Onderzoekers vinden dopingproducten bij hem, hij wordt niet ontslagen/geschorst en het volgende seizoen wint hij gewoon de Ronde Van Vlaanderen
Oud 12-03-2002, 11:51
mobie
mobie is offline
Dinsdag D-day voor VDB? (12/03/02)

Nu UCI en BWB geen bezwaar hebben tegen VDB in het peloton, komt de rentree opnieuw dichterbij. Mogelijk valt de beslissing op dinsdag.

Dinsdag 12 maart

Volgens Het Nieuwblad hoopt Noël Demeulenaere vandaag een deal te sluiten met Vandenbroucke. Als dat lukt, kan hij dit weekend starten in de GP Erik Breukink, een nieuwe driedaagse wedstrijd in Nederlands-Limburg.

Demeulenaere zei verder ook een multinational over de vloer te hebben gehad die bereid is volgend seizoen een ploeg te bouwen rond VDB. Daarvoor wil de firma 600.000 euro op tafel leggen. In die som zit het loon van Vandenbroucke niet inbegrepen. Dat zou betaald worden door Crack meubelen.

Voor een volledig overzich van de zaak VDB: http://www.sport24.be/wielrennen/2002/zaakvdb02.html
Oud 12-03-2002, 12:54
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Hij zal wel nog een kans krijgen.
Oud 15-03-2002, 23:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
VDB rijdt volgend jaar weer lekker rond bij een andere ploeg die publiciteit probeert te krijgen door hem in de ploeg op te nemen. Zijn imago wordt wel weer opgevijzeld
Oud 17-03-2002, 18:12
shanne
shanne is offline
als alle ploegen alle renners zouden moeten ontslaan die doping gebruiken, dan zouden er verdomd weinig renners overblijven... een stuk of 0.
Oud 21-03-2002, 14:52
Boogie
Boogie is offline
6 maanden geschorst
Oud 21-03-2002, 14:58
mobie
mobie is offline
Citaat:
Boogie schreef:
6 maanden geschorst
Inderdaad, en kvind het schandalig. Er rijden zeker nog renners rond in het peloton waarbij ze doping vonden en die fietsen nu nog steeds op hun gemakje rond.
Achja, tblijft wel zen eigen dikke lompe schuld natuurlijk.

Oud 22-03-2002, 19:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Boogie schreef:
6 maanden geschorst
en terecht, je weet de consequenties. Als je een bank gaat overvallen weet je toch ook dat je opgepakt kunt worden. Het enige verschil is dat niet iedereen een bank overvalt, maar dat wel heel veel wielrenners aan de doping ziten. Maar dat zie je tegenwoordig bij elke sport.
Oud 22-03-2002, 19:19
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
6 maanden is heel weinig!!!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 08:57
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
6 maanden is heel weinig!!!
tis tot 22 september en dan is het seizoen zowat afgelopen
Oud 23-03-2002, 09:32
DJ Incompetent
Citaat:
Boogie schreef:
tis tot 22 september en dan is het seizoen zowat afgelopen
hij moet 2 jaar geschorst zijn vind ik.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 11:22
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
hij moet 2 jaar geschorst zijn vind ik.

hoelang was Virenque geschorst? Die heeft bekend.
hoelang was Frigo geschorst? Die heeft bekend.
Oud 23-03-2002, 14:15
DJ Incompetent
Citaat:
Boogie schreef:
hoelang was Virenque geschorst? Die heeft bekend.
hoelang was Frigo geschorst? Die heeft bekend.
ja, en? ik vind dat de regels strenger moeten worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten