Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geef ze wel een kans...als Hapoel ook kan winnen moet Feyenoord ook thuis kunnen winnen. Uit gaat het moeilijker worden, maar ik hoop op een gelijkspel. Nou niet zeggen dat het niet gaat lukken, aangezien het altijd om de vorm van de dag gaat.
|
Feyenoord is nog niet uitgeschakeld. Ik had natuurlijk liever een wat makkelijkere tegenstander gahad, maarja... gewoon pech.
Maar Feyenoord speelt eerst uit, dus als ze daar een of twee goals scoren (en zo met gelijk spel of lichte achterstand uitkomen) ze toch wel een goede kans maken. En het is cup voetbal, je weet maar nooit... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat Feyenoord zat kans maakt, ze zijn de underdog en dat is voor Feyenoord een favoriete positie, laat de tegenstander maar het spel maken! Hebben ze ook niet ooit uit van lazio gewonnen en thuis gelijk tegen lazio gespeeld??? En herrineren jullie je nog de thuiswedstrijd tegen Juventus die werd gewonnen??? Ik denk dat Feyenoord best kansen heeft!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geef Feyenoord wel een goede kans de finale te halen. Voor die Italianen telt de competitie volgens mij veel meer en doen ze de Uefa Cup "er effe bij" en Feyenoord ziet het als hoofdprijs en gaat er veel meer voor dan Inter. En die Italiaanse ploegen worden allemaal overschat, ze hebben natuurlijk een aantal geweldige spelers maar Feyenoord heeft een sterker team. Ik zet mn geld op die Rotterdammers
|
![]() |
|
Mwah ik denk dat Feyenoord best kans maakt hoor.
Oke het word moeilijk,heel moeilijk. Maar meestal tegen grote ploegen,en als het er echt om gaat,presteert Feyenoord goed. En Feyenoord wilt nu natuurlijk ook erg graag naar de finale,ze zitten er zo dichtbij,en de finale is in onze eigen kuip,allemaal extra motivatie. En het legioen sleept ze er ook wel doorheen. Het word hard knokken,maar het is zeker niet onmogelijk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Scandinavië start Royal League mobie | 29 | 08-04-2004 21:49 | |
Vrije tijd |
CL - Kwartfinale's !! Tofke_H | 23 | 07-04-2003 21:38 | |
Vrije tijd |
Loting Champions League PV | 37 | 30-08-2002 09:01 | |