Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 20:07
ch@rlotte
ch@rlotte is offline
wat mij is opgevallen, is dat bij veel voetbal wedstrijden altijd moet worden gevochten, ruzie gemaakt wordt en dingen vernield worden. Wat ik mij afvraag.. WAAROM IN GODSNAAM? waaar slaat dat op? Kan je niet tegen je verlies ofzo? het is toch maar een spelletje....... Wat GEZELLIG moet zijn?! en van jah.... "RELLEN" dat vind ik echt belachelijk... waarom zou je dingen gaan vernielen en mensen in elkaar gaan slaan?
Is dat leuk?
Het is eigenlijk en beetje jammer..... ik bedoel, het gaat om het voetbal, wat op deze manier gewoon verpest wordt. En jah, ik kan best begrijpen dat je soms gefrustreerd wordt van een scheidsrechter die weer eens 1 of andere kut beslissing neemt. Maar om dan ff lekker je buurman in elkaar te gaan slaan.. Nou sorry hoor, ga lekker naar de sportschool als je je uit wilt leven. Ennuh, je verpest het niet alleen voor figuren die wèl gewoon gezellig naar een voetbal wedstrijd willen, maar ook voor jezelf... (als je bijv. wordt opgepakt)

Oud 17-03-2002, 20:18
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
amen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:45
Nena21
Nena21 is offline
Mee eens...
Ik irriteer me er echt verschrikkelijk aan als ik in de Kuip zit en mensen beginnen te "vechten"
Dan hangt er meteen zo'n rotsfeer.
Gewoon zitten en naar het voetballen kijken
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 23:13
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
was toch met Nec ofzo vanmiddag sloegen ze zo'n waalwijker in elkaar ofzoiets had ik begrepen
Oud 18-03-2002, 18:14
Vespasienne
Vespasienne is offline
Tja, voetbal wordt vaak fanatiek aangehangen door de wat minder intelligenten.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 11:42
maryana
maryana is offline
soms is het best grappig om te zien hoor, maar als je er zelf tussen staat is het minder, denk ik, maar ja sommige gasten kikken erop. daar kun je nou eenmaal niets aan doen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 12:18
Verwijderd
Citaat:
maryana schreef:
soms is het best grappig om te zien hoor, maar als je er zelf tussen staat is het minder, denk ik, maar ja sommige gasten kikken erop. daar kun je nou eenmaal niets aan doen.
eens een keertje wat harder aanpakken ipv oppakken en weer op straat zetten bijvoorbeeld. De slappe gezeik van de ME altijd wordt ik niet goed van.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 13:40
Tofke_H
Tofke_H is offline
Voetbal is gewoon de bekendste sport, die het toelaat om bijna wekelijks er naar te gaan kijken. F1 bijvoorbeeld is maar om de 2 weken, en altijd in een ander land (op elke uitzonderingen na).
Daarbij is in vergelijking met volleybal, handbal, basketbal,... (die dus ook ongeveer wekelijks gespeeld worden) de bezoekers aantallen veel kleiner. Maw de kans dat er irritanten mensen bij zijn is veel kleiner. Dat is juist hetzelfde met dit forum, een jaar geleden was het hier veel rustiger en werd er veel minder gespammed in vergelijking met nu.

Ik keur nu heel dat gedoe natuurlijk niet goed, maar stel dat je voetbal zou afschaffen dan verplaats je het probleem alleen maar, dan gaan de brave mensen naar een andere sport kijken, bv basketbal, dan wordt basket bal heel populair en krijg je daar mensen die verkeerde bedoelingen krijgen. En kan je dus een topic openen zoals deze alleen dat je dan het woord voetbal vervangt door basketbal.

Waarom wordt er vaak gevochten,... bij voetbal? Zoals ik hierboven reeds heb aangehaald, voetbal is gewoon heel populiar en heeft de meeste toeschouwers en krijgt bij mijn weten de meeste aandacht van de media. Er zullen altijd loze mensen op deze aarde rondlopen met verkeerde bedoelingen, en de dan is de kans gewoon heel groot dat je in die grote groep enkele idioten hebt rondlopen.

Oud 22-03-2002, 18:41
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
het is jammer ja voor sommige. Ik snap het ook niet maar af en toe heb ik ook de neiging om iets te slopen, gewoon frustratie en dat moet je op iemand kwijt. En dan kan ik best begrijpen als er een paar blijerds je uitdagen dat je daar een kijkje gaat nemen.
Denk aan Ajax - Nac.
Maar ja harder aanpakken lijkt me de beste oplossing ja.

Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 00:08
Blitzwing
Blitzwing is offline
Ik zie het niet dat een Schumacher fan en een Coulthard fan met elkaar op de vuist gaan.....
Maar het is sneu dat geweld er tegenwoordig 'bijhoort' met voetbal.
Dingen op het veld gooien ook,snappen ze dan niet dan ze hun eigen club in problemen brengen en ze een stadionverbod kunnen riskeren?
De mensheid van tegenwoordig.........triest,heel triest
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 00:45
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Blitzwing schreef:
Ik zie het niet dat een Schumacher fan en een Coulthard fan met elkaar op de vuist gaan.....
Maar het is sneu dat geweld er tegenwoordig 'bijhoort' met voetbal.
Dingen op het veld gooien ook,snappen ze dan niet dan ze hun eigen club in problemen brengen en ze een stadionverbod kunnen riskeren?
De mensheid van tegenwoordig.........triest,heel triest
F1 is een veel duurdere sport dan voetbal. Daarbij heb je al rijders op de vuist zien gaan, net zoals bij voetballers. Maar vermits er maar een 30 F1 rijders zijn (met testers er bij dus) en zo'n 30 profvoetballers in elke club is de kans gewoon groter dat er iets tussen de spelers gebeurt..
Bij de fans is, zoals ik al zei, de kans dat beide groepen ontmoeten is veel groter. Daarbij is voetbal elke week in Nederland/Belgie/Duitsland/... F1 is maar 1 keer per jaar in Belgie, nooit in Nederland, 2 keer per jaar in Duitslang, ... Er zijn der niet veel die alle wedstijden zien in de F1 en dan bedoel ik live, en dat is bij de voetbal wel.

Maar je hebt wel gelijk, het is triest dat men dingen op het veld enzo moeten gooien.. Spijtige zaak is dat.

Oud 23-03-2002, 20:24
Firebolt
Firebolt is offline
Het zijn geen voetbalfans, of fans van een bepaalde club die dat doen. Misschien zijn ze wel voor een bepaalde club, maar daar vechten ze niet om...
Het zijn gewoon een stel zieke gasten, die daarop kicken.

Dat zag je met die hooligans ook. Dat zijn geen fans. Die nemen gewoon een bepaalde club als "mascotte" en gaan rellen...

Als het echte fans waren, zouden ze dat niet doen, want een paar jaar geleden kon je natuurlijk op je vingers aftellen dat er maatregelen zouden worden genomen, en die zijn, over het algemeen, in het nadeel van jouw club..
Reageren

Regels voor berichten