Advertentie | |
|
![]() |
|
MacLaren heeft weliswaar in Monaco gewonnen, maar op zo'n warme baan en een geheel ander circuit verwacht ik nie veel. Het gaat dit weekend tussen Ferrari en Williams, dat Ferrari wel zal winnen. Vorig jaar begon de concurrentie van Williams ten opzichte van Ferrari en MacLaren in deze Grand Prix. Voor zowel BAR (eerste punt(en)) en Villeneuve zou het mooi zijn als de Canadees op zijn thuiscircuit goed zou rijden, maar kheb nie veel vertrouwen in BAR op dit moment. Sauber gaat ook minder de laatste Grand Prixes, maar met veel uitvallers verwacht ik de Arrows-wagen bij de eerste 6 in de eindstand. Ook verwacht ik dat 1 auto van Renault het houdt en Toyota maakt ook weer kans op een top 6 plaats. Het vertrouwen in de Jordan is bij mij ook een beetje gezakt, alhoewel ze weer moed opdoen met de 5e plaats van Fisichella in Monaco.
Dan nu mijn voorspelling voor de eindstand in de race: 1. M.Schumi 2. Montoya 3. R.Schumi 4. Button 5. Salo 6. Frentzen Uitvallers oa: DC, Kimi, Barri en Trulli.
|
Verwijderd
|
de kwalificatie is geeindigd als volgt:
1. JP Montoya 2. M Schumacher 3. R Barrichello 4. R Schumacher 5. K Raikonnen 6. G Fisichella Mooie kwalificatie, jammer dat M Schumacher niet op pole staat aangezien hij nu niet dichterbij komt bij het record meestal pole-position's Maar goed, in de race maakt hij het wel weer goed. Hoop (lees: denk) ik dan ![]() Zal wel weer leuke gevechten worden tussen M Schumacher en JP Montoya, altijd leuk met die twee ![]() |
![]() |
|
Hmmz, wanneer is die wedstrijd eigenlijk (hoelaat dus) want in Belgie komt die pas vanavond op TV... (voor de geďntresseerde om Belgie 2 [Cancas dus]).
Ik weet niets van uitslagen ofzo, want k denk dat de wedstrijd nog niet gereden is. Heb wel gisterennacht beelden gezien van de kwalificatie's. Ik denk: 1. M Schumacher 2. Montoya 3. R Schumacher 4. Coulthard 5. Barrichello 6. Raikonnen
|
![]() |
Hm heb de kwalificatie niet kunnen zien, maar bmw gaat heersen!
Ik hoopte dat DC de smaak weer te pakken had/heeft, mar 8e plaats wordt moeilijk. 1: Montoya 2: ralf 3: kimi 4: shumi (na "aanraking" met montoya niet meer in top 3) 5: barichello 6: coulthard ( knokt terug, zeer zware gevechten met sauber, renault) 7 : net een puntloze gp voor villeneuve, jammer maar helaas
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Canada Sandersss | 29 | 29-06-2006 13:49 | |
Vrije tijd |
[F1] GP Duitsland Sandersss | 69 | 27-07-2005 07:03 | |
Vrije tijd |
[Formule 1] Grand Prix van Frankrijk 0oFZo0 | 55 | 04-07-2005 21:48 | |
Vrije tijd |
[F1] GP Canada Sandersss | 46 | 15-06-2005 14:26 | |
Vrije tijd |
Formule 1 - Al het nieuws voor het seizoen 2005 Brain-Damage | 179 | 04-03-2005 13:55 | |
Vrije tijd |
[Formule 1] GP van Canada Tejay | 44 | 15-06-2004 15:01 |