Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2002, 10:16
WolterB
WolterB is offline
Inter en AC milan hebben de UEFA voorgelegd om als zij beiden in de finale komen de finale in San Siro te gaan spelen, terwijl de kuip aangewezen is voor de finale.

stel AC en Inter berijken de finale, moet de UEFA dan de finale in de kuip of in San Siro laten spelen??
Advertentie
Oud 23-03-2002, 10:53
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
in de kuip natuurlijk, wat een onzin zeg, eerst nog kijken of ze wel de finale halen...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 12:25
Alex Fernando
Alex Fernando is offline
Real-Valencia werd toch ook in frankrijk ofzo gespeeld....
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 12:33
PV
PV is offline
t staat toch gewoon van te voren vast, wat een gezeik. als ze daaraan gehoor geven mogen ze ajax 2 ook wel toelaten tot de uefa *is daar nog steeds kwaad over*.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 13:01
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
het is wel begrijpelijk dat inter en ac dat willen, een finale tussen 2 milanese ploegen in milaan. jammer genoeg voor hen kan dat niet, want er is nou eenmaal al afgesproken dat het in de kuip plaats gaat vinden, dat kunnen ze echt niet meer gaan veranderen.
Oud 24-03-2002, 01:21
Tofke_H
Tofke_H is offline
Toen straks toen ik wilde reageren, maar opeens weg moest, zou ik gepost hebben. Neen!
Maar nu post ik, jah, waarom niet?

Het is nogal stom om een massa supporters naar Nederland te halen om 2 clubs uit Milaan te gaan supporteren. Het geld dat ze daar zouden uitsparen kunnen ze voor een goeddoel (mij bevoorbeeld ) inversteren.
En dan krijgt De Kuip volgende jaar gewoon de mogelijkheid.

Alleen gaat dat niet echt mogelijk zijn vrees ik. Zoals je hierboven reeds kon lezen, heeft De Kuip die wedstrijd toegewezen gekregen en is in het verleden dat ook op dezelfde manier gedaan.
En daarbij ze staan alle 2 nog lang niet in de finale. Waarom zou Feyenoord niet een keertje stunten. Europese finale in eigen huis spelen is niet veel ploegen gegeven, maar daarover hebben we al een ander topic.
Oud 24-03-2002, 16:55
Nena21
Nena21 is offline
Uh...ik vindt het 'n beetje een arrogante houding van die italianen!
Wie zegt dat ze ook echt de finale halen.
Wat als Feyenoord gewoon in de finale staat,mogen wij zeker lekker daarheen
Forget it!Het was al besloten dat de finale in de Kuip zou zijn,klaar uit.
Niet zeuren!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 15:43
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Aan de ene kant is het onzin om al die supporters naar Nederland te halen. Maar volgens mij is het zo dat er al kaartjes besteld zijn. Ik denk niet dat mensen blij zullen zijn als ze kaartjes hebben, dat ze dan naar Italie moeten ipv van Rotterdam.

Ik weet niet waar de Amstel-cup finale is gepland, maar een finale Ajax-Ajax2(no way dat dat gebeurd, maar goed...) moet wel in de arena gespeeld worden. Die afstand maakt niet zoveel uit, maar Milaan en Rotterdam ligt te ver uit elkaar, dat kun je de Nederlanders met kaartjes niet aandoen...
Oud 27-03-2002, 16:07
Krugdinho
Krugdinho is offline
Kuip
Oud 27-03-2002, 17:33
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Waarom niet?
wat heeft het voor zin om 50.000 Italianen hiernaartoe te krijgen?

Reis je als Inter of Ac milan-supporter voor een finale helemaal naar Rotterdam voor een Milanese derby nou lekker ..
Oud 27-03-2002, 18:34
Forza_Vak X
Forza_Vak X is offline
nee ook al zit feyenoord er niet in !!!! gewoon in de kuip. ze moeten blij zijn dat ze in zo´n mooi stadion een finale mogen spelen!
Oud 27-03-2002, 19:20
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
Forza_Vak X schreef:
nee ook al zit feyenoord er niet in !!!! gewoon in de kuip. ze moeten blij zijn dat ze in zo´n mooi stadion een finale mogen spelen!
Nee, san siro is een lelijk stadion

Oud 27-03-2002, 23:00
Nena21
Nena21 is offline
Tsjonge jonge zeg ik kan hier zo kwaad om worden,jullie doen net of dat Inter Milaan al in de finale zit zeg!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 06:59
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Inter milan vernedert feyenoord jonge
4-0 thuis

uit 1-3 ofzo
Oud 28-03-2002, 15:31
Kezmanian Devil
Citaat:
Celesta schreef:
Tsjonge jonge zeg ik kan hier zo kwaad om worden,jullie doen net of dat Inter Milaan al in de finale zit zeg!
Dat wordt helemaal niet gezegd hier, het gaat erom dat ALS het gebeurd...

En dan nog vind ik dat de wedstrijd in de Kuip moet worden gespeeld. Er zijn al veel Nederlanders die een kaartje hebben besteld en die zouden dan naar Milaan ipv naar Rotterdam moeten. Dat kun je niet maken...
Oud 28-03-2002, 16:45
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Er zijn al veel Nederlanders die een kaartje hebben besteld en die zouden dan naar Milaan ipv naar Rotterdam moeten. Dat kun je niet maken...
en andersom wel dan?

Oud 28-03-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
en andersom wel dan?

Andersom zou het alleen maar voordeliger zijn. Dan zouden die helemaal niet naar Nederland hoeven af te reizen, maar kunnen ze in italie blijven
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 18:57
Kezmanian Devil
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
en andersom wel dan?

Andersom wel ja, omdat nu al vast staat dat die finale in Rotterdam gespeeld wordt. Dus als je nu al kaartjes zou hebben, dan ben je bereid om dat hele eind te reizen, terwijl de mensen die nu een kaartje hebben besteld in Rotterdam naar die wedstrijd willen kijken.

Stel jij hebt kaartjes voor een eenmalig concert, gepland in Utrecht en ze verplaatsen dat concert zomaar naar Italie omdat dat beter uitkomt. Ben je toch ook niet blij mee?
Oud 28-03-2002, 19:04
Ajacied4ever
Ajacied4ever is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
en andersom wel dan?

wat is dit nou weer voor een bullshit, de italianen wisten al dat als Inter of Ac de finale zou bereiken zij helemaal naar Nederland moesten afreizen dus...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 19:05
Ajacied4ever
Ajacied4ever is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Andersom wel ja, omdat nu al vast staat dat die finale in Rotterdam gespeeld wordt. Dus als je nu al kaartjes zou hebben, dan ben je bereid om dat hele eind te reizen, terwijl de mensen die nu een kaartje hebben besteld in Rotterdam naar die wedstrijd willen kijken.

Stel jij hebt kaartjes voor een eenmalig concert, gepland in Utrecht en ze verplaatsen dat concert zomaar naar Italie omdat dat beter uitkomt. Ben je toch ook niet blij mee?
shit jij was eerder
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 20:53
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
bla bla
met andere woorden: jullie zijn dus gewoon te gierig (of te lui) om toch ff richting italie te reizen mocht dat het geval zijn, die italianen zouden toch ook gewoon naar de kuip gaan? en andersom zouden jullie niet naar san siro willen?
Oud 28-03-2002, 22:40
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
bla bla
met andere woorden: jullie zijn dus gewoon te gierig (of te lui) om toch ff richting italie te reizen mocht dat het geval zijn, die italianen zouden toch ook gewoon naar de kuip gaan? en andersom zouden jullie niet naar san siro willen?

Ze willen in San Siro spelen als beide teams in de finale staan
Oud 29-03-2002, 11:01
Kezmanian Devil
Citaat:
Ajacied4ever schreef:
shit jij was eerder
Hehe...maar ik had het ook al een keer eerder gezegd in deze topic

QUOTE]Utreg_Nr1 schreef:
bla bla
[/QUOTE]

Ik ben niet te lui of te gierig om naar San Siro te gaan, ik ga ook niet naar De Kuip, maar het gaat erom dat je een kaartje koopt om naar De Kuip te gaan, daar kun je mooi na je werk/school heen en je hoeft er geen vrije dag voor te nemen. En dan wordt die wedstrijd verplaatst naar San Siro. Dan moet je dus weer een vrije dag(of 2) nemen en dat kan niet iedereen zomaar.

Het punt is dus, dat je een kaartje koopt om in Rotterdam een wedstrijd te zien en niet in Milaan en dat weten die Italianen ook.
Oud 30-03-2002, 12:11
Firebolt
Firebolt is offline
Je gelooft toch niet dat AC in de finale komt? Met zo'n K*t team. Ze kunnen amper van Roda en Hapul winnen.
En dan Inter, die zijn bij voorbaat al uitgeschakelt, want niemand kan Feyenoord verslaan.
Oud 30-03-2002, 12:21
MC
MC is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
Je gelooft toch niet dat AC in de finale komt? Met zo'n K*t team. Ze kunnen amper van Roda en Hapul winnen.
En dan Inter, die zijn bij voorbaat al uitgeschakelt, want niemand kan Feyenoord verslaan.
droom maar lekker verder...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten