Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als Coulthard wint is-ie een uitzondering, want die gast zal nooit ofte nimmer WK worden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kimmi Raikonnen is ook veel beter dan Coulthard, en dit moest Coulthard's jaar worden nu mikka weg was en hij DACHT geen concurrentie te hebben aan Kimmi ![]() Wat gaat die keihard op zijn smoel ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hij kan best hard rijden, maar weet het nooit een heel seizoen vol te houden. En dat is Häkkinen wel gelukt en dus werd hij WK en niet Coulthard. ![]() Kan er niet mee zitten. ![]() |
![]() |
|
Ferrari zal voor Schumacher 1 F2002 meenemen. Zijn T-car zal een F2001 zijn. Rubens zal twee F2001's tot zijn beschikking hebben:
http://www.ferrari.it/cgi-bin/fworld...oid=1610632560 -Desecrator
|
![]() |
FF Stand na de vrije training.. okeej zegt nog niet zoveel, maar een seconde is wel veel.. Zijn trouwens nog wel een paar er vroeg uitgevlogen... Heb het geknipt/geplakt van een site dus als de layout niet zoooo goed is....
![]() 1 Michael Schumacher Ferrari 1:15,627 2 Ralf Schumacher Williams 1:16,645 3 Giancarlo Fisichella Jordan 1:16,770 4 Nick Heidfeld Sauber 1:17,018 5 Felipe Massa Sauber 1:17,081 6 Enrique Bernoldi Arrows 1:17,327 7 Jenson Button Renault 1:17,522 8 Takuma Sato Jordan 1:17,624 9 Juan Pablo Montoya Williams 1:17,661 10 Heinz-Harald Frentzen Arrows 1:17717 11 David Coulthard McLaren 1:17,721 12 Jarno Trulli Renault 1:17,979 13 Jacques Villeneuve BAR 1:18,121 14 Allan McNish Toyota 1:18,128 15 Pedro de la Rosa Jaguar 1:18,171 16 Olivier Panis BAR 1:18,237 17 Mika Salo Toyota 1:18,280 18 Eddie Irvine Jaguar 1:18,318 19 Kimi Räikkönen McLaren 1:19,247 20 Mark Webber Minardi 1:19,320 21 Alex Yoong Minardi 1:22,192 22 Rubens Barrichello Ferrari ps. de layout is fantastisch... leek wel anders in het schermpje waar je het moet intypen.... Ik kijk nu (17.40) live 2de training.. (op DSF ![]() ![]() ![]() En die posities zijn enorm aan het veranderen... ook wel logisch, pole zit nog steeds ong. 1.3 seconden boven die van vorig jaar. Vraag me trouwens af waarom ik de tijden hier geplaatst heb,... zo'n site vind je zelf snel genoeg... [Dit bericht is aangepast door M-King (29-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Startopstelling:
1. J.P.Montoya,Col,Williams 1.13,114 2. Mich.Schumacher,Dui,Ferr. 1.13,241 3. Ralf Schumacher,Dui,Will. 1.13,328 4. David Coulthard,Sch,McLar. 1.13,565 5. Kimi Raikkonen,Fin,McLaren 1.13,595 6. Jarno Trulli,Ita,Renault 1.13,611 7. Jenson Button,Eng,Renault 1.13,667 8. Ru.Barrichello,Bra,Ferrari 1.13,935 9. Nick Heidfeld,Dui,Sauber 1.14,233 10. Mika Salo,Fin,Toyota 1.14,443 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Net op RTL (duitse zender) Heidfeld is tegen de zijkant van de peacecar aangereden.
Het was een rode vlag situatie doordat de auto van berboldi in de fik vloog en hij niet verder kon rijden, de peacecar kwam naar buiten en parkeerde de peacecar voor de auto van bernoldi alleen kwam heidfeld er nog aan kon geen kant op ging dus tegen de deur van de peace aan (die stond nog open) Er is gezegd dat een medic gewond schijnt te zijn, maar daar weet ik ff niks vanaf. ZUllen wij straks om 17:30 wel horen als op RTL 5 de uitzending begint. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() edit: het is pace(snelheid)-car ![]() [Dit bericht is aangepast door @pie (31-03-2002).]
|
Wat een lullo die pelé zeg, vergeet ie te vlaggen. Stomste actie die je maar kan flikken.
Overigens wel terechte winnaar gezien dat ie zei dat ie niet eens voluit is gegaan maar meer verdedigend heeft gereden.
|
![]() |
maar wat dan te denken van het begin accefietje met Montoya.
Schumacher kwam weer naar links toe en blokkeerde op die manier Montoya. Kan die Schumacher niet tegen zijn verlies ofzow?? Ik vind dat deze keer Schumacher een Drive-Through had moeten krijgen omdat ie sterk van de lijn afweek en daardoor Montoya niet genoeg ruimte heeft gekregen van die klojo. Het lijkt wel of die mof van iedereen voorrang krijgt, zelfs dus van de wedstrijdleiding en de FIA. Sorry, moest er ff uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Schumacher had ten eerste dit een een beter start als Montoya schumacher kwam er naast en liet de auto staan, montoya verremt zich dan de eerst bocht schumacher kan montoya dan inhalen dan gfaat schumacher naar link (rechts voor ons vanaf de Tv te zien) Om montoya naar de andere kant te dwingen, slimmem zet en dit mag gewoon. En tsja dat montoya dan tegen Schumacher aan rijdt is zijn eigen domme fout, had hij maar de ruimte moeten nemen die schumacher hem rechts (links op tv) gaf. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
GP Brazilie Mr.Oizo | 22 | 25-10-2004 20:47 |