Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Mijn moeder zegt gewoon helemaal niks. Alsof dat leuk is. (en alsof ik zou willen dat ze iets zegt
![]() Ik ben soms wel eens jaloers op mensen die zich zorgen maken over wat hun ouders zeggen. Jullie maken jezelf tenminste er nog zorgen over. Alles wat mijn ouders doen en laten en zeggen is niet mijn probleem. Ik heb ze op dit moment maar voor een paar dingen nodig. -Geld -Onderdak -Voedsel -Vervoer (in noodgevallen) Verder niet. Verder zou ik mezelf er totaal niet druk over maken of ze vandaag of morgen de pijp uit zouden gaan. Hiep hoi voor mij jeugd dan maar.
||
![]() |
Citaat:
Enne met die laatste opmerking, moet je denk ik toch wel een beetje voorzichtig zijn, waarschijnlijk geef je meer om ze dan je denkt...
||
Citaat:
||
Citaat:
in alles kan je iets negatiefs zien, maar daarom hoeft het nog niet meteen ook zo bedoeld te zijn
||
Citaat:
|
lol
je haalt twee dingen door elkaar Dat zijn gewoon complimenten, die ze echt meent. Moeders zijn nou eenmaal zou, ze houden zo erg van hun kinderen dat ze denken dat hun eigen kinderen de beste zijn. Ze bewonderen jou, ook al ben je zo lelijk als de nacht, zo dom als een koe en wat dan ook. "Goed je best doen!" Is iets compleet anders, dat is toch geen compliment of wel soms? Dat is hun hoop dat jij het goed doet. Want ze weten dat als jij het goed doet dat je je goed voelt en daar gaat het ze om. (Bij jou moeder wel in ieder geval als ze je complimenten geeft. Je hebt natuurlijk moeders die minder om hun eigen kinderen geven) |
![]() |
||
Citaat:
2) Hoezo? Ik voel me nog steeds zwaar kl*te als ik hard heb zitten blokken voor een proefwerk en ik toch een 4 haal. Daar voel ik me echt niet gelukkig bij. Maar goed, dat laatste stond ook los van m'n topic eigenlijk. 'k dacht er alleen even aan.
||
Citaat:
||
Citaat:
2) Daar geloof ik niet meer in. Ja, wel dat ik ze tegenkom, maar niet dat ze interesse in mij tonen. Gisteren ben ik nogal erg in de kou gezet. 'k dacht dat ik bevriend was met een meisje *noemt geen namen* ![]() Oh..dat is weer een ander onderdeel van 't forum. Never mind.
||
Citaat:
1) is inderdaad waar. Persoonlijk heb ik een grote hekel aan het komt vanzelf en al die andere onzin tekst. Ik moet er persoonlijk helemaal niks van hebben. jKunnen dan beter niks zeggen naar mijn mening. 2) Hoe meer je je geloof er in verliest. Hoe wanhopiger het op den duur gaat klinken. Laat je niet mee sluren in de stroming. Het komt vanzelf goed, heeft het bij mij ook gedaan. Op ieder potje past tenslotte een deksel ![]() Laat uw nie kiste!! Succes.
||
Citaat:
![]() Sarcastisch? IK neeeeeee. Oke, hooguit een beetje dan. ![]()
||
Citaat:
2) Dat ik m'n hoop er in verliest komt niet door 1 tegenslag, maar het zijn er een heleboel...eens wordt het je teveel. Mij wel in iedergeval. Dan ga je beseffen, en accepteren dat het echt niet anders kan, en je het maar gewoon op je af moet laten komen in plaats van dat je het zelf min of meer 'op gaat zoeken'. [akelig zinnetje...]
||
Citaat:
![]() Zou je het niet een hele eer vinden om gewoon al voor een 'Moenbase' naar Hellevoet te komen om met em te dineren dan? ![]()
||
Citaat:
En denk eens in. Dan ga je de dingen krijgen als: 'Waarom neem je dat leuke meisje van toen niet meer mee?' 'Is het uit?' Maar goed, dan gaat het iig al niet meer over je uiterlijk. ![]()
||
Citaat:
![]() 2) 'Dat meisje van toen' wil mij nooit meer zien omdat ze geen vrienden (meer) wilt zijn. Het is volgens haar (vader+enkele vriendinnen) onmogelijk om een vriendschappelijke relatie te hebben met een jongen. Overigens waren er wel plannen dat ze hier zou komen, alleen dat zal wel gelogen zijn ofzo, I don't know ![]() 3) 'Het' is nooit 'aan' geweest. 4) Wat bedoel je met deze zin? (heb trouwens een vermoeden dat ik ook weer veel serieus reageer op iets dat misschien niet eens zo bedoeld is... ![]()
||
Citaat:
2: Hmmz, klinkt akelig bekend. 3: Hoe maak IK dat mijn ouders eens wijs dat ze het ook nog eens geloven? Iedere keer vragen ze weer hoe het is met MIJN VRIENDIN. PLEUR OP JOH, het is EEN vriendin en niet DE vriendin. Leer die naam dan eens eindelijk als je het niet zo bedoeld want ik heb geen vriendin. 4: Je regeert op iets wat niet serieus was.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |