Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() TV kijken is gewoon te saai ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er is nauwelijks een duidelijk punt aan te wijzen waarna je zeker weet dat hij het gaat halen.. op het moment dat hij hopelijk bijkomt, heeft hij nog een hele lange periode van revalidatie voor zich.. Heel veel sterkte ermee, en zeg maar tegen hem dat hij nooooit weer op een scooter moet gaan rijden. Genesis |
![]() |
||
Citaat:
Aan dit soort reacties heeft dus niemand wat he.... dit soort uitspraken kun je doen op onzin, maar kun je hier beter niet plaatsen. En sowieso, hij reed anders wel door het GROENE licht.. dus was de ander het nog altijd schuld!
||
![]() |
Citaat:
Bovendien, wat jullie niet kunnen weten: iemand die na een ongeluk in coma raakt, daarna enkele malen weer bijkomt en vervolgens wéér wegzakt in coma, heeft weinig kans daarna nog wakker te worden. Coma vigil, heet dat, wat vaak overgaat in hersendood... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Nee, valt mee. Medische encyclopediëen zijn saai, groot, en niet specifiek. Leuk voor leken, ik heb er heel wat geleend toen ik 11-12 was. ![]() Nu zit ik meer op 't niveau van studieboeken voor artsen. ![]() Ik stel voor dat we het verder on-topic houden. Dat is voor de topic-starter een stuk prettiger, denk ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 17:23. |
![]() |
|
'k vind zelfs dat hij, als hij er uit komt, zelf de ziektekosten moet vergoeden. Hij wist dat hij geen 120 mocht rijden. Toch deed hij het. Als hij die verantwoording op zich kan nemen, dan kan hij ook wel de daarbij gemaakte 'schade' zélf betalen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Sorry voor m'n medische geblaat eerder, ik was gewoon de medische zaak aan het uitleggen (hoewel ik niet zeker weet of iedereen het kon lezen
![]() Maar goed... het is hard... maar ook ik blijf bij het punt, 120km/h op een brommer, dan vráág je om problemen. Dat 'ie z'n ziektekosten zelf mag betalen: zeker mee eens. Eén dag op de intensive care kost al snel €7000. Op de neuro-intensive care €10.000.... Een weekje op die afdeling dus €70.000. ![]() En een gewone verpleegafdeling kost ca. €500 per dag. |
![]() |
|
![]() |
meissie toch... ik weet 1 ding met zekerheid: of er nu iemand in coma ligt of niet, ga hem in godsnaam opzoeken!!! Toen mijn vriendin in coma lag ben ik 2 keer in enkele maanden geweest, omdat ik niet durfde en het vreselijk vond om haar daar zo te zien liggen. maar ik heb er nu ontzettend veel spijt van aangezien ze is gestorven. en als iemand in coma ligt, kan hij of zij je wel degelijk horen!!! echt waar!!! dus ik raad je aan om zeker op bezoek te gaan en er vooral tegen te praten... ik wens je veel sterkte en moed...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ok sorry voor het lange wachten. Hy ligt nog steeds op de intensieven, maar hy is stilletjes aan aan het wakker worden.
Hy mag bezoek hebben, maar alleen dichte famillie. Z'n ex is er gisterenavond naartoe geweest maar ze mocht niet binnen. Ze heeft ruzie gehad met de moeder enz... Het komt wel goed hoop ik ... Dank jullie voor de reacties !
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop met je mee, en ik hoop dat je genoeg steun krijgt uit je omgeving?
|
![]() |
Rot dat ie in een coma ligt, maar ergens vind ik wel dat ie erom gevraagd heeft, ik bedoel je rijd 120km/u door deen stoplicht ja hij stond op groen maar toch.
ik ga niet zeggen dat ie het verdient wat dat doet niemand maar stel dat het geen auto was maar een paar kinderen die net overstaken ofzo. maar ergens zat het er toch aan te komen wees blij dat het met een auto was |
![]() |
||
Citaat:
En tegen Iebke: Goed om te horen dat hij weer aan het bijkomen is. Houd ons op de hoogte. < Nu maar wachten tot Kim weer bijkomt. 2 maanden is lang genoeg naar mijn mening ![]() >
||
Citaat:
Ze zal wel op meer informatie niet zitten te wachten, als het de waarheid was dan is het nou eenmaal zo. |
![]() |
|||
Ik zit met kromme tenen de posts van Fleet Admiral te lezen.
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
^
![]() Hij heeft er zeker heel wat lichamelijke beschadigingen aan overgehouden... doorligplekken enzo (tenzij ze van die trilbedden hebben; weet niet of ze die op de IC ook al gebruiken). Nogmaals. Sorry voor m'n eerdere posts, was een beetje flauw misschien. 't Zal wel niet zo erg zijn geweest dan. Ik hoop voor je dat hij weer helemaal de oude wordt (psychisch), want lichamelijk zal dat wel niet... Hoe dan ook, sterkte. En ik hoop wel dat 'ie zich voortaan 1000000x zal bedenken voordat 'ie met 120 op z'n brommertje scheurt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Alles kwijt Saarah | 30 | 18-06-2004 16:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |