Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn ouders zijn volgende week 23 jaar getrouwd, eerst dachten wij (zus+broertje+ik) dat ze al 25 jaar getrouwd waren dus wij voor ons doen een duur kado gekocht. 2 kaarten voor saterday-night fever.... 1e rang. Dus wij ze alvast gegeven zodat ze de datum vrij konden houden
![]() ![]() Misschien een tip...iets 'waarde'vols. Kuzzje IK ![]()
|
![]() |
Mm, een weekendje aan zee of in de Ardennen!
![]() Maar dat zal buiten het 'in-gedachten-bedrag' liggen zeker?? ![]() ![]() Mm, Wat denk je van een fles champagne, een lekker buffet, een versierde kamer, een leuk spandoek voor de deur, een paar blikjes aan de uitlaat van de auto met ipv 'Just Married' hehe, 'Old Couple'(ik vond dit wel een leuke), gewoon wat creatief zijn... Het is nog steeds het gebaar dat telt, vergeet dat niet! Hoewel ik op m'n verjaardag toch ook liever naar de leuke cadeautjes kijk,dan naar het aantal leuke gebaren! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Greetz Lieve,xxx
|
![]() |
Toen mijn ouders 12 en een half jaar getrouwd waren heb ik een laaf voor ze gekocht... waren ze heel blij mee, gheghe
![]() ![]() ![]()
|
toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren... jeetje, wat heb ik toen ook weer gegeven? ('t is al 6 jaar geleden, dus onthoud wel dat ik maar een klein meisje was, en waarschijnlijk nog minder te besteden had dan jij nu.
![]() Oh ja, volgens mij had ik een gedicht voor ze gemaakt. Oh ja! En een bos van 25 rode rozen, en 1 witte erbij. Voor het eerstvolgende jaar. ![]()
|
oh ja... misschien een nuttigere reply: toen de ouders van m'n (toenmalige) vriend 25 jaar getrouwd waren, had ik wél een echt kado;
ik had kaartjes voor een "candlelight-cruise". Dat is een rondvaart van 1,5 uur, ofzow. 's Avonds, en dan krijgen ze drankjes en lekkere hapjes enzow. Erg leuk!
||
![]() |
Citaat:
maar dat is zeker wel duur of nie? weet je nog hoeveel ongeveer?!?! verder allemaal heel erg bedankt,.. hier kan ik wel wat mee denk ik!!! kus |
![]() |
|
Mijn ouders zijn in dec 25-jaar getrouwd, en we hadden in de herfstvakantie al gevierd, en wij hadden (ja ik weet het heel voorspelbaar) een foto van mij en mijn broers en zussen heel erg vergroot en in een lijst gedaan
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|