Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2002, 11:37
ShiningStar
ShiningStar is offline
Mijn ouders zijn eind december 25 jaar getrouwd!
ik wil ze wat geven maar ik heb echt geen idee wat!
ik ben alleen dus of het moet zodanig zijn dat ik het alleen kan betalen of juist zodanig duur dat we met zn allen betalen!
want ze geven wel een diner voor naaste familie!
maar jah.. komen ook per gezin dus zoveel geld heb ik waarschijnlijk niet ter beschikking!
hebben jullie een idee???

kus mel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2002, 12:08
Roos
Roos is offline
Een mooie foto van jouzelf, of van de hele familie is msicshien en leuk idee.
Oud 30-10-2002, 13:33
marlies
marlies is offline
een hotelbon?
Oud 30-10-2002, 13:46
never mind
never mind is offline
een fotocollage ja misschien (trouwfoto, baby's, vakanties, enz) ehmm een soort groot boek waar iedereen een stukje in schrijft??
Oud 30-10-2002, 14:04
kastdeur
kastdeur is offline
wat ook altijd leuk is, is om bijvoorbeeld 2 wijnglazen te kopen en die te laten graveren met hun naam en de huwelijksdatum ofzow en daar een fles wijn bij tekopen...hoeft geen dure te zijn, want het is ook leuk om zelf een etiketje er op te maken met iets erop als:

vin de marriage

of hoe je dat dan ook schrijft
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 19:38
000marije000
000marije000 is offline
Citaat:
rosi schreef:
Een mooie foto van jouzelf, of van de hele familie is msicshien en leuk idee.
Hmm, ja das misschien wel leuk, maar is een foto van hen beiden (een oude) niet nog leuker? plunder alle fotoboeken die je kan vinden tot je een foto van hen samen hebt gevonden kan je er natuurlijk ook nog een foto van jezelf bij doen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 21:10
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Mijn ouders zijn volgende week 23 jaar getrouwd, eerst dachten wij (zus+broertje+ik) dat ze al 25 jaar getrouwd waren dus wij voor ons doen een duur kado gekocht. 2 kaarten voor saterday-night fever.... 1e rang. Dus wij ze alvast gegeven zodat ze de datum vrij konden houden Mijn paps helemaal janken, dat vond ik zo lief, maarja toen kwamen we er dus achter dat ze pas 23 jaar getrouwd zijn en we dus over 2 jaar een nog duurder kado moeten geven...Nouja nee als ze er maar waarde aan kunnen hechten, dan maakt t niet uit wat het gekost heeft
Misschien een tip...iets 'waarde'vols.

Kuzzje IK
Oud 31-10-2002, 22:08
lieve
lieve is offline
Mm, een weekendje aan zee of in de Ardennen!
Maar dat zal buiten het 'in-gedachten-bedrag' liggen zeker??
Mm, Wat denk je van een fles champagne, een lekker buffet, een versierde kamer, een leuk spandoek voor de deur, een paar blikjes aan de uitlaat van de auto met ipv 'Just Married' hehe, 'Old Couple'(ik vond dit wel een leuke), gewoon wat creatief zijn...

Het is nog steeds het gebaar dat telt, vergeet dat niet!

Hoewel ik op m'n verjaardag toch ook liever naar de leuke cadeautjes kijk,dan naar het aantal leuke gebaren! (SORRY )

Greetz Lieve,xxx
Oud 01-11-2002, 10:10
doezultje
doezultje is offline
Toen mijn ouders 12 en een half jaar getrouwd waren heb ik een laaf voor ze gekocht... waren ze heel blij mee, gheghe Maar waarschijnlijk valt dat buiten het geplande bedrag.. doe ze een weekendje kamperen ofzo cadeau (dus jij gaat dan NIET mee ) is ook altijd gezellie en niet duur
Oud 01-11-2002, 10:25
snoopy
snoopy is offline
toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren... jeetje, wat heb ik toen ook weer gegeven? ('t is al 6 jaar geleden, dus onthoud wel dat ik maar een klein meisje was, en waarschijnlijk nog minder te besteden had dan jij nu. )
Oh ja, volgens mij had ik een gedicht voor ze gemaakt.
Oh ja! En een bos van 25 rode rozen, en 1 witte erbij. Voor het eerstvolgende jaar.
Oud 01-11-2002, 10:27
snoopy
snoopy is offline
oh ja... misschien een nuttigere reply: toen de ouders van m'n (toenmalige) vriend 25 jaar getrouwd waren, had ik wél een echt kado;
ik had kaartjes voor een "candlelight-cruise". Dat is een rondvaart van 1,5 uur, ofzow. 's Avonds, en dan krijgen ze drankjes en lekkere hapjes enzow. Erg leuk!
Oud 02-11-2002, 15:37
ShiningStar
ShiningStar is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
oh ja... misschien een nuttigere reply: toen de ouders van m'n (toenmalige) vriend 25 jaar getrouwd waren, had ik wél een echt kado;
ik had kaartjes voor een "candlelight-cruise". Dat is een rondvaart van 1,5 uur, ofzow. 's Avonds, en dan krijgen ze drankjes en lekkere hapjes enzow. Erg leuk!
Hee dat klinkt ook wel leuk!!
maar dat is zeker wel duur of nie? weet je nog hoeveel ongeveer?!?!

verder allemaal heel erg bedankt,.. hier kan ik wel wat mee denk ik!!!
kus
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 15:38
Verwijderd
Een foto van de hele familie is inderdaad erg leuk. Eventueel een mooie lijst, met daarin ook aparte kleinere foto's van de aparte familie- of gezinsleden.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:02
logisch
logisch is offline
weekendje weg!!!! heeft iedreen baat bij en als dat boven je budget is kun je gewoon een hotelbon geven van een bepaald bedrag. succes ermee!!!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:04
Verwijderd
*zelfde probleem(oowk in december )* maar met deze topic kom ik er denkik wel uit

thnx almaal
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 23:30
Tox
Tox is offline
Mijn ouders zijn in dec 25-jaar getrouwd, en we hadden in de herfstvakantie al gevierd, en wij hadden (ja ik weet het heel voorspelbaar) een foto van mij en mijn broers en zussen heel erg vergroot en in een lijst gedaan , waren ze vet blij mee (zeiden ze).
Oud 04-11-2002, 10:18
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
ShiningStar schreef:

kus
Kijk maar ff op www.lovers.nl
Oud 05-11-2002, 18:05
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ShiningStar schreef:

kus
euh... was wel vrij duur. (ik geloof ƒ50,- per kaartje, maar dat zou ik mis kunnen hebben...) Z'n moeder was ook in december jarig, en zij waren toen ook 25 jaar getrouwd, dus ik heb het gecombineerd.
Oud 05-11-2002, 18:40
liefschatje
liefschatje is offline
mijn ouders zijn half december 25 jaar getrouwd. en mijn cadeautje voor hen was: met het hele gezin naar saturday night fever! was heel leuk. maar wel duur. succes ermee
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 19:07
Saffira
Saffira is offline
Wat dacht je van een foto van hen of van de hele familie op een dekbedovertrek met bijbehorende kussenslopen? Misschien wat cliche, maar altijd erg leuk, toch? Slapen op jezelf of je eigen familie....
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 07:36
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
we gaan met het hele gezin naar mexico en ik betaal hun 1ste klas vliegtickets
Reageren

Regels voor berichten