Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2002, 18:29
mic-hal
mic-hal is offline
Hoi allemaal,

Wie kan mij het verschil uitleggen tussen shockers, impulz, innercity etc.

Ik wil namelijk nu eindelijk is een keer naar zo'n feest, maar ben er nog niet helemaal uit welke. Ik weet dat impulz en innercity eraan zitten te komen, maar ik zou toch graag weten wat precies de verschillen zijn qua muziek enzo.
BVD!
Advertentie
Oud 03-11-2002, 11:03
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
verschil weet ik nie echt, verdiep me nooit erg in de dj's en muziek.
maar ik zou je shockers aanraden
Oud 03-11-2002, 11:51
mic-hal
mic-hal is offline
O, kan je ook ff uitleggen waarom je me shockers aanraadt? ben je er zelf geweest ?
Oud 03-11-2002, 14:42
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
mic-hal schreef:
Hoi allemaal,

Wie kan mij het verschil uitleggen tussen shockers, impulz, innercity etc.

Ik wil namelijk nu eindelijk is een keer naar zo'n feest, maar ben er nog niet helemaal uit welke. Ik weet dat impulz en innercity eraan zitten te komen, maar ik zou toch graag weten wat precies de verschillen zijn qua muziek enzo.
BVD!
Impulz is een feestje van dance-organisatie UDC en bevat een stuk of 7 zalen met onder andere Club, Lounge, Progressive Trance, Techno,Old School House en Hardhouse. Verder ligt de lokatie (Brabanthallen - 'S Hertogenbosch) heel erg centraal en zal het qua drukte niet te erg zijn. Het feest vindt plaats op Zaterdag 7 December en kaartjes kosten Euro 37,50 (excl voorverkoopkosten).
Meer info's vind je op www.impulz.nl

Innercity is een concept van ID&T - de beroemdste party-organisator binnen Nederland. Dit feest zal ook uit 7 zalen bestaan namelijk: Mainstage (met onder ander Tiësto & Marco V.), Progressive, Club, House, Techno, Speedfreax & een glazen multizaal.
Dit feest wordt gehouden op 21 December 2002 in de RAI te Amsterdam en zal ongeveer 40.000 mensen trekken. Kaartjes kosten Euro 47,= (excl. voorverkoopkosten).
Meer info's vind je op http://innercity.id-t.com

Shockers is een feest (ook van ID&T) dat gehouden zal worden rond April / Mei ook in de RAI te Amsterdam. Dit event heeft normaal gesproken een grote Techno-zaal en een Hardhouse-zaal. Dit is dus ook een evenement voor de meer harder house-stijlen. Maar dat duurt nog een poos.
Meer info kun je al vinden op www.id-t.com

Het ligt er natuurlijk ook aan van welke muziekstijl je houdt he. Als je namelijk into Hardstyle bent, dan raad ik je feesten van Q-Dance (Qlimax, X-Qlusive, Qlubtempo) of Multigroove-feesten aan.
Oud 03-11-2002, 18:45
DarkCat
DarkCat is offline
Wat een uitleg..
Das echt iets waar ik niks vanaf weet.. trance/house/techno en de bijbehorende feesten.. heb dan altijd een beeld voor ogen hangen van opgefokte speed gastjes met strakke spijkerbroek en petje en meisjes met pushup bh's, witte doorzichtige topjes en ultrastrakke gebleekte spijkerbroeken..

Regels voor berichten