![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dat dus ook, ik wist ook eerst niet wat het was.
Drie jaar geleden begon het bij mij, ik moest altijd heel onverwacht naar de wc, vaak voorafgaand met buikpijn. Ik kreeg een carbonkuur, die dat moest voorkomen. Maar dat hielp niet echt. Wel verdween het weer na een tijdje. Een weekje geleden kreeg ik plotseling weer echt kramp en moest ik ook telkens naar de wc, vanmorgen ben ik er achter gekomen dat het te maken heeft met een lactoseallergie. Misschien dat jij dat ook hebt? Vaak is dat al bekend of jij het hebt of niet, vanaf je baby zijnde weten ze zoiets al vrij snel. Misschien heb jij er ook lange tijd geen last van gehad en dan nu plots wel. Probeer eens een dag of twee geen lactoseproducten te eten of drinken, de derde dag niet meer dan 1 kop melk of 1 boterham met kaas. Succes! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bij mij is het soms zo dat ik verschrikkelijk nodig naar de wc moet, en er niets is; nog geen 50 ml. Andere keer hoef ik niet eens echt nodig, en dan komt er een liter uit. ![]() Heb dat ook altijd op slechte momenten... In de auto heb ik het altijd. In de bus ook vrij vaak (neem daarom liever de trein voor vakantie enzo). In de trein ook vaak. Maar ja, het vreemde is dus dat als ik naar de wc moet, ik nooit weet of er dus echt iets in m'n blaas zit, of dat het 'loos alarm' is. Vervelend is wel dat ik vaak erg laat het gevoel krijg dat ik naar de wc moet. Dat ik dus opeens ERG nodig moet, binnen 15 minuten. Het is niet echt extreem dus, maar ik kan niet altijd een wc halen; is dus vaak buiten... vind ik niet zo erg; ik ken in Zutphen wat donkere plekken waar niemand ooit komt. En Andijvie: ik heb ook (altijd al) lactose-intolerantie. Daar bestaat iets voor: Kerutabs. Een tabletje (voor mij maar een kwart), en ik kan 2,5-3 uur lang gewoon melkproducten nemen. IJs, chocola, dat soort dingen. Maar melk niet, daar is het niet 'sterk' genoeg voor. Vraag het je apotheek eens: Kerutabs. En zoals eerder gezegd; kaas is gewoon te eten. Voor mij, en m'n familie (moeder, vader, zussen, neefjes, zijn ook lactose-intolerant), is kaas, evenals Zwitserse soorten, en Franse, gewoon te eten. En je kunt biogarde eten ipv yoghurt-dingen; dat is andersom gedraaid ofzo en er zitten 2 extra bacterieen in, waardoor het wel te verteren is. Hieruit heb ik ook wat vreemde sexuele voorkeuren ontwikkeld; denk dat dat zo komt. Overigens heb ik wel een advies: wat mij helpt is zacht masturberen, zo kan ik soms 15 minuten wel tot een uur rekken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Liefde & Relatie |
gevolgen van verliefd zijn? Freule | 30 | 25-06-2004 15:10 | |
Muziek |
Iedereen die niet van elke soort muziek ZOU kunnen houden is geen echte muziekfan Verwijderd | 71 | 03-12-2003 13:20 | |
Liefde & Relatie |
vriendschap of niets meer...? Angel Of Faith | 6 | 30-05-2003 18:14 | |
Psychologie |
Lachen Taal | 6 | 28-11-2002 15:06 | |
Seksualiteit |
na de sex pijn bij het plassen help????? christina14 | 15 | 13-01-2002 09:35 |