Advertentie | |
|
![]() |
|
Zaterdag 9 November:
"I Love Techno 2002 - United As One" Flanders Expo - Gent (B) 19.00 uur - 06.00 uur Tickets: Euro 33,- (excl présale fee) Line Up: * Underworld (Live on Stage) * Carl Cox * Sven Väth * Timo Maas * Adam Beyer * The Youngsters (Live on Stage) * Pascal FEOS * Marco Carola * DJ Rush * Adam Beyer * Remy * Stanny Franssen * DJ C1 * Oxia * Anthony Pappa * many many more! More info's @ www.ilovetechno.be
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat is nu wel het belachelijkste wat ik al gehoord heb??!! Ten eerste hoe kunnen het nu leeghoofden zijn id overpoort?? De meesten zijn wel serieuze studenten aan de unief of hogeschool hé!!
En ten tweede... hoe kunnen het nu jochies zijn die nog nooit zijn uit geweest die daar zitten??? Of zijn uniefstudenten van 19-25 jongens die nog nooit zijn uit geweest lol !! Jochies die nog nooit zijn uit geweest liggen donderdag in hun bedje!!! En ten derde..; ik heb nog nooit herrie gehad daar !! Je commentaar slaat nergens op !!
||
Citaat:
Het kan zijn dat jij dat nog nooit opgemerkt hebt, maar ik ben al genoeg lastiggevallen daar (en andere meisjes die ik ken ook) en m'n vriend is ook al vaak bijna in elkaar geslaan, gewoon omdat hij er 'alternatief' uitziet (had hanekam enzo)... Ik spreek alleen uit ondervinding, en de mensen die ik ken die naar de overpoort uitgaan voldoen aan mijn profiel van leeghoofd sorry... En mag ik even zeggen dat het niet betekent omdat je aan de unief zit, dat je geen leeghoofd bent? Ik zit zelf op de unief en kan zeggen dat er evenveel oninteressante en imo domme mensen rondlopen als ergens anders...(er zijn veel meer soorten intelligentie dan de 'boekenwijsheid') Tja het is gewoon mijn mening; ik woon al heel m'n leven in Gent en ik heb id Overpoort al genoeg mensen zien in elkaar slaan, mensen zien kotsen op andere mensen, enzovoort... Er zijn gewoon veel gezelliger plaatsen in Gent dan ginder...en oee wat suckt die muziek Maar hé, als jij het daar leuk vindt, wie houdt u tegen? (Ik zeg het, heel soms ga 'k daar ook, als er leuke fuiven zijn) Je hoeft je niet zo beledigd te voelen ... |
![]() |
|
![]() |
ok, dat is jouw mening. Ikzelf ben niet van Gent maar ga de donderdag toch vaak weg in de Overpoort. Ja over muziekopinies valt natuurlijk niet te discusieren, ik vind de muziek daar wel goed om door te slaan lol.
Herrie heb ik nog niet gemerkt en niet ondervonden. Natuurlijk zullen er wel leeghoofden zitten, maar is dat niet gewoon overal?Ik denk dat het tijdens de week toch de beste uitgaansplaats is in gent, niet?
|
![]() |
Idd Bram, iedereen zijn eigen muziekkeuze (ik wordt bijvoorbeeld horendol van rock-muziek).
Herrie gebeurt uiteraard meer dan eens, maar das ook niet meer als logisch met zoveel volk. De beste uitgaansplaats, samen met de vooruit (in de week toch). Leeghoofden in de overpoort? Waarom zou een mens dan niet mogen uitgaan in de overpoort? Gewoon omdat de muziek je niet aanstaat en je niet echt vertrouwd bent met het studentenleven, zijn dat dus leeghoofden! MERCI
|
![]() |
Hey!!
Gent is onwijs gaaf om te stappen!!! Super gezellige cafés zijn we ingedoken op de korenmarkt. Ook zijn we naar overpoort gegaan, maar dat was wel erg rustig op een zaterdag. (Daar moet je dus op een donderdag komen). Verder zijn er veel leuke belgische meiskes en gave mensen. (Ik wil ook op kot!!!!!)...hihi |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Btw: GREAT! ![]() En anders kom ik af & toe wel es op msn zeggen wanneer er een goa is die de moeite is... |
![]() |
|
![]() |
Sorry met alle respect maar het hangt me echt de keel uit dat jij het nodig vindt om steeds maar weer de overpoort af te breken. Geloof me ik ben ook al naar 'andere' feestjes geweest in Gent, wel ik moet zeggen op sommige feestjes heb ik nog nooit zo veel weirdo's, freaks, rare gasten,..... gezien.
||
Citaat:
![]() Ik vond het gewoon belachelijk dat ze een groot zuipfeest gaan noemen naar de nacht waarop de nazi's met het vernietigen van joodse winkels, synagogen,...zijn begonnen, nl. "Kristalnacht"... En: weirdo's, freaks, rare gasten...so? Liever dat dan wat als 'normaal' wordt beschouwd, want als je ziet wat normaal is, dan bedank ik vriendelijk... En vooral: relax...ik ben het maar... |
![]() |
||
Citaat:
![]() lucky you... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
REIE