Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2002, 18:24
madmax
madmax is offline
Hoi

Ik ga binnenkort naar Antwerpen en Gent toe, daar ga ik even een weekendje feesten, heeft iemand leuke partytips?
Leuke tenten of discotheken?
Dit weekend ga ik dus 8 november...
Advertentie
Oud 03-11-2002, 12:24
mobie
mobie is offline
Antwerpen:
Cafe d' Anvers
Red & Blue
Cafe Local
Oud 03-11-2002, 14:25
Gonzo
Gonzo is offline
Zaterdag 9 November:
"I Love Techno 2002 - United As One"

Flanders Expo - Gent (B)
19.00 uur - 06.00 uur

Tickets: Euro 33,- (excl présale fee)

Line Up:

* Underworld (Live on Stage)
* Carl Cox
* Sven Väth
* Timo Maas
* Adam Beyer
* The Youngsters (Live on Stage)
* Pascal FEOS
* Marco Carola
* DJ Rush
* Adam Beyer
* Remy
* Stanny Franssen
* DJ C1
* Oxia
* Anthony Pappa
* many many more!

More info's @ www.ilovetechno.be

Oud 03-11-2002, 16:12
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Jeej ik woon in Gent...Tja ik weet natuurlijk niet wat JIJ leuk vind, maar kzal ff een lijstje van de dingen die IK het meest leuk vind maken:

*The Culture Club: nogal nieuwe dischotheek met veel electro, en heel speciaal volk (hele weirde kostuums, hele vriendelijke sfeer, mensen van overal...)

*Vlasmarkt (aan St Jacobs): daar heb je de Charlatan, Kinky Star,... erg alternatieve café's waar heel vaak feesten/concerten/...zijn, zo ook Damberd aan de Korenmarkt

*Ouwe Beestenmarkt: daar heb je o.a. de Video, de 69,... alternatief maar hip, dansbare muziek,...

*de Overpoort: imo een vreselijk irritante uitgaansbuurt met heel veel dance (ik ga er af en toe wel omdat er vaak wave/electro-feestjes zijn)

*heel veel kraakpandfeestjes met goatrance/acid enzo (moet je wel weten zijn, vooral aan de haven)

*Verder ook veel drum 'n' bass/acid/enzovoort in de Democrazy en de Eskimo-fabriek

*als je houdt van latino-bars/disco's moet je in de Hoogpoort zijn

*en in de Vooruit is er meestal wel een groot feestje (muziekgenre hangt ervan af wie de organisator is, heel leuk interieur)

*en voor I Love Techno: zie hierboven

Laatst gewijzigd op 03-11-2002 om 16:17.
Oud 03-11-2002, 18:06
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
mobie schreef:
Antwerpen:
Cafe d' Anvers
Red & Blue
Cafe Local
Red&blue ziet er van binnen wel heeeel strak uit
Oud 06-11-2002, 16:23
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Ik ga dus in December ook nog eens een avondje stappen in Gent, ik wil de Culture Club zeker bezoeken.
Zijn er nog meer dance-discotheken daar (trance/hs enzo)?
Oud 06-11-2002, 17:44
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
mobie schreef:
Antwerpen:
Cafe d' Anvers
Red & Blue
Cafe Local
Zaterdag, Red en Blue, gratis drank tot 1 uur! Ik ben er zeker te weten
Oud 06-11-2002, 19:54
Boogie
Boogie is offline
Ik weet nix van de uitgaansgelegenheden aldaar, maar het zijn allebei erg gezellige steden, vooral de Grote Markt in Antwerpen en de Korenmarkt (?) in Gent.
Oud 11-11-2002, 11:25
Bram
Bram is offline
De overpoort is dus helemaal niet irritant, maar gewoon super om uit te gaan in Gent ! Maar dan wel tijdens de week hé, want het is een studentenstraat, tijdens het weekend zo goed als leeg, maar tijdens de week, vooral donderdag, dik de moeite!Heel veel danscafes.
In het weekend is de korenmarkt ook wel goed.
Oud 11-11-2002, 11:37
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Bram schreef:
De overpoort is dus helemaal niet irritant, maar gewoon super om uit te gaan in Gent ! Maar dan wel tijdens de week hé, want het is een studentenstraat, tijdens het weekend zo goed als leeg, maar tijdens de week, vooral donderdag, dik de moeite!Heel veel danscafes.
In het weekend is de korenmarkt ook wel goed.
Tja als je houdt van jochjes die nog nooit uitgeweest zijn en dan opeens zich 'stoer' gaan voelen door gigantisch veel alcohol (breezers) naar binnen te slaan en dan tegen je fiets gaan pissen en nog wat handtastelijk doen...En niet te vergeten gefrustreerde leefhoofden wiens avond niet compleet is als ze niet even iemand in elkaar geslaan hebben...En de muziek vind ik meestal al even erg: in elk café dezelfde soort muziek met zielige mensen aan de deejay-tafel...
Oud 11-11-2002, 16:08
Pan Am
Pan Am is offline
OMG, Red & Blue was trouwens super afgelopen zaterdag! Lekker strakke muziek, en de sfeer was geweldig!
Oud 11-11-2002, 16:26
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
ADHD schreef:
OMG, Red & Blue was trouwens super afgelopen zaterdag! Lekker strakke muziek, en de sfeer was geweldig!
weet je zo de site van REd&blue .. kan ik er ff adres cq routebeschrijving afhalen cia0
Oud 11-11-2002, 18:04
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
weet je zo de site van REd&blue .. kan ik er ff adres cq routebeschrijving afhalen cia0
Adres is: www.redandblue.be
Oud 12-11-2002, 19:47
poetica
poetica is offline
hey! Ik vind de Overpoort ook belange niet slecht hoor! Ieder diertje zijn pleziertje he
Oud 14-11-2002, 19:12
Bram
Bram is offline
Dat is nu wel het belachelijkste wat ik al gehoord heb??!! Ten eerste hoe kunnen het nu leeghoofden zijn id overpoort?? De meesten zijn wel serieuze studenten aan de unief of hogeschool hé!!
En ten tweede... hoe kunnen het nu jochies zijn die nog nooit zijn uit geweest die daar zitten??? Of zijn uniefstudenten van 19-25 jongens die nog nooit zijn uit geweest lol !! Jochies die nog nooit zijn uit geweest liggen donderdag in hun bedje!!!
En ten derde..; ik heb nog nooit herrie gehad daar !! Je commentaar slaat nergens op !!
Oud 15-11-2002, 01:00
Pan Am
Pan Am is offline
Shush, shush! No catfights please
Oud 15-11-2002, 12:18
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Bram schreef:
Dat is nu wel het belachelijkste wat ik al gehoord heb??!! Ten eerste hoe kunnen het nu leeghoofden zijn id overpoort?? De meesten zijn wel serieuze studenten aan de unief of hogeschool hé!!
En ten tweede... hoe kunnen het nu jochies zijn die nog nooit zijn uit geweest die daar zitten??? Of zijn uniefstudenten van 19-25 jongens die nog nooit zijn uit geweest lol !! Jochies die nog nooit zijn uit geweest liggen donderdag in hun bedje!!!
En ten derde..; ik heb nog nooit herrie gehad daar !! Je commentaar slaat nergens op !!
Ach je begrijpt wel dat ik natuurlijk niet letterlijk jongentjes van 16 bedoel...maar wel idd irritante doopstudenten waarvan het grootste deel thuis niets mocht en dus als ze op kot zitten hier beginnen doorslaan en zich maar bezuipen en denken dat dat een excuus is om handtastelijk te zijn...
Het kan zijn dat jij dat nog nooit opgemerkt hebt, maar ik ben al genoeg lastiggevallen daar (en andere meisjes die ik ken ook) en m'n vriend is ook al vaak bijna in elkaar geslaan, gewoon omdat hij er 'alternatief' uitziet (had hanekam enzo)...

Ik spreek alleen uit ondervinding, en de mensen die ik ken die naar de overpoort uitgaan voldoen aan mijn profiel van leeghoofd sorry...

En mag ik even zeggen dat het niet betekent omdat je aan de unief zit, dat je geen leeghoofd bent? Ik zit zelf op de unief en kan zeggen dat er evenveel oninteressante en imo domme mensen rondlopen als ergens anders...(er zijn veel meer soorten intelligentie dan de 'boekenwijsheid')

Tja het is gewoon mijn mening; ik woon al heel m'n leven in Gent en ik heb id Overpoort al genoeg mensen zien in elkaar slaan, mensen zien kotsen op andere mensen, enzovoort... Er zijn gewoon veel gezelliger plaatsen in Gent dan ginder...en oee wat suckt die muziek

Maar hé, als jij het daar leuk vindt, wie houdt u tegen? (Ik zeg het, heel soms ga 'k daar ook, als er leuke fuiven zijn) Je hoeft je niet zo beledigd te voelen ...
Oud 15-11-2002, 12:19
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Shush, shush! No catfights please
*blaas* rrrrrrrrrr
Oud 15-11-2002, 14:24
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
*blaas* rrrrrrrrrr
Aaaaahhh...maak me gek! *geil*
Oud 16-11-2002, 14:53
Bram
Bram is offline
ok, dat is jouw mening. Ikzelf ben niet van Gent maar ga de donderdag toch vaak weg in de Overpoort. Ja over muziekopinies valt natuurlijk niet te discusieren, ik vind de muziek daar wel goed om door te slaan lol.
Herrie heb ik nog niet gemerkt en niet ondervonden. Natuurlijk zullen er wel leeghoofden zitten, maar is dat niet gewoon overal?Ik denk dat het tijdens de week toch de beste uitgaansplaats is in gent, niet?
Oud 18-11-2002, 16:38
scara
scara is offline
Idd Bram, iedereen zijn eigen muziekkeuze (ik wordt bijvoorbeeld horendol van rock-muziek).
Herrie gebeurt uiteraard meer dan eens, maar das ook niet meer als logisch met zoveel volk.
De beste uitgaansplaats, samen met de vooruit (in de week toch).
Leeghoofden in de overpoort? Waarom zou een mens dan niet mogen uitgaan in de overpoort? Gewoon omdat de muziek je niet aanstaat en je niet echt vertrouwd bent met het studentenleven, zijn dat dus leeghoofden! MERCI
Oud 18-11-2002, 18:29
madmax
madmax is offline
Hey!!

Gent is onwijs gaaf om te stappen!!! Super gezellige cafés zijn we ingedoken op de korenmarkt. Ook zijn we naar overpoort gegaan, maar dat was wel erg rustig op een zaterdag. (Daar moet je dus op een donderdag komen). Verder zijn er veel leuke belgische meiskes en gave mensen. (Ik wil ook op kot!!!!!)...hihi
Oud 02-12-2002, 21:56
Methuselah
Methuselah is offline
ik dacht dat Red&Blue 'n homodiscotheek was in Antwerpen...
Oud 02-12-2002, 23:00
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
ik dacht dat Red&Blue 'n homodiscotheek was in Antwerpen...
Is het ook!
Oud 02-12-2002, 23:31
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Is het ook!
en dat is dus een reden waarom ik daar nooit zou binnengaan, net als ik niet in café Key West in Leuven zou binnengaan...
Oud 04-12-2002, 01:13
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
en dat is dus een reden waarom ik daar nooit zou binnengaan, net als ik niet in café Key West in Leuven zou binnengaan...
Nou, wat maakt dat nou uit? Ik loop toch ook gewoon een hetero tent binnen
Oud 04-12-2002, 14:41
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Nou, wat maakt dat nou uit? Ik loop toch ook gewoon een hetero tent binnen
ja ok, maar ik ga der niet binnen, k ken daar niemand en niemand zou daar mee naartoe willen gaan, en om iemand te leren kennen daar, tja, dat zou misschien ontgoochelend kunnen zijn voor de staminées daar...
Oud 12-12-2002, 16:10
Bram
Bram is offline
Donderdag 19 december kristalnacht in de Overpoort in Gent !
Oud 12-12-2002, 19:04
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
Bram schreef:
I'll be there
Oud 12-12-2002, 21:05
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Bram schreef:
Jeej johnnie-overload!

kWil nu niet opnieuw gaan zagen, maar die naam is toch wel héél zielig vind je nu zelf niet?
Oud 12-12-2002, 21:12
the exploding boy
the exploding boy is offline
*Gaat duidleijk dus niet naar Overpoort o.i.d.*

Maar jah ik wil ook eens in Gent uit, maar dan wil ik Goa'en
Oud 12-12-2002, 21:18
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
*Gaat duidleijk dus niet naar Overpoort o.i.d.*

Maar jah ik wil ook eens in Gent uit, maar dan wil ik Goa'en
hehe ex-cel-lent...mijn overpoort-boycot werkt!

Btw: GREAT! Maar dan MOET je 't me laten weten als je gaat!
En anders kom ik af & toe wel es op msn zeggen wanneer er een goa is die de moeite is...
Oud 12-12-2002, 21:32
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:

Btw: GREAT! Maar dan MOET je 't me laten weten als je gaat!
En anders kom ik af & toe wel es op msn zeggen wanneer er een goa is die de moeite is...
s goed
Oud 14-12-2002, 14:19
Bram
Bram is offline
Sorry met alle respect maar het hangt me echt de keel uit dat jij het nodig vindt om steeds maar weer de overpoort af te breken. Geloof me ik ben ook al naar 'andere' feestjes geweest in Gent, wel ik moet zeggen op sommige feestjes heb ik nog nooit zo veel weirdo's, freaks, rare gasten,..... gezien.
Oud 14-12-2002, 16:23
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Nog discotheken die er de moeite zijn?
Oud 14-12-2002, 17:22
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Bram schreef:
Sorry met alle respect maar het hangt me echt de keel uit dat jij het nodig vindt om steeds maar weer de overpoort af te breken. Geloof me ik ben ook al naar 'andere' feestjes geweest in Gent, wel ik moet zeggen op sommige feestjes heb ik nog nooit zo veel weirdo's, freaks, rare gasten,..... gezien.
Zeg ben jij soms de persoonlijke woordvoerder van de Overpoort?? Ik mag toch gewoon mijn mening geven, sorry dat ik op je hart getrapt heb zeg ...
Ik vond het gewoon belachelijk dat ze een groot zuipfeest gaan noemen naar de nacht waarop de nazi's met het vernietigen van joodse winkels, synagogen,...zijn begonnen, nl. "Kristalnacht"...

En: weirdo's, freaks, rare gasten...so? Liever dat dan wat als 'normaal' wordt beschouwd, want als je ziet wat normaal is, dan bedank ik vriendelijk...

En vooral: relax...ik ben het maar...
Oud 14-12-2002, 19:19
konflict
konflict is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Jeej ik woon in Gent...Tja ik weet natuurlijk niet wat JIJ leuk vind, maar kzal ff een lijstje van de dingen die IK het meest leuk vind maken:

*The Culture Club: nogal nieuwe dischotheek met veel electro, en heel speciaal volk (hele weirde kostuums, hele vriendelijke sfeer, mensen van overal...)

*Vlasmarkt (aan St Jacobs): daar heb je de Charlatan, Kinky Star,... erg alternatieve café's waar heel vaak feesten/concerten/...zijn, zo ook Damberd aan de Korenmarkt

*Ouwe Beestenmarkt: daar heb je o.a. de Video, de 69,... alternatief maar hip, dansbare muziek,...

*de Overpoort: imo een vreselijk irritante uitgaansbuurt met heel veel dance (ik ga er af en toe wel omdat er vaak wave/electro-feestjes zijn)

*heel veel kraakpandfeestjes met goatrance/acid enzo (moet je wel weten zijn, vooral aan de haven)

*Verder ook veel drum 'n' bass/acid/enzovoort in de Democrazy en de Eskimo-fabriek

lucky you...
Oud 16-12-2002, 12:53
Bram
Bram is offline
Jij weet even goed als ik dat de naam 'kristalnacht' niks te maken heeft met dat nazigedoe.
Oud 16-12-2002, 15:05
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Bram schreef:
Jij weet even goed als ik dat de naam 'kristalnacht' niks te maken heeft met dat nazigedoe.
neen ik zeg niet dat het neonazi's zijn, ik mag het toch gewoon DOM vinden om die naam daarvoor te gebruiken. Dat vind ik hetzelfde als bijv. een café "jodenmoord" of "Hitler-fan" ofzo te noemen... en daarbij: *zucht* zeg.
Oud 18-12-2002, 15:13
REIE
REIE is offline
Citaat:
Bram schreef:
Ik vind dit wel een verwijzing naar 9 - 10 November 1938! Mischien een ongelukkige woordkeuze zonder kwade opzet van de organisatoren hoop ik.

REIE

Regels voor berichten