![]() |
|
![]() |
Heb zelf geen msn, maar wel ICQ...
Kan je ze hier vragen..? Als je het persé met MSN wilt doen , men zus heeft het wel. (Neem ze al meer dan een jaar btw ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zit al anderhalf jaar aan deze pil en ik ben heel tevreden over het feit dat ik geen jeugdpuistjes meer heb, maar ik ben wel 7 kilo aangekomen door deze pil
![]() Maar op zich vind ik dit geen reden om ermee te stoppen, want ik ben liever wat steviger en met een mooi egaal gezichtje dan m'n postuur van vorig jaar en een hoofd vol met puisten! Want tegen de pukkels werkt hij echt goed, en heb je al geen pukkels? Neem een ander soort pil!! (<-- mijn ervaring hiermee he, is bij anderen weer anders, maar dit is mijn advies ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik gebruik die pil ook, en het is zeker goed tegen jeugdpuitjes. Ik gebruik hem nu denk ik een jaar, en ben wel aangekomen maar ik denk dat dat ook wel logisch is. Dat komt gewoon omdat je ouder word! En volgens mij niet door die pil.
Je kunt m halen bij de dokter dusse succes ermee. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #19! Verwijderd | 500 | 09-06-2008 20:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic, deel 10! Verwijderd | 500 | 08-03-2005 20:27 | |
Lichaam & Gezondheid |