Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2002, 22:02
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2002, 22:07
Sithan
Sithan is offline
Elk mens is instinctief op zoek naar een partner om zich voor te planten...dus iedereen wil liever een relatie of ze zich daar nou bewust van zijn of niet
Oud 17-10-2002, 22:08
DEChengst
DEChengst is offline
Dat lijkt me nogal logisch, uiteraard liever wel een relatie.

-Desecrator
Oud 17-10-2002, 22:09
a new noise
a new noise is offline
vond ik maar een relatie
Oud 17-10-2002, 22:14
Verwijderd
'relatie'
zoenen= leuk
intimiteit= leuk

alleen
geen onzekerheid= goed
altijd vrij om te doen wat je wilt= goed

ik kom er niet uit. maar als ik over een leuke jongen struikel issie van mij
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 22:23
Friendly Friend
*laat Jadie struikelen*
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef:
'relatie'
zoenen= leuk
intimiteit= leuk

alleen
geen onzekerheid= goed
altijd vrij om te doen wat je wilt= goed

ik kom er niet uit. maar als ik over een leuke jongen struikel issie van mij

*eens*

Het ligt er maar net aan. Als ik verliefd ben is het relatie (en dan lukt het niet ), ben ik niet verliefd dan is het vrijheid (en dan heb ik plotseling alle keus).
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 23:36
coecie
coecie is offline
ik zeg hetzelfde als jadie..
Oud 18-10-2002, 07:41
Verwijderd
Moeilijk te zeggen. Bij een relatie komen zoveel dingen kijken: jaloersheid, verplichtingen, onzekerheid enzovoorts. Ik denk dat een relatie pas zou kunnen werken als het écht goed met iemand klikt en zij iets steviger in haar schoenen staat dan ik (zodat ze me direct tegengas durft te geven en waar nodig ook kan afremmen als ik weer eens te veel nadenk en te wantrouwend ben).

Dat is eigenlijk het probleem waar ik de laatste tijd mee kamp. Ik zocht contact met meisjes die net als ik onzeker zijn en waar ik dus over veel dingen kan praten, maar tegelijkertijd betekent dat veel moeilijkheden als er gevoelens in het spel komen.

Dus ja, ergens wil ik het wel, maar dan mogen er geen twijfels bestaan en moet ik echt vertrouwen in haar hebben (anders word ik ontieglijk onzeker).

Ik heb waarschijnlijk iemand nodig die echt anders is dan ik
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 11:07
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
liever relatie, ik heb namelijk een super lieve vriendin
soms is het wel ingewikkeld erdoor, omdat een relatie veel meer 'for real' is dan een vriendschap, maar ik heb het echt heel hard ervoor over allemaal
Oud 18-10-2002, 11:53
Verwijderd
Tuff choice. Vrijgezel is leuk omdat je met niemand rekening hoeft te houden. Relatie is leuk omdat je dan seks kunt hebben.

Hmm...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 11:57
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
Relatie is leuk omdat je dan seks kunt hebben.

Kan ook wel als je vrijgezel bent hoor

Het heeft allebei z'n voor -en nadelen. Nu ik alweer een vrij lange tijd vrijgezel ben, wil ik graag een relatie en als ik net uit een relatie kom vind ik het heerlijk om weer vrijgezel te zijn.
Oud 18-10-2002, 12:42
the 6th gate
the 6th gate is offline
soms denk ik wel eens, Blij dat ik vrijgezel ben
maar n andere keer is n relatie best welkom
Oud 18-10-2002, 13:06
LoeLoe
LoeLoe is offline
Mjah toch liever relatie maar jah he..vind maar eens iemand die past bij iemand zoals mij
Oud 18-10-2002, 13:30
Verwijderd
Citaat:
LoeLoe schreef:
Mjah toch liever relatie maar jah he..vind maar eens iemand die past bij iemand zoals mij
*kijkt in profiel*

Hobby's: Grootste Nachtmerrie van een Leraar Zijn

Oh daar zijn er genoeg van hoor
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Het vrijgezel zijn heb ik wel gehad. Het kan wel eens leuk zijn, al die vrijheid, maar echt gewaardeerd word je door niemand. Dat kan ook pijn doen. Ik heb liever gewoon een vaste relatie, met de nodige vrijheden.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Kan ook wel als je vrijgezel bent hoor
Ja, maar in mindere mate. Als je namelijk als vrijgezel veel seks hebt met meerdere personen, ben je een sletje of een playertje. Als je als vrijgezel veel seks hebt met één persoon, heb je eigenlijk gewoon een relatie.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, maar in mindere mate. Als je namelijk als vrijgezel veel seks hebt met meerdere personen, ben je een sletje of een playertje. Als je als vrijgezel veel seks hebt met één persoon, heb je eigenlijk gewoon een relatie.
dat hoeft dus echt niet. (al voelt het wel een beetje zo!)
Oud 18-10-2002, 14:41
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
dat hoeft dus echt niet. (al voelt het wel een beetje zo!)
Nouja, zo word je dan wel snel genoemd. En of je het nu zélf erg vindt of niet, het is natuurlijk niet leuk om bekend te staan als dé kroegslet van je woonplaats.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:54
lady_x
lady_x is offline
Voor 't moment toch liever vrijgezel, het is leuk om niet afhankelijk te zijn en beter dan te stikken in verliefdheid.
Oud 18-10-2002, 15:02
Friendly Friend
Is het niet fijn om verliefd te zijn dan?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 15:14
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef:
Is het niet fijn om verliefd te zijn dan?
Toch wel, maar niet als het niet wederzijds is, dan heeft het geen zin.
Oud 18-10-2002, 15:16
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Als ik een relatie mijn vrijheid kan behouden graag... Maar als er enigzins een benauwdheid ontstaat... vlieg ik terug naar de vrijgezelligheid...
Kuzzje IK
Oud 18-10-2002, 15:17
Friendly Friend
Oh joepie een kusje.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 15:21
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef:
Oh joepie een kusje.
Oud 18-10-2002, 15:37
Tox
Tox is offline
Vrijgezel bevalt me nu goed, maar heb af en toe wel zeker behoefte aan een relatie (als ik verliefd ben).
Oud 18-10-2002, 16:09
Friendly Friend
Citaat:
I'ts Moi schreef:
Je komt ook uit Deventer, las ik in je profiel.

Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 16:22
Verwijderd
Op dit moment ben ik aan het overschakelen van vrijgezel willen zijn naar een relatie willen.

Ach, het is toch helemaal niet te benoemen? Iedereen wil wel een relatie als diegene daar gelukkig in is.. Misschien dat mensen voor bepaalde momenten vrijgezel willen zijn, maar in de toekomst wil iedereen toch wel iemand.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:10
gizmo
gizmo is offline
Had liever op het moment toch nog wel een relatie willen hebben.. maarja.. je doet niets aan de 2e partij

Maar ja... ga nou wel even beesten nu ik toch vrijgezel ben... maar je mist gwoon als je niemand hebt, het gevoel van dat iemand iets speciaals voor je voelt, het knuffelen en intiem zijn..

maarja.. vanaaf ga ik even lekker beesten
Oud 18-10-2002, 17:30
Black Reina
Black Reina is offline
kben vrijgezel en t bevalt me goooooeeed khebbet eerste tijd iig helemaal gehad met relaties en verliefdheden, laat mij maar lekker ff vrij zijn
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:58
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb nu zo'n 2 jaar een relatie en ik vind het heerlijk. Ik zou eerlijk gezegd niets anders willen.
We zijn samen supergelukkig, ik weet precies hoe hij is, wat ik van hem kan verwachten, andersom is het precies hetzelfde.
Daarnaast heb ik ook mijn vrijheid en hij ook. Ik zie hem zo'n 3 keer per week. Dat is niet altijd even leuk als je elke dag kleffe stelletjes om je heen ziet (dan heb ik een leeg gevoel, wilde ik dat ik ook ff kon knuffelen met mn vriend om te laten zien hoe fijn wij het samen hebben), maar het is een fijn gevoel te weten dat ik ook nog genoeg andere dingen te doen heb naast mijn relatie!
Oud 18-10-2002, 19:02
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Ik heb nu zo'n 2 jaar een relatie en ik vind het heerlijk. Ik zou eerlijk gezegd niets anders willen.
We zijn samen supergelukkig, ik weet precies hoe hij is, wat ik van hem kan verwachten, andersom is het precies hetzelfde.
Daarnaast heb ik ook mijn vrijheid en hij ook. Ik zie hem zo'n 3 keer per week. Dat is niet altijd even leuk als je elke dag kleffe stelletjes om je heen ziet (dan heb ik een leeg gevoel, wilde ik dat ik ook ff kon knuffelen met mn vriend om te laten zien hoe fijn wij het samen hebben),
Hoe kan iemand die zo jong is al 2 jaar een relatie hebben, ik snap er niks van, liefde is veel te ingewikkeld
Oud 18-10-2002, 19:24
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Vrijgezel... ik vind het allemaal prima zo. Ik kan doen en laten wat ik wil, kan mn tijd indelen zoals ik wil en dat bevalt me wel. Maar aan de andere kant is een ralatie natuurlijk wel heel leuk, maar dan alleen als je ook echt verliefd op iemand bent en dat ben ik op dit moment niet, dus..
Oud 18-10-2002, 19:29
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef:

Volgens mij zie je dingen die er niet zijn
Oud 18-10-2002, 19:32
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
lady-x schreef:
Hoe kan iemand die zo jong is al 2 jaar een relatie hebben, ik snap er niks van, liefde is veel te ingewikkeld
Ten eerste krijg je een relatie als je de juiste persoon hebt gevonden. Het maakt dan toch niet uit hoe oud je bent? Als jij het gevoel hebt dat je er klaar voor bent.
Ik ken zoveel mensen die nu al zo wat 25 jaar GETROUWD zijn en al een relatie met elkaar hadden vanaf hun 13e ofzo.

En jah liefde is ingewikkeld, niemand zal het ooit begrijpen vrees ik...
Oud 18-10-2002, 21:41
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nouja, zo word je dan wel snel genoemd. En of je het nu zélf erg vindt of niet, het is natuurlijk niet leuk om bekend te staan als dé kroegslet van je woonplaats.
oeps ik ben weer lekker duidelijk! Ik had het over vaker sex hebben met 1 iemand, zonder relatie!
Oud 18-10-2002, 22:33
Orion16
Orion16 is offline
Een hele leuke en goede relatie natuurlijk, maar ik vind wel dat je nog wel leuke dingen met je vrienden enz. moet kunnen doen zonder al te vast aan haar te zitten!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 22:36
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Ten eerste krijg je een relatie als je de juiste persoon hebt gevonden. Het maakt dan toch niet uit hoe oud je bent? Als jij het gevoel hebt dat je er klaar voor bent.
Ik ken zoveel mensen die nu al zo wat 25 jaar GETROUWD zijn en al een relatie met elkaar hadden vanaf hun 13e ofzo.

En jah liefde is ingewikkeld, niemand zal het ooit begrijpen vrees ik...
Vrij normaal, ik ben best jaloers op jou dat je een goed persoon hebt gevonden, mijn nichtje van 18 heeft ook 3 jaar een relatie gehad met een jongen maar naar verloop van tijd is dat wel verwaterd..
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef:

Komen jullie allebei uit Deventer?
Misschien ken ik jullie wel
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 19:14
Piccola
Piccola is offline
Veel liever een relatie. Weten dat er iemand is dat van je houdt, dat er iemand aan je denkt, dat er iemand op je wacht, iemand die alles voor je over heeft, iemand waarmee je alles kunt delen... Ga zo maar door! Dat is toch heerlijk? Ik snap wel dat sommige mensen nog liever alleen zijn. Met niemand rekening hoeven houden enzo, das ook prettig! Maar toch... Ik heb liever een relatie! Die warmte...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 15:20
Friendly Friend
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Komen jullie allebei uit Deventer?
Misschien ken ik jullie wel
Was je echte naam dan?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 15:53
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Ik vind 17 jaar vrijgezel zijn veeel te lang...... had ik dus maar een relatie....
Oud 20-10-2002, 16:10
Mephisto
Mephisto is offline
ik vind't best met relaties enzo... dat soort dingen doe ik wel als ik mathfreak's leeftijd heb. eerst LEVEN zonder verplichtingen
Oud 20-10-2002, 16:26
.:::TaMsIe:::.
.:::TaMsIe:::. is offline
Hmmm ja k heb nou een relatie en wil liever ff vrijgezel zijn en als k vrijgezel ben dan wil k weer een relatie dusssssssssssssss tsja hahaha neej h oor grapje ik heb liever een relatie zoals k die nu (gelkkig) heb
Oud 20-10-2002, 17:09
Roos
Roos is offline
Hmm het is allebei heel leuk en heeft allebei voor - en nadelen.

Toch zou ik nu geen nee zeggen tegen een leuk vriendje Maar zeker niet voor een aantal jaar ofzo, daar ben ik nog langg niet aan toe
Oud 20-10-2002, 18:05
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
rosi schreef:
Hmm het is allebei heel leuk en heeft allebei voor - en nadelen.

Toch zou ik nu geen nee zeggen tegen een leuk vriendje
Oud 20-10-2002, 19:34
Severus
Severus is offline
Liever geen relatie, nee.

Ripper
Oud 20-10-2002, 20:47
lieve
lieve is offline
Bwah,ze zijn beide wel plezant!

Vrijgezel; je moet met niemand rekening houden--> alleen met jezelf! En dat is wel tof, je kan doen en laten wat je wil! Niemand die jaloers kan zijn, met reden!Hehe...

Relatie; je kan lekker knuffelen met de persoon die je graag ziet, je kan leuke romantische momenten samen beleven, gewoon gezellig samen zijn met de persoon die je liefhebt!
En natuurlijk heb je ook nog het seksueel gebied, maar daar vul je maar bij in wat jullie zelf willen!....

Jedus,
vrijgezel met af en toe eens een relatie!
Oud 20-10-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
lieve schreef:
Vrijgezel; je moet met niemand rekening houden--> alleen met jezelf! En dat is wel tof, je kan doen en laten wat je wil! Niemand die jaloers kan zijn, met reden!Hehe...

Relatie; je kan lekker knuffelen met de persoon die je graag ziet, je kan leuke romantische momenten samen beleven, gewoon gezellig samen zijn met de persoon die je liefhebt!

En natuurlijk heb je ook nog het seksueel gebied, maar daar vul je maar bij in wat jullie zelf willen!....
Hmm vaag. Als ik dingen reviseer, kom ik eigenlijk tot de conclusie:

1) Je moet altijd rekening houden met mensen, vooral mensen die belangrijk voor je zijn (= vrienden). Daar tegenover staat dat als je zoveel mogelijk jezelf bent, zul je zo snel ook niemand kwetsen.

2) Met goede vrienden, zeker van het andere geslacht, kun je ook close omgaan.

3) Wat overblijft, is de seks? :/

Volgens mij heb ik maar 1 ding echt nodig en dat zijn vrienden. Mensen om die ik geef en die om mij geven. Mensen waarmee je leuke dingen onderneemt, maar waarbij je ook met problemen kunt komen en vice versa.

De wanhoop / wil tot relatie neemt dan enorm af bij mij..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 21:46
Verwijderd
relatie!!!

daarstraks nog om de één of andere reden beginnen huilen toen ie zo lief in m'n armen in slaap was gevallen...

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten