Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Moeilijk te zeggen. Bij een relatie komen zoveel dingen kijken: jaloersheid, verplichtingen, onzekerheid enzovoorts. Ik denk dat een relatie pas zou kunnen werken als het écht goed met iemand klikt en zij iets steviger in haar schoenen staat dan ik (zodat ze me direct tegengas durft te geven en waar nodig ook kan afremmen als ik weer eens te veel nadenk en te wantrouwend ben).
Dat is eigenlijk het probleem waar ik de laatste tijd mee kamp. Ik zocht contact met meisjes die net als ik onzeker zijn en waar ik dus over veel dingen kan praten, maar tegelijkertijd betekent dat veel moeilijkheden als er gevoelens in het spel komen. Dus ja, ergens wil ik het wel, maar dan mogen er geen twijfels bestaan en moet ik echt vertrouwen in haar hebben (anders word ik ontieglijk onzeker). Ik heb waarschijnlijk iemand nodig die echt anders is dan ik ![]() |
![]() |
|
liever relatie, ik heb namelijk een super lieve vriendin
soms is het wel ingewikkeld erdoor, omdat een relatie veel meer 'for real' is dan een vriendschap, maar ik heb het echt heel hard ervoor over allemaal
||
Citaat:
![]() Het heeft allebei z'n voor -en nadelen. Nu ik alweer een vrij lange tijd vrijgezel ben, wil ik graag een relatie en als ik net uit een relatie kom vind ik het heerlijk om weer vrijgezel te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Als ik een relatie mijn vrijheid kan behouden graag... Maar als er enigzins een benauwdheid ontstaat... vlieg ik terug naar de vrijgezelligheid...
![]() Kuzzje IK ![]()
|
Verwijderd
|
Op dit moment ben ik aan het overschakelen van vrijgezel willen zijn naar een relatie willen.
Ach, het is toch helemaal niet te benoemen? Iedereen wil wel een relatie als diegene daar gelukkig in is.. Misschien dat mensen voor bepaalde momenten vrijgezel willen zijn, maar in de toekomst wil iedereen toch wel iemand. |
![]() |
|
Had liever op het moment toch nog wel een relatie willen hebben.. maarja.. je doet niets aan de 2e partij
![]() Maar ja... ga nou wel even beesten nu ik toch vrijgezel ben... maar je mist gwoon als je niemand hebt, het gevoel van dat iemand iets speciaals voor je voelt, het knuffelen en intiem zijn.. maarja.. vanaaf ga ik even lekker beesten ![]()
|
Ik heb nu zo'n 2 jaar een relatie en ik vind het heerlijk. Ik zou eerlijk gezegd niets anders willen.
We zijn samen supergelukkig, ik weet precies hoe hij is, wat ik van hem kan verwachten, andersom is het precies hetzelfde. Daarnaast heb ik ook mijn vrijheid en hij ook. Ik zie hem zo'n 3 keer per week. Dat is niet altijd even leuk als je elke dag kleffe stelletjes om je heen ziet (dan heb ik een leeg gevoel, wilde ik dat ik ook ff kon knuffelen met mn vriend om te laten zien hoe fijn wij het samen hebben), maar het is een fijn gevoel te weten dat ik ook nog genoeg andere dingen te doen heb naast mijn relatie!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Vrijgezel... ik vind het allemaal prima zo. Ik kan doen en laten wat ik wil, kan mn tijd indelen zoals ik wil en dat bevalt me wel. Maar aan de andere kant is een ralatie natuurlijk wel heel leuk, maar dan alleen als je ook echt verliefd op iemand bent en dat ben ik op dit moment niet, dus..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik ken zoveel mensen die nu al zo wat 25 jaar GETROUWD zijn en al een relatie met elkaar hadden vanaf hun 13e ofzo. En jah liefde is ingewikkeld, niemand zal het ooit begrijpen vrees ik...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Veel liever een relatie. Weten dat er iemand is dat van je houdt, dat er iemand aan je denkt, dat er iemand op je wacht, iemand die alles voor je over heeft, iemand waarmee je alles kunt delen... Ga zo maar door! Dat is toch heerlijk? Ik snap wel dat sommige mensen nog liever alleen zijn. Met niemand rekening hoeven houden enzo, das ook prettig! Maar toch... Ik heb liever een relatie! Die warmte...
|
![]() |
|
![]() |
Bwah,ze zijn beide wel plezant!
Vrijgezel; je moet met niemand rekening houden--> alleen met jezelf! En dat is wel tof, je kan doen en laten wat je wil! Niemand die jaloers kan zijn, met reden!Hehe... ![]() Relatie; je kan lekker knuffelen met de persoon die je graag ziet, je kan leuke romantische momenten samen beleven, gewoon gezellig samen zijn met de persoon die je liefhebt! En natuurlijk heb je ook nog het seksueel gebied, maar daar vul je maar bij in wat jullie zelf willen!.... ![]() ![]() ![]() Jedus, vrijgezel met af en toe eens een relatie! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) Je moet altijd rekening houden met mensen, vooral mensen die belangrijk voor je zijn (= vrienden). Daar tegenover staat dat als je zoveel mogelijk jezelf bent, zul je zo snel ook niemand kwetsen. 2) Met goede vrienden, zeker van het andere geslacht, kun je ook close omgaan. 3) Wat overblijft, is de seks? :/ Volgens mij heb ik maar 1 ding echt nodig en dat zijn vrienden. Mensen om die ik geef en die om mij geven. Mensen waarmee je leuke dingen onderneemt, maar waarbij je ook met problemen kunt komen en vice versa. De wanhoop / wil tot relatie neemt dan enorm af bij mij.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn vrouwen kille wezens? Verwijderd | 142 | 06-03-2012 14:57 | |
Seksualiteit |
Afspraak Verwijderd | 52 | 11-01-2012 17:58 | |
De Kantine |
Welke kies je? Je moet kiezen Michel1992 | 27 | 29-08-2009 15:46 | |