Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2002, 11:25
Marshall
Marshall is offline
ok, wil even van alle chica's hier weten wat ze de mooiste plaats bij een jongen vinden voor een tattoo en wat voor tekening je t mooiste vind, tribal etc...

kuzzz
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 11:36
crazzzy girl
crazzzy girl is offline
Bij een jongen vind ik tattoos niet zo beel mooi. Als je er echt graag een wilt, vind ik het het mooiste op je borst. Een klein plaatje, niet dat je meteen je huid niet meer terug kan vinden. Ik vind op het moment een klein draakje wel mooi. Niet bij alle jongens, je moet het goede lichaam ervoor hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 12:07
stefanietje
stefanietje is offline
in de nek...net bij de haargrens
Oud 20-01-2002, 14:09
sanne60
sanne60 is offline
Ik vind tattoos verschrikkelijk sowieso, maar als t perse moet, dan iig niet al te zichtbaar (dus niet op onderarmen ofzo).
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 16:54
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Haha denk niet dat je een beetje een beeld kunt krijgen wat OVER HET ALGEMEEN mooi wordt gevonden ... dan kom ik maar met het schouderblad aan
Oud 20-01-2002, 19:30
Verwijderd
Ik vind dat tattoo's bij sommige jongens leuk kunnen staan, maar het komt al heel snel over van; 'kijk mij eens stoer zijn'.
En je moet je toch niet voooooorstellen dat je als 80 jarig opaatje in het bejaardenhuis heel stoer je draakjes of wat ook laat zien.

Maar ja, das mijn mening
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 20:50
~*LiEfMeIsSiE*~
~*LiEfMeIsSiE*~ is offline
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Haha denk niet dat je een beetje een beeld kunt krijgen wat OVER HET ALGEMEEN mooi wordt gevonden ... dan kom ik maar met het schouderblad aan

*eens * of bovenarmen ofzo

[Dit bericht is aangepast door ~*LiEfMeIsSiE*~ (20-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 21:31
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
ok, wil even van alle chica's hier weten wat ze de mooiste plaats bij een jongen vinden voor een tattoo en wat voor tekening je t mooiste vind, tribal etc...

kuzzz

Waar: op (boven)arm of been
Wat: een basketbal of iets wat er mee te maken heeft en chinese tekens of andere tekst is kewl
Oja, en ook niet teveel tattoos!

grtxxx Juliah
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 10:43
Marshall
Marshall is offline
mja, schouderblad en bovenarm zijn wel goede plaatsen... wil m sowieso heel klein, t is eigenlijk alleen maar voor mezelf, alleen wat??
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 11:47
xsten
xsten is offline
Ik vind tattoo's meestal gewoon helemaal niet mooi staan, nou ja bij negers wel eigenlijk...
Ik zou t in ieder geval absoluut niet cool vinden als mijn vriendje een tattoo zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 15:12
MarilynManson
MarilynManson is offline
ik vind bovenarm bij een jongen ook het mooiste .maar dan niet heel klein......voor iets kleins vind ik een barcode ofzo wel leuk,draken zijn ook heel mooi !!!

Greeetzzz Mandy
Oud 24-01-2002, 16:35
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
MarilynManson schreef:
ik vind bovenarm bij een jongen ook het mooiste .maar dan niet heel klein......voor iets kleins vind ik een barcode ofzo wel leuk,draken zijn ook heel mooi !!!

Greeetzzz Mandy
barcode had ik ook al lopen dingen .. maar ja, is zo nix betekenend

Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 16:41
wicce
wicce is offline
schouderblad...
Oud 24-01-2002, 19:44
flurry
flurry is offline
voetzool..
Oud 25-01-2002, 09:42
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind tattoos op elke plaats,behalve in het gezicht en op de kont, mooi. Maar wel alleen zwart-wit en/of tribals, ik hou persoonlijk niet van kleur in een tattoo
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 09:53
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik vind tattoos op elke plaats,behalve in het gezicht en op de kont, mooi. Maar wel alleen zwart-wit en/of tribals, ik hou persoonlijk niet van kleur in een tattoo
yep kleur is ook gewoon lelijk en t weghalen van een tattoo met kleur is al helemaal geen suc6..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 17:01
luveya
luveya is offline
op schouder blad
en dan een heeeel lief klein draakje
Oud 27-01-2002, 13:18
Verwijderd
ik heb gisteren een tattoo laten zetten!! (dit ff geheel terzijde)

euh wat ik het mooiste vind bij een jongen? een tribal band (bovenarm dus), eigenlijk vind ik gewoon zowat alles wat tribal is wel keiferm. ik heb een aantal foto's van sjieke tattoo's, 'k zal eens aan mijn broer vragen of ie komt helpen ze op 't forum te gooien.

*blue*

ps: zolang het maar géén kleurentattoo is is zowat alles mooi. of een indiaan ofzow, of een wolf, da vind ik ook kweenoesjiek
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 13:24
Verwijderd

de bovenste heb ik gisteren dus laten zetten, *ietsjes* kleiner en achter op de schouder. de onderste gaat ne maat van mij in april laten zetten.

*blue*
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 13:39
Verwijderd
tweede poging dan maar:

('t is nie echt ne geweldig goeie foto, maar in 't echt is 't wel keeeeeiiiiiiiiiiiiimooi vind ik persoonlijk. ben een beetje gek op draakjes )

*blue*

ps 't is op ware grootte deze foto (degene die ik eerste probeerde te uploaden was wat groter, ma da ging dus nie.)

[Dit bericht is aangepast door *blue angel* (27-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 14:41
moedergans
moedergans is offline
Ik vind een tribal teken op de onderrug wel mooi. In de zomer laat ik er waarschijnelijk eentje zetten maar dan voor ongeveer 7 jaar!
Oud 27-01-2002, 19:45
Lizz14
Lizz14 is offline
ik vind alle tatoo's wel mooi maar geen indianen ofzo(en al helemaal geen namen van vorige vriendinnetjes ofsow ) en de plek is ook altijd wel goed maar niet op de kont!Ik vind dat echt onzettend mooi een tatoo bij een jongen!! (ik heb er ook een al een week en een dag YES)

[Dit bericht is aangepast door Lizz14 (27-01-2002).]
Oud 28-01-2002, 09:24
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik vind het 't mooist op de rug, daar heb ik die van mij ook.

En alsjeblieft geen tribals of andere clichè dingen... Zelf ontwerpen.
Het is tenslotte iets dat je heel lang (zoniet je hele leven) met je mee zult dragen, dan moet het ook iets van jezelf zijn, iets origineels.
Oud 28-01-2002, 09:37
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
moedergans schreef:
Ik vind een tribal teken op de onderrug wel mooi. In de zomer laat ik er waarschijnelijk eentje zetten maar dan voor ongeveer 7 jaar!

en dan laat je hem weer weghalen?>

Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten