![]() |
|
Binnen GroenLinks is onvrede ontstaan om opnieuw Paul Rosenmöller voor te dragen als lijsttrekker. Enkele voorzitters van Statenfracties klagen dat het Congres op 23 november niets te kiezen heeft.
Het statenlid Van Wijk zegt verder dat Rosenmöller voor een vijfde termijn als Kamerlid opgaat, terwijl het partijreglement een maximum van drie ambtstermijnen voorschrijft. Ook is er kritiek op de kandidatenlijst, die bij de eerste tien geen nieuwe namen bevat. Er zouden verscheidene goede nieuwe mensen door het partijbestuur zijn afgeserveerd. bron: NOS Teletekst Wat vinden jullie van de persoon en van de positie van Paul Rosenmöller? Moet hij opnieuw lijsttrekker worden of is het tijd voor vernieuwing?
|
![]() |
|
Rosenmöller weg als lijsttrekker GroenLinks
Internetredactie AMSTERDAM - Paul Rosenmöller vertrekt als lijsttrekker van GroenLinks. Om 15.00 uur geeft Rosenmöller een persconferentie waarin hij zijn vertrek zal toelichten. Femke Halsema, de nummer twee op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen, neemt naar alle waarschijnlijkheid het lijsttrekkerschap van Rosenmöller over. Later meer. bron
|
Mooi zo !
Ik mocht die vent toch al niet met zijn zielige gefrustreerde gedrag richting Fortuyn en Marijnnessen.
Laatst gewijzigd op 15-11-2002 om 16:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maja, Femke Halsema... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() (heb ik hem net voor het eerst irl gezien dinsdag, gaat ie weg ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() behalve dan als ie pim heet ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik vind het achterlijk dat half Nederland hem verantwoordelijk houdt voor de moord op Pim Fortuyn, wat dus echt nergens op slaat. Als dit de reden is waarom hij opstapt (bedreigingen en dergelijke) vind ik dit INTRIEST dat hij dit moet doen door een paar eikels.
Net zo INTRIEST als de moord op PF. Jezus,..... we leven toch niet in een achterlijk land met stom klootjesvolk? Daarnaast was zijn laatste actie ten opzichte van de SP niet zijn slimste. Ook omdat Marijnissen al de beschuldigingen duidelijk wist te verwerpen met goede tegenargumenten en een doodgewone opsomming van feiten die je in de archieven terug kunt vinden. Als ie zich hiervoor zou schamen en daarom zou aftreden, vind ik het begrijpelijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat ben ik blij die lelijke hypocriete rotkop van Rosenmuller niet meer te hoeven aanschouwen op de televisie.
"Dit is niet rechts, dit is extreem rechts" Paul Rosenmuller een aantal weken voor de moord op Pim Fortuyn "Een aanslag op de democratie" Dezelfde Paul Rosenmuller enkele weken later als reactie op de moord op Pim Fortuyn Eerst de grofste dingen uiten over Pim Fortuyn. Pim zitten te kleineren en zwart te maken. En vervolgens wordt hij vermoord en dan is Paul de eerste die zich geroepen voelt met zijn hypocriete rotkop op tv te verschijnen, te zitten janken hoe erg hij het vind. Om zeteltjes te winnen! Bah! Laatst gewijzigd op 17-11-2002 om 05:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kun je nou echt niet inzien dat die twee uitspraken volledig los van elkaar staan? Fortuyn wás een politieke tegenstander van Rosemöller. Die laatste betreurde na die moord dan ook niet het verlies van Fortuyn als politicus, maar het feit dat in Nederland, nota bene vlak voor verkiezingen een (aankomend) politicus werd vermoord. Sinds wanneer is het hypocriet wanneer politieke tegenstanders elkaars (tragische!) dood betreuren?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er is meer dan Marijnissen en Bos ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: wist je trouwens dat hij helemaal geen Fortuyn heette, maar Fortuin? Gewoon met UI? Hij is familie van de Fortuins uit Dokkum (producenten van de welbekende Wilhelmina-pepermunt, voor de kenners onder ons ![]() Zodra dat standbeeld er staat, blaas ik het op met een grote bom, beware ![]() (Hm, of ik schilder er een Waffen SS-uniform op, ook wel passend ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Paul Rosenmöller ging inhoudelijk met Fortuyn het debat aan en toen bleek dat hij een veel beter debater is dan Fortuyn, had de laatstgenoemde "er geen zin meer an". Wat ben je wel niet voor politicus als je mensen op de persoon zwart maakt en je terugtrekt als je het niet kunt winnen??? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mcsun en nare man hadden jullie je beide eerste zinnen in jullie reacties op cleopatraan niet weg kunnen laten? Daar schiet niemand wat mee op.
Ik vind dat Rosenmöller m.b.t. Fortuin wel goede kritiek had maar hij kreeg Fortuin niet zo ver inhoudelijk te antwoorden op zijn inhoudelijke vragen. Wat jammer was, maar ja. Zijn kritiek op de SP laatste week was volgens mij een kapitale fout, maar hij was er ook slecht aan toe de laatste tijd denk ik, geestelijk bedoel ik. Ik vind het wel een goede zaak dat er een vrouwelijke lijsttrekker is ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het erg jammer dat hij gestopt is want ,zoals je overal hoort, was hij misschien wel de beste debatter van allemaal. En ook heb ik er veel respect voor dat hij als ENIGE tegen Pim Fortuijn durfde in te gaan. En ik vind het heel erg dat veiligheidsredenen voor hem en zijn gezin de hoofdoorzaak is van zijn vertrek.
Maar idd Femke Halsema is volgens mij een goede vervangster!!! Die best wel weer mensen zal aantrekken. xx |
![]() |
|
|