![]() |
|
Verwijderd
|
Jah.. ik voel dus wel wat als mn vriend het doet, heel veel zelfs.. Maar ik zou je echt niet uit kunnen leggen waar ie zit.. Aan de bovenkant iig, maar niet perse heel diep gloof ik..
Ik weet wel dat mn vriend niet gewoon streelt maar echt zn vinger beweegt, zeg maar krom (niet helemaal natuurlijk) trekt en weer strekt.. Je moet het hele stukje denk ik langs.. vanaf voor naar helemaal achter ofzow.. wel cool dat je op zoek bent ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel het wel echt heeeeel erg (=lekker
![]() |
![]() |
|
![]() |
bij vrouwen heeft dat niet zozeer een vaste plaats zoals bij de meeste mannen (eikel)
het gaat er ook niet om of ze wel of niet een plaats heeft waar ze het meest gevoelig is,. Ik denk dat het ook heerlijk moet kunnen zijn zonder, als ze maar heel opgewonden is en ze zich laat gaan,.. als je haar daan overal streelt en masseert kan dat ook heel erg lekker zijn wat je ook kan proberen is er een hele tijd naast haar vagina strelen (dus niet erin) en dat heel lang uitstellen, en haar lekker zoenen etc.. suc6, en misschien vind je m wel een x-tje als je niet zoekt ![]() Chanel
||
![]() |
Citaat:
Niet ieder1 heeft dat ding, nah zit dr maby wel... maar voelt nix.. mijn vriendin volgens my ook nie... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Als je meer informatie over de g-spot oftewel g-plek wilt dan kan je mijn website eens bekijken http:// www.gplek.nl en je kan me ook mailen op info@gplek.nl
Veel plezier als je op ontdekkingstocht gaat naar je g-plek en als je wilt leren spuitend klaar te komen. Het is echt heel gaaf en lekker, en je vriendje zal het geweldig vinden als je zo geweldig kan klaarkomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
op www.sexwoordenboek.nl kan je het ook vinden war het juist ligt, voor de rest moet je maar een beetje zoeken
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat ik bedoel is, dat het er gewoon uitziet alsof ze van zich af ligt te urineren. En daarbij, waarom zou iemand spuitend klaar willen komen; omdat je dan je G-spot kunt zien als je je voor de spiegel ligt te bewerken..? Ik zie er het nut niet zo van in, eerder de smeerboel.
|
in een ver ver verleden zie Hukkie dit;
Spuitend is geweldig..? Dat wordt toch een enorme zooi in bed/waar-dan-ook. Ik denk niet dat mijn vriend dat zo geweldig zou vinden... Ik heb zon idee dat als je op de kamer van die vriend zit, alles al minstens vier keer is onder/omvergespoten! ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier lopen niet zoveel onwetende pubertjes.... En als je zo oud bent, wat doe je dan op een scholieren forum?! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Nou jongens;
Eergister heb ik mijn G-spot gevonden. Als ik eraan zat, voelde ik meteen dat ik moest plassen. Normaal heb ik dat gevoel ook, maar dan zit er een leuker gevoel bij zeg maar. Maar het schijnt dat het maar bij sommigen werkt ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
G-spot? SomeCuteness | 3 | 27-10-2015 08:08 | |
Seksualiteit |
Kan het maagdenvlies toegang tot de G-spot beperken? #47 | 9 | 28-05-2008 14:13 | |
Seksualiteit |
A/U/G-spot Evito | 19 | 09-05-2003 17:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
G-spot Oen | 5 | 27-04-2002 12:04 | |
Seksualiteit |
Heeft elk meisje wel een G-Spot? ~Mastah of Puppetz~ | 15 | 07-02-2002 12:33 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen via G-spot Debske | 14 | 05-01-2002 21:38 |