Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Hoe kom jij btw aan prijzen als €400,- of €500,- per maand? Je moet goed zoeken en mazzel hebben, dan zijn er ook zat goedkopere dingen te vinden. Hoe duur is een redelijke kamer in een redelijke buurt? €300,-? Voor die prijs heb je ook zo wat een huisje.) Laatst gewijzigd op 14-11-2002 om 20:26. |
![]() |
|
appartement met 2 slaapkamers
![]() ik deel em met 1 huisgenoot ik betaal 250 euro voor 10m2 ik ben wel tevreden mee een grote kamer hoef ik perse niet als ik een woonkamer heb van 35m2 ![]() verder zit ik in een vrij rustige buurt en het ligt precies tussen uni en centrum ![]() jammergenoeg is kamer niet voor onbepaalde tijd ![]() btw Marlies vertel es over je eigen kamer ( als je die hebt ![]()
|
3-kamer appartement..
Ik schat het totaal rond de 70 vierkante meter. Hypotheek is ongeveer €350, daar komt nog €112 aan de Vereniging Van Eigenaren bij, en €122 aan energie. Afgezien van de diverse belastingen en verzekeringen (brandverzekering zit bij de VVE inbegrepen) dus ongeveer €600 per maand. Bevalt prima, ben hier de komende jaren niet weg te krijgen ![]()
||
![]() |
Citaat:
mijn kamer (wel in Amsterdam dus) is maar iets van 8m2 - maar ik heb gewoon een heel huis te delen met drie anderen en we zitten toch meestal in de (vrij grote) woonkamer... |
![]() |
||
Citaat:
Hoe wil je dat betalen als je €220,- studiefinanciering (?) krijgt? Dat zijn prijzen die echt niet aan de gemiddelde student besteed zijn hoor...En hoe jij dat doet? Je bent met z'n 2en ![]()
||
Citaat:
|
Mijn kamer is ongeveer 14m2, best ruim vind ik. Er zit zelfs een wastafel. Ik zit wel in de rijkste buurt van groningen en mn kamer is daardoor ook wel redelijk duur €300,- maar mn ouders betalen de huur
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
7,5 m2 In Utrecht, 5 min met bus van centrum. In studentenhuis 4 op de bovenste etage en totaal 4 op mijn etage.
Klein, maar alles past; bed, kastje, bureau, Tv.. meer heb je niet nodig.. Althans ik wel.. Ben dus al weer druk aan het zoeken.. Moet woensdag ook weer hospiteren... voor kamer 17m2.. ![]() Hopelijk gaat dat goed....! ![]() Trouwens ik betaal 190,- euro, echt teveel voor dat mini hokje... ![]()
||
Citaat:
Buiten huur moet je ook nog eten, kleding (in het geval van een eigen huis ook gas, water, licht) en andere zaken kopen. Lenen is een risico, als je studie mislukt of als je niet direct een baan kan vinden. Ik ken genoeg mensen die daardoor in de problemen zijn gekomen.
|
![]() |
ik zit in een hokkie van 2.5 bij 2.5 in den bosch. huis van drie verdiepingen....bovenste verdieping. in totaal met 11 in huis, drie op mijn verdieping. 3 keukens, 3 wc's en 2 douches in huis. geen woonkamer. wel wasmachien. heel gezellig allemaal en betaal €168,-. maar ja, studeer ook maar voor een jaartje, want ben hierna alweer klaar.
kamertje is misschien wel klein, maar alles past erin en ik kan er slapen / eten en huiswerk maken....eten doen wij veelal gezamenlijk met een groepje van hooguit 6 p. ~SKIP~ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een kamer van 8 m2.. tis best klein, maar dr past een bed en bureau en boekenkast enzo in
![]() Ik was eigenlijk op zoek naar een grotere kamer, maar ik kon niets vinden en kijkavonden schoot ook niet echt op.. dus nu heb ik deze als noodoplossing zeg maar.. ik kon laatst doorverhuizen naar een kamer van 16 of 17 m2 in hetzelfde huis, maar omdat ik een jaarcontract heb moest ik ook mn eigen kamer weer kwijtraken en dat is niet gelukt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Woon samen met me zus in een appartement in Amsterdam (rivierenbuurt).
3 slaapkamers, een woonkamer, een keuken, WC, badkamer, en een gang met een totale oppervlakte van ongeveer 80 m2. Kan er wat vierkante metertjes naast zitten ![]() Huur wordt betaald door me ouders, omdat het oorspronkelijk van hun is (moeder is verhuisd). En ja, ik ben er zeer tevreden mee. Ik woon tenslotte op kamers zonder dat ik ben verhuisd ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je voor een kamer kwijt ben is toch al schandalig.. en je moet er eerst maar een weten te vinden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
-"je bent te jong" (19 jaar te jong???) -"niet iedereen heeft met je kunnen praten, foutje van ons, sorry" -"je bent geen meisje" (had je dat nog niet gezien toen je me binnenliet?) -"ik moest ook 40 kamers zoeken voor ik er een had en aangezien dit pas je zevende adres is..." Sommige adressen zijn ook te vies om heen te gaan. Een keer kwam ik echt op een foute plek terecht. Ik was naar Groningen gelokt (kostte me E 20,-) met de mededeling dat ik een van de twee kandidaten was voor een kamer. Kwam ik in zo'n slooprijpe flat (bewoners gooiden de vuilniszakken uit het raam). De twee huisgenoten (meisje van 23 met kaalgeschoren hoofd en super-arrogante jongen) lieten me een piepklein kamertje zien en overal mankeerde wat aan (hun commentaar: dan zet je je bril maar af). Ook vonden ze het redelijk dat ik voor die kamer E 300,- ging betalen, omdat zij al een tijdje de huur hadden moeten delen door twee ipv drie. Blij dat ik een betere kamer heb kunnen krijgen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe bevalt op kamers wonen? of begeleid wonen? Sk8ergurl | 2 | 06-09-2010 19:22 | |
Algemene schoolzaken |
Beïnvloedt het 'op-kamers' je studieresultaten? Femic | 50 | 24-10-2005 10:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Vreemde gebeurtenissen in de nacht PooW | 48 | 26-07-2004 08:54 | |
Verhalen & Gedichten |
het einde van de mensheid. Eye of Sauron | 19 | 17-07-2004 19:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gebeurt de keuze van de Eerste kamerleden op de juiste wijze? Boogie | 14 | 27-02-2003 16:02 | |
Algemene schoolzaken |
Kamer in Utrecht --> Paar vraagjes. Verwijderd | 15 | 30-09-2002 12:54 |