Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2002, 12:59
rickert
rickert is offline
ik had aan een vriend gevraagd is een column te schrijven.... ik vind hem wel goed... hij slaat neit ergens op ofzo, maar wel leuk om te lezen vind ik wat vinden jullie dr van?

Onwaardigen,

Ik haat jullie allemaal omdat het zo is .Jullie zijn een schande voor het menselijkras.Het zijn is het niet zijn niet .Jullie zijn niet ik BEN.Het meerendeel van de mens is slecht ik wij allen behoren daar niet toe degenen die daar niet toe behoren die ken ik niet.Jullie lijken allemaal op omhoog gevallen Cavias .Jullie zijn Onwaardige volgelingen van Beelzebub.Jullie zullen branden in de hel .Gij geldwolven jullie slechte belijdenden .Gij mensen!Ik haat jullie en daarom zal ik leiden tot de uiteindelijke vernietiging van de mens in een godvergeten oord(Olst) werk ik aan de grootse kernbom die de wereld ooit heeft aanschouwd .en als ik hem af heb zal ik hem laten droppen door mijn vliegtuig van Iraakse makelij midden in het centrum van de wereld ,Lettele alle inwoners zullen enge ziekten krijgen neem daarbij genomen de inteelt en ik heb prachtige volgelingen om de wereld over te nemen deze volgelingen zijn zoals verwacht nog onooglijker dan de mensen uit friesland .Ik zal mijn hoofdstad van de wereld vestigen in Batoemi.Aan jullie de keus of je bent met mij of tegen mij alle tegenstanders stop ik in kampen waar jullie de gehele dag naar herhalingen naar wedstrijden van PSVmoeten kijken.Die straf lijkt mij erg genoeg.Ik zal de slavernij weer invoeren .De wereld leider zal de naam Zoon van Giorgi dragen.Ik ben de ultieme mens ik zal de wereld naar haar ondergang leiden ik ben Giorgi ik ben mijn Eigen Idool.
Bereid u voor!

Minachtend Giorgi,
Oud 26-10-2002, 13:35
NecroDopey
NecroDopey is offline

Als je zoiets semi-comisch schrijft/bedenkt werk dan ergens naar toe of laat duidelijk merken dat het klinklare onzin is en daardoor wel amusant. Kan hier niet zoveel mee, vind inhoud slecht, mis een climax en schrijfstijl is zwaar irritant..
Je zal er vast wel veel succes mee boeken op een of ander fout feestje als de alcohol zijn werk heeft gedaan..
Oud 26-10-2002, 14:03
®Observer
®Observer is offline
Als je je vriend weer een column laat schrijven, breng hem dan eerst het gebruik van leestekens bij, vertel hem de grondbeginselen van de Nederlandse spelling en zeg hem dat columns meer zijn dan het te koop lopen met je Oud-Hollandse schrijfstijl, en dat je ook daadwerkelijk iets kan zeggen zonder uit de hoogte deftig te praten.

Daarna praten we verder.

Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 17:54.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 15:03
Verwijderd
Ik vind er niets aan. Het gaat nergens over, het is niet komisch en het barst van de spelling-, grammatica- en interpunctiefouten.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 17:10
Tisch
Tisch is offline
Helaas kon ik het niet opbrengen de column af te lezen.

Niet mijn fout, maar de fout van de schrijver.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 11:23
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
®Observer schreef:
Als je je vriend weer een column laat schrijven, breng hem dan eerst het gebruik van leestekens bij, vertel hem de grondbeginselen van de Nederlandse spelling en zeg hem dat columns meer zijn dan het te koop lopen met je Oud-Hollandse schrijfstijl, en dat je ook daadwerkelijk iets kan zeggen zonder uit de hoogte deftig te praten.

Daarna praten we verder.

Oud 30-10-2002, 18:32
Vlooienband
Vlooienband is offline
Laat mij het goede voorbeeld geven en wel een goede reply plaatsen.

Ik moet je wel waarschuwen dat ik, door een vervelende dichtbundel die ik voor school moet analyseren, erg zeikerig ben. Wees gewaarschuwd.

Heb jij dit geplaatst, of je vriend? Want je zegt:
Citaat:
ik had aan een vriend gevraagd is een column te schrijven.... ik vind hem wel goed... hij slaat neit ergens op ofzo, maar wel leuk om te lezen vind ik wat vinden jullie dr van?

Dus jij was het! Heb jij deze walgelijke schrijfstijl aangenomen en de Nederlandse taal zo verkracht door maling te hebben aan de regels der interpunctie?

Het leest verschikkelijk.

De hele collumn heeft geen zin. Het is een ongeordende hoop van afzeikerij tegen de mensheid. Vraag je vriend eens er wat reden in te bouwen, dan lees ik meer. Nu niet.

Citaat:
Het zijn is het niet zijn niet
Deze zin leest gruwelijk irritant.

Sorry, ik ben vandaag niet al te positief in mijn commentaar.
Oud 31-10-2002, 08:14
Creep
Creep is offline
Citaat:
Tisch schreef:
Helaas kon ik het niet opbrengen de column af te lezen.

Niet mijn fout, maar de fout van de schrijver.
Same here. Op de helft gestopt en ff laatste zin gelezen of het zo doorging... Bagger stuk... En leest zwaar irritant, bijna of het expres heel fout is geschreven.
Reageren

Regels voor berichten