Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2002, 11:52
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
He ff een vraag waar ikzelf eigenlijk niet echt antwoord op weet. Ben niet echt een uitgaanstype namelijk, wat voor kleren dragen jullie, en dan met name de jongens. Ben het namelijk zelf ook.
IK bedoel doen jullie aan wat jullie leuk vinden, of doen jullie iets aan speciaal voor het uitgaan en wat je normaal niet zo snel aantrekt of kun je eigenlijk geweigerd worden om kleding of schoenen????
Trekken jullie merkkleding aan bijv nike of diesel, waar je ook tekentje van ziet ofzo.
Ik heb namelijk ergens gehoord een keer dat je het beste geen kleding aan kan doe waar je gelijk aan ziet wat voor merk het is. (aan het teken op het shirt ofzo) Kan pure onzin zijn maar daarom vraag ik dit ook ff.
Doen jullie meestal een trui, blouse, shirt of vest aan???

Laat me wat meer weten...bijv: dieselschoenen, dieselbroek en shirtje met dieselvest....is dit niet te dieselachtig.. hahaha.
Of lopen jullie niet zo snel in een disco met een vest?
Tell me.
Bedankt
Advertentie
Oud 12-10-2002, 14:44
AGH
AGH is offline
Ik heb geen uitgaanskleding, persoonlijk maakt het me niet echt hoe ik eruit zie tijdens het uitgaan. Natuurlijk wil ik er wel representatief bij lopen, maar dat heeft niets te maken met de gedachte dat ik misschien mensen wil imponeren.
Ik loop er vrijwel altijd gewoon sportief casual bij, geen sportschoenen, wel een spijkerbroek en gewoon vest of trui.
Niet speciaal een strak shirt met tijgerprint, een broek met gaten erin of kisten met witte veters of andere gekkigheid.
Toch ben ik onlangs nog geweigerd terwijl ik een doodnormaal vest aanhad van Stone Island, volgens de uitsmijter was dit hét merk van de Casual hooligans.
Volgens mij kijken ook uitsmijters wel eens teveel tv. wat je begrijpt als je mijn postuur ziet, bovendien was ik alleen met mijn vriendin.
De merkenoorlog is naar mijn mening zwaar overtrokken.
Vroeger hadden Amsterdammers staarten en werden ze geweigerd in tenten in Rotterdam, zo was toen ook kleding van Coolcat een teken waaraan je plaats van herkomst kon herleiden.
Later is dat natuurlijk uitgebreid in de hardcorescène waar ook veel vetes werden uitgevochten. Herkenningspunt was dan ook weer kleding.
Jongens met adidas kwamen uit Rotterdam en konden zo dus een reden vormen voor ruzies etc. Waarom dat nu nog steeds van toepassing is weet ik niet, naar mijn mening is kleding al jaren geen reden meer voor een ruzie, tenzij je in een voetbalshirt rondloopt of als gabber een Lonsdale trui aan hebt.

Volgens mij zul je nooit geweigerd worden als je er volgens de laatste mode bijloopt en je jezelf kleedt als de Backstreet Boys, dan schijnt altijd en overal te mogen.
Diesel is nooit te dieselachtig, tenzij je als Nederlander het accent van een Turk probeert te imiteren. Maar ja, dat is mijn persoonlijke mening.
Iedereen zo zijn of haar persoonlijke mening over uitgaanskleding, ik vind uitgaan niet echt een gelegenheid waar je je speciaal voor hoeft te kleden.

Ik zou geen Ajax shirt aantrekken, tenzij je naar een shoarmazaak gaat.....
Oud 12-10-2002, 14:48
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Ik zou geen Ajax shirt aantrekken, tenzij je naar een shoarmazaak gaat..... [/B][/QUOTE] en hoezo geen ajaxshirt naar shoarmazaak??
Oud 12-10-2002, 16:49
the 6th gate
the 6th gate is offline
niets bijzonders. Nette broek met n t-shirt of trui die dr bij past
Oud 12-10-2002, 17:07
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ligt eraan waar ik uitga. Als ik van plan ben naar een altokroegje te gaan, ga ik mooi in synthetisch coolcat spul. Als ik van plan ben naar een breezah-discotheek te gaan ga ik mooi in lonsdale en dat soort spul. En als ik van plan ben naar een hardcore(als in boemboem) feest te gaan ga ik mooi in onopvallende donkere kleding. Zo kun je me tenminste nog herkennen
Oud 14-10-2002, 12:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik trek meestal een knielang zwart rokje aan, panty's, kistjes, riem en een zwart truitje erop. En polsbanden nuntuurluk.
Oud 14-10-2002, 17:49
Boogie
Boogie is offline
Kheb meestal een t-shirt en een spijkerbroek aan
Oud 14-10-2002, 20:11
Studentje
Studentje is offline
Verschillend. Gewoon de kleren die ik overdag ook aan heb. Dus bijvoorbeeld een lichte nette broek, een overhemd en daarover een rugby, en dan gewone bruine schoenen daaronder.

En in de zomer bijvoorbeeld korte broek, bootjes en polo.
Oud 14-10-2002, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
Verschillend. Gewoon de kleren die ik overdag ook aan heb. Dus bijvoorbeeld een lichte nette broek, een overhemd en daarover een rugby, en dan gewone bruine schoenen daaronder.

En in de zomer bijvoorbeeld korte broek, bootjes en polo.
Kutkakker.
Oud 14-10-2002, 21:40
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef:

Toch ben ik onlangs nog geweigerd terwijl ik een doodnormaal vest aanhad van Stone Island, volgens de uitsmijter was dit hét merk van de Casual hooligans.
Volgens mij kijken ook uitsmijters wel eens teveel tv. wat je begrijpt als je mijn postuur ziet, bovendien was ik alleen met mijn vriendin.
Gaan we dan ook al die wijven met Burberry sjaaltjes weigeren..
Oud 15-10-2002, 10:38
AGH
AGH is offline
Hehe, alleen als het een geruit petje is!
En dan ook maar meteen alle vrouwen die bij het voetbal zingen dat ze stenen op de combibus gaan gooien en dat de scheidsrechter een tyfushond is.
Dus studenten kijk maar uit, ook Lacoste is een gevaarlijk merk aan het worden....
Oud 15-10-2002, 22:33
Thompie
Thompie is offline
Trek gewoon aan wat je zelf mooi vind en lekker zit, rest boeit nie. Jij moet er de hele avond in dansen, springen, lopen
Oud 18-10-2002, 16:44
Verwijderd
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Ik zou geen Ajax shirt aantrekken, tenzij je naar een shoarmazaak gaat.....
en hoezo geen ajaxshirt naar shoarmazaak?? [/B][/QUOTE] ajax -affiniteit- joden - affiniteit- israel
shoarma -affiniteit- palestijnen

?? ??
Oud 19-10-2002, 21:56
Obi Wan
Obi Wan is offline
Blouse.. meestal wit met tekens er op.. Chinees waar ik meestal geen idee van heb wat het betekend

En meestal zilverkleurige broek..

Schoenen die ik gewoon overdag ook aan heb.. Ecco's

Maarja dat is mijn smaak
Oud 21-10-2002, 20:10
Yamyam
Yamyam is offline
Hangt ervan af waar ik heen ga. Meestal vrij gewoon, ben ik in een gekke bui, dan lekker schocking, maar nooit seksistisch want dat ben ik niet alhoewel beetje pervers hehe.
Oud 22-10-2002, 16:58
ratjas
ratjas is offline
zwarte schoenen, broek van G-star, patserig vest/trui/hemd/t-shirt en klaar!
Oud 26-10-2002, 18:54
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
ouwe zooi meestal ( wat er nog wel een beetje normaal uit ziet hoor) ....feesten waar ik naartoe ga, gaan er ruig aan toe, vinnik zonde van mun kleren
Oud 28-10-2002, 11:53
D-man
D-man is offline
meestal, sneakers, donkere spijkerbroek en een redelijk net overhemd
Oud 30-10-2002, 12:50
TECHNique
TECHNique is offline
Gewoon kleding waar ik me in kna uitleven, shirtje/spijkerbroek/sneakers
Oud 30-10-2002, 21:36
Six4Eight
Six4Eight is offline
Meestal een witte of fluoriserende broek.

Daaroverheen strak shirt of shirt zonder mouwen, af en toe ook longsleeve. Zolang het maar niet flubbert etc.

En dan mijn 'normale' schoenen, van die zwarte instappers zonder veters. Meestal besteed ik ook iets meer aandacht aan mn haar, 10 minuten modelleren ipv 2
Oud 31-10-2002, 13:41
rafael_vd_vaart
rafael_vd_vaart is offline
Citaat:
AGH schreef:
Hehe, alleen als het een geruit petje is!
En dan ook maar meteen alle vrouwen die bij het voetbal zingen dat ze stenen op de combibus gaan gooien en dat de scheidsrechter een tyfushond is.
Dus studenten kijk maar uit, ook Lacoste is een gevaarlijk merk aan het worden....
Waarom is Lacoste een gevaarlijk merk?? Ik draag met uitgaan altijd Lacoste schoentjes, maarja

En verder, ja met uitgaan trek ik meestal een boxershort aan
Oud 31-10-2002, 16:08
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
rafael_vd_vaart schreef:
Waarom is Lacoste een gevaarlijk merk?? Ik draag met uitgaan altijd Lacoste schoentjes, maarja

En verder, ja met uitgaan trek ik meestal een boxershort aan
Normaal een string dan ?

Dat van Lacoste was bedoeld op de BCC documantaire, waar aandacht werd besteed aan de casual kleding van de 'hooligans'
Waar merken als Burberry, Lacoste ed. genoemd werden.
Oud 31-10-2002, 18:09
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
eXo schreef:
en hoezo geen ajaxshirt naar shoarmazaak??
ajax -affiniteit- joden - affiniteit- israel
shoarma -affiniteit- palestijnen

?? ?? [/B][/QUOTE]

Shoarma is toch juist oorspronkelijk Joods?
Advertentie

Regels voor berichten