Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2002, 21:57
Vanilia
Vanilia is offline
T moet over bloedgroepen gaan HELP!
Oud 24-10-2002, 22:16
[Pierewiet]
[Pierewiet] is offline
http://werkstuk.pagina.nl/

http://www.bl.rodekruis.be/leerhoek/gr1c.htm

http://bloed.pagina.nl/

http://www.orthoeurope.com/add9907adamo.htm

Het begin!
Oud 25-10-2002, 13:54
Vanilia
Vanilia is offline
ik ga me werkstuk niet zelf maken
Oud 25-10-2002, 20:39
[Pierewiet]
[Pierewiet] is offline
dan wordt het werkstuksites afzoeken

SUC6
Oud 26-10-2002, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Vanilia schreef:
ik ga me werkstuk niet zelf maken
prima instelling
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 19:03
Vanilia
Vanilia is offline
Citaat:
ikke-eva schreef:
prima instelling
jaah ik ben niej gek beetje me eigen werkstuk maken
Oud 27-10-2002, 00:05
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Vanilia schreef:
nu niet gaan huilen als je net als de helft van je klas blijft zitten in 3 havo.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 10:38
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Vanilia schreef:
Als je iets wilt bereiken zul je er anders toch zelf moeite voor moeten doen. Wat is er eigenlijk op tegen om zelf je werkstuik te maken?
Oud 27-10-2002, 11:39
Miess
Miess is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Als je iets wilt bereiken zul je er anders toch zelf moeite voor moeten doen. Wat is er eigenlijk op tegen om zelf je werkstuik te maken?
De hoeveelheid werk die erin gaat zitten.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:18
Verwijderd
Je wilt iets leren of je wilt het niet.

Wanneer je het btw niet zelf maakt is het ook niet je 'eigen werkstuk'.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:46
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Miess schreef:
De hoeveelheid werk die erin gaat zitten.
Er zal best wel een hoeveelheid werk in gaan zitten, maar dat is een kwestie van zorgvuldig plannen zodat je niet alles in één keer hoeft te doen. Zoals Leonoor al terecht opmerkte kun je niet spreken van een eigen werkstuk als je het niet zelf maakt.
@Vanilia: als je enige bezwaar tegen het zelf maken van een werkstuk is dat je niet weet hoe je zoiets doet kan ik je het boekje Leren leren van Tessa Erkes aanbevelen dat voor slechts 45 eurocent bij de Bruna-boekhandel te verkrijgen is. Het is een boekje dat diverse onderwerpen behandelt (van het effectief maken van je huiswerk t/m het maken van verslagen en dergelijke) waar je op de middelbare school mee te maken krijgt. Op pagina 111 t/m 117 vind je informatie over het maken van werkstukken. Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.
Oud 27-10-2002, 13:48
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
@Vanilia: als je enige bezwaar tegen het zelf maken van een werkstuk is dat je niet weet hoe je zoiets doet kan ik je het boekje Leren leren van Tessa Erkes aanbevelen dat voor slechts 45 eurocent bij de Bruna-boekhandel te verkrijgen is. Het is een boekje dat diverse onderwerpen behandelt (van het effectief maken van je huiswerk t/m het maken van verslagen en dergelijke) waar je op de middelbare school mee te maken krijgt. Op pagina 111 t/m 117 vind je informatie over het maken van werkstukken. Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.
45 eurocent?! Dan ga ik het ook halen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 13:59
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
45 eurocent?! Dan ga ik het ook halen.
Eerlijk gezegd verbaasde me ik ook over dat bedrag. Ik heb er zelf een exemplaar van aangeschaft om als naslagwerk te gebruiken in het kader van de bijlessen die ik binnenkort weer hoop te gaan geven.
Oud 27-10-2002, 18:08
Miess
Miess is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
de bijlessen die ik binnenkort weer hoop te gaan geven.
Ik kan wel klanten voor je vinden hoor. Uiteraard als we de winst samen delen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:21
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Miess schreef:
Ik kan wel klanten voor je vinden hoor. Uiteraard als we de winst samen delen
Ik krijg er binnenkort in ieder geval via e-mail een bijlesleerling bij die de HBO-opleiding Chemische Technologie volgt en bijles in wiskunde nodig heeft. Een van de leden van mijn wiskundeclub zou hem in ieder geval mijn e-mailadres doorgeven. Overigens valt er financieel voor mij niet veel winst aan het geven van bijlessen te behalen, maar daar gaat het mij niet zo zeer om. Ik heb zelf inmiddels al een advertentie in ons gemeenteblad gezet met vermelding van mijn e-mailadres, dus mogelijk komen daar binnenkort reacties op.
Oud 27-10-2002, 19:50
Miess
Miess is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik krijg er binnenkort in ieder geval via e-mail een bijlesleerling bij die de HBO-opleiding Chemische Technologie volgt en bijles in wiskunde nodig heeft. Een van de leden van mijn wiskundeclub zou hem in ieder geval mijn e-mailadres doorgeven. Overigens valt er financieel voor mij niet veel winst aan het geven van bijlessen te behalen, maar daar gaat het mij niet zo zeer om. Ik heb zelf inmiddels al een advertentie in ons gemeenteblad gezet met vermelding van mijn e-mailadres, dus mogelijk komen daar binnenkort reacties op.
Ik bedoelde dat ik mijn leerlingen ook wel (als ik ze volgende week met mijn tentamens ga pesten) naar jou door kan sturen.
Is het eigenlijk niet erg lastig om via email wiskunde uit te leggen?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 20:24
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Miess schreef:
Ik bedoelde dat ik mijn leerlingen ook wel (als ik ze volgende week met mijn tentamens ga pesten) naar jou door kan sturen.
Is het eigenlijk niet erg lastig om via email wiskunde uit te leggen?
Wat mij betreft is dat prima. Wiskunde uitleggen via e-mail is niet zo lastig. Ik stuur altijd een Worddocument mee met de uitwerkingen. Er gaat wel tijd in zitten om die uitwerkingen gereed te krijgen, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Ik ben op dit moment bezig met de uitwerkingen van 1 van de 2 oefententamens die ik van een studente bedrijfswiskunde ontving. Het ene oefententamen heeft betrekking op dynamische modellen (voornamelijk toepassen van lineaire algebra) en het andere op de analyse van fucties van 2 variabelen.
Oud 27-10-2002, 21:02
Miess
Miess is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Wat mij betreft is dat prima. Wiskunde uitleggen via e-mail is niet zo lastig. Ik stuur altijd een Worddocument mee met de uitwerkingen. Er gaat wel tijd in zitten om die uitwerkingen gereed te krijgen, maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Da's pas enthausiast. Als ik kijk naar de hoeveelheid papier die ik volschrijf als ik sommen individueel aan mijn leerlingen (wiskunde B aan HAVO 4 en VWO 5) uitleg, zou ik niet veel zin hebben om dat nog eens in word te gaan tikken.
Citaat:
Ik ben op dit moment bezig met de uitwerkingen van 1 van de 2 oefententamens die ik van een studente bedrijfswiskunde ontving. Het ene oefententamen heeft betrekking op dynamische modellen (voornamelijk toepassen van lineaire algebra) en het andere op de analyse van fucties van 2 variabelen.
Je moet er maar zin in hebben. Ik zou er zelf niet veel behoefte aan hebben denk ik gezien ik zelf genoeg van die tentamens voor m'n eigen studie moet maken en tentamens voor een ander maken is ook al een hele kunst, heb ik dit weekend ervaren.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:14
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Miess schreef:

Je moet er maar zin in hebben. Ik zou er zelf niet veel behoefte aan hebben denk ik gezien ik zelf genoeg van die tentamens voor m'n eigen studie moet maken en tentamens voor een ander maken is ook al een hele kunst, heb ik dit weekend ervaren.
Wat dat betreft is het voor mij een voordeel dat ik niet meer studeer en dus zelf geen tentamens meer hoef af te leggen. Zelf een tentamen voor anderen opstellen is inderdaad een hele kunst, maar het is op zich wel een uitdaging.
Oud 28-10-2002, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Vanilia schreef:
Sorry, 'k zeg gewoon meteen wat ik ervan denk:

Wat ben jij een domme idioot zeg, jezus.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:

Ach, laat 'er toch... ze komt er vanzelf wel achter dat je je werk beter wel zelf kan maken
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 15:28
MacArt
MacArt is offline
tis mij opgevallen dat je het net zo goed wel zelf kan maken, zoveel meer tijd kost het niet.. Bovendien krijg je dan meestal toch ook een beter cijfer, zeker als je ook nog moet presenteren.

De werken die je op internet aantreft zijn vaaak van bedroevende kwaliteit..
Nee, die van mij staan niet op internet, ik raak de bestanden nml altijd kwijt na dat ik klaar ben. dus ik kan het je niet laten zien,
Maar dat ze niet slecht zijn mag een 9,4 gemiddelt voor m'n PO's vorig jaar toch wel bevestigen. (was in 4GYM)
Oud 31-10-2002, 16:49
Vanilia
Vanilia is offline
Citaat:
Andijvie schreef:

ben ik ook *zucht* maar ik ga voor een 1-toets niet mijn eigen werkstuk maken dat kost teveel tijd moet voor hogere toetsen een werkstuk maken en daar besteed ik liever even mijn aandacht aan
Oud 31-10-2002, 16:56
Tampert
Tampert is offline
jongens... laten we het gezellig houden (copyright Simon)
Reageren

Regels voor berichten