Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2002, 11:48
Kermit the frog
Kermit the frog is offline
Nu zijn ze echt te ver gegaan. Dat ze het Amsterdamse uitgaansleven tot aan het deurbeleid beheersen is nog tot daaraan toe. Maar nu komen ze ook nog eens aan het heilige der heilige, de Graal van het uitgaansleven, de draaitafels!
He, sorry, maar blijf als soapie met je tengels van die platenspelers af! Laat dat over aan de echte DJ's. De personen die hun hele ziel en zaligheid in hun carrière hebben gestopt.

Zie ik daar dat Johnny (of hoe die kerel ook mag heten van TMF) en Froukje de Both achter de draaitafels staan, kots!

Dat is echt net zou fout als Dana op Innercity of Johan Gielen op Thunderdome. Net zo fout als de BrEaZaH cultuur.....

Wat vinden jullie daar nou van? Horen soapies achter de draaitafels, of moeten ze zich gewoon bezig blijven houden met hun eigen kwaliteiten.....als ze die al hebben....
Oud 03-12-2002, 12:30
Prins
Prins is offline
Ik weet niet of ze kunnen draaien.... De enigste die ik meegemaakt heb is Winston Post tijdens de FFWD van dit jaar. Hij had zijn eigen truck vol met huppelende 12 a 13 jaar oude jongens en meisjes en zo nu en dan een BN-er erop.
De truck en Winston's draaien waren allebei een giller. En Johnny de Mol doet een avond in de Amsterdamse Ministry, ben er nog nooit geweest maar hem schat ik qua draaien wat hoger in, weet niet waarom eigenlijk.
Oud 03-12-2002, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Kermit the frog schreef:
Net zo fout als de BrEaZaH cultuur.....
Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken?

Citaat:
Wat vinden jullie daar nou van? Horen soapies achter de draaitafels, of moeten ze zich gewoon bezig blijven houden met hun eigen kwaliteiten.....als ze die al hebben....
Als ze goed kunnen draaien: waarom niet? Als het gaat puur om de show etc., nee, dan vind ik het niet kunnen.

Dan nog iets: komen ze op feesten of gewoon in discotheken?
Oud 03-12-2002, 18:27
heldin
heldin is offline
net zoals bij ieder ander:

als ze het kunnen:

en als ze het niet kunnen:

lijkt me trouwens best logisch, waarom zou iemand die het kei goed kan niet mogen draaien alleen omdat die persoon toevallig in een stomme soap speelt??
Oud 03-12-2002, 20:39
Kermit the frog
Kermit the frog is offline
Citaat:
henri schreef:
Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken?
Sjonge, nooit gehoord van 'een verhaal kracht bij zetten'. Maar blijkbaar vind jij 'BrEaZaH cultuur' niet fout.....

Anders is het een versterking van mijn mening.

[QUOTE]henri schreef:
Dan nog iets: komen ze op feesten of gewoon in discotheken?

In clubs, dat is helemaal fout. Kijk in een disco vind ik het best, dat zijn immers alleen maar kuddedieren die grazen op de velden van de commerciële popmuziek ([SARCASTISCH]O, let even op henri, dit was 'beeldspraak'. Voordat je met nog zo een opmerking komt.[/SARCASTISCH]).
Oud 03-12-2002, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Kermit the frog schreef:
Sjonge, nooit gehoord van 'een verhaal kracht bij zetten'. Maar blijkbaar vind jij 'BrEaZaH cultuur' niet fout.....

Anders is het een versterking van mijn mening.

Dat ik dat wel of niet fout vind heb je mij nergens horen zeggen

Citaat:

[SARCASTISCH]O, let even op henri, dit was 'beeldspraak'. Voordat je met nog zo een opmerking komt.[/SARCASTISCH]).
Goed dat je het zegt, ik had het echt niet door.
Advertentie

Regels voor berichten