Citaat:
gimgamgommetje schreef op 15-06-2003 @ 03:54:
Ik weet dat veel mensen die nachtdiensten hebben cocaine en speed en dergelijken gebruiken.
Iemand hier ervaring mee op het werk? Valt er redelijk/ goed mee om te gaan of ga je er aan kapot?
|
werken met coke in je donder lijkt me niet echt zinvol, de meeste mensen maken meer op dan ze verdienen. ken ook niemand die coke op zijn werk gebruikt...(nouja gisteren nam een collega van mij wel een nak na het werk..), ken wel wat mensen die speed gebruiken op het werk, soms voor de lol en soms omdat ze de nacht daarvoor de hele nacht al wakker waren en dat dus wel nodig hadden om door te gaan...
of je eraan kapot gaat ligt natuurlijk aan de persoon, ik kan je echter wel vertellen dat je lichaam echt kapot gaat als je elke dag speed snuift. Bovendien worden die mensen ook niet echt veel gezelliger op hun werk, emotioneel zijn ze een beetje uit balans.
Citaat:
gimgamgommetje schreef op 15-06-2003 @ 03:54:
Zijn er smart drugs die goed helpen?
|
over smartdrugs; zelf vind ik het nou niet echt fantastisch maar sommige mensen vinden het wel lekker, maar ik krijg van cafeine een sterker effect dan die smartdrugs...