Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2002, 15:37
groezel538
groezel538 is offline
Dit gaat nogal stom klinken vrees ik maar ik zit een beetje te flippen nu. Om niks eigenlijk.
Het probleem--> Ik had net mn vriend aan de telefoon, we hebben nu zo'n 8 maanden verkering, en die stelde voor dat ie wel een tasje met z'n tandenborstel etc bij mij kon laten liggen en wat kleren, dan hoefde die dr niet steeds mee te slepen(we zien elkaar namelijk alleen in weekend vanwege afstand)
Niks mis mee, goed plan wel, alleen ik kreeg het ineens zo benauwd...ik kreeg ff helemaal zo'n samenwoon idee, en daar ben ik nog helemaal niet aan toe. Het is gewoon dat ik nu besefte hoe snel alles opeens gaat en daar kan ik niet zo goed tegen geloof ik.Ik begin nu gewoon helemaal te twijfelen aan hem enzo, ik weet ook echt niet waar het vandaan komt, ik hou superveel van hem en ik wil hem niet kwijt.
Maar ik krijg het idee dat hij veel serieuzer is dan ik omdat ie tandenborstels bij mij gaat achterlaten, en het ook al wel eens over later heeft, en hij een portret van ons wil laten maken enzovoorts,
ik wil daar gewoon nog helemaal niet aan denken. Ik heb meer zoiets van we zien wel, als het net zo leuk blijft als nu, ok. en anders is het pech.
naja klinkt beetje vaag allemaal.maar kvroeg me ff af of meer mensen dit hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2002, 15:43
Roos
Roos is offline
Ja dat herken ik wel hoor.. ik zou gewoon eerlijk tegen je vriend zeggen dat je dat een beetje benauwend vindt. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat er een tandenborstel etc van mn vriendje bij mij lag en ik vond dat ook een vervelend gevoel. GEwoon zeggen tegen m
Oud 29-10-2002, 12:10
Verwijderd
jezus, waar maak je je druk om??
het leek hem gewoon handiger als er bij jullie thuis een extra tandenborstel zou liggen, what's the big deal?? jullie relatie verandert hierdoor toch niet?! het is gewoon gemakkelijk, hoeft hij niet altijd een tas mee te sleuren van hier naar daar. het blijft toch gewoon hetzelfde, hij blijft maar gewoon een nachtje slapen, waarna hij 's morgens zijn tandjes graag zou poetsen, is dat dan anders dan vroeger? poetste hij vroeger zijn tanden dan niet?
waar jij je zorgen over maakt, je doet net alsof hij zijn hele slaapkamer bij jullie thuis wil installeren omdat hij graag bij jou zou wonen

(ik heb trouwens ook een tandenborstel en een pilstrip bij m'n vriend thuis liggen, moest ik eens onverwacht ginder blijven slapen. toch niet zo abnormaal??)

xxx
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:16
miekmuis
miekmuis is offline
Nou k zie het probleem niet... ik heb ook een tandenborstel bij mijn vriend liggen en shampoo. Nahjah meestal vergeet ik ze gewoon, maar eigenlijk vind ik het ook wel makkelijk zo.
Heeft helemaal niks met binding te maken, maar gewoon met mijn luiheid om niet elke keer die dingen mee te nemen
Oud 29-10-2002, 12:20
Tom
Tom is offline
Ben het helemaal met Blue Angel eens.
Oud 29-10-2002, 15:29
Verwijderd
ikheb pas gelden een tandenborstel gekocht die hij hier kan gebruiken. hij vond het volgens mij niet benauwend hoor, maar ja, jij hebben al wel een tijd en willen echt verder enzo. d gewoon normaal.. dat met die tandeborstel, er zat bij mij ook niet echt iets achter, zo van: ja nu heeft een een tandeborstel bij mij hangen, nu is het net als samenwonen ofzo. ik had gewoon toevallig van die grappige tandeborstel houdertjes gekocht in de vorm van beestjes, en dus ja...
euhmm, maar goed, niet zo'n zorgen maken, volgens mij bedoelde hij er ook niks mee, mn vriend komt ook alleen sweekends en hij moet vaak wel veel meenemen (ondergoed, tandeborstel, gel enzo). dus het is gewoon handiger als hij een extra setje bij jou achter kan laten.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 15:53
highlight
highlight is offline
ach, het is maar een tandeborstel... Een tandeborstel bij iemand laten liggen hoeft niet persé ineens een hele verandering te zijn, maar is gewoon handig..
Oud 29-10-2002, 15:59
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Tom schreef:
Ben het helemaal met Blue Angel eens.
ik ook
Oud 29-10-2002, 20:19
Roos
Roos is offline
Haha ik voel me uitzondering
Ik vond dat dus echt een super benauwend gevoel. Het is maar een tandenborstel natuurlijk, maar het is meer het idee erachter. Het staat zo 'vast' ineens.. dat is best raar vind ik
Oud 30-10-2002, 07:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik vond dat dus echt een super benauwend gevoel. Het is maar een tandenborstel natuurlijk, maar het is meer het idee erachter. Het staat zo 'vast' ineens.. dat is best raar vind ik
Neuh je bent geen uitzondering. Ik zou het ook hebben, het idee erachter...
Oud 30-10-2002, 07:26
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Neuh je bent geen uitzondering. Ik zou het ook hebben, het idee erachter...
Ik wou hem niet eens daar achter laten.

Nu ben ik btw wel blij dat CJ's tandenborstel hier ligt. Er ligt er bij zijn ouders ook één van mij, voor als we daar eens blijven slapen (wat zelden voorkomt tegenwoordig, maar goed ).
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 10:08
Nefratete
Nefratete is offline
Ik woonde na 2 maanden met mijn vriend samen. Okee, dat is ook wel erg snel. Ik kreeg het er ook wel even benauwd van maar het is niet alsof ik er ook een moment over heb getwijfeld.

Ik heb inderdaad ook zo iets van: we zien wel waar het schip strand. Ik denk dat je het ook zo moet zien, maak je er niet te druk om, het loopt toch wel zo als het loop.

liefs..
Oud 01-11-2002, 10:16
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
(Zelfs) ik kan het me eigenlijk best wel voorstellen. Ik weet nog wel dat mijn eerste vriendinnetje een keer 'n flacon van haar parfum was vergeten bij mij. Op één of andere manier kwam me dat heel raar over, gewoon, haar 'vrouwenspulletjes' op mijn kamer. Rare gewaarwording...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 11:53
MORTICIA
MORTICIA is offline
Ik snap echt niet waar je je druk om maakt eigenlijk , mijn vriend heeft zijn tandenborstel al na een maand bij mij gedumpt (komt ook doordat tie ver van mij woont) en ik vond het echt niet raar ofzo ...maar jah het zal aan de persoon zelf liggen , het geeft jou een gevoel van *aaah straks wil tie samenwonen* en hem een gevoel van *eeh he ik hoef die spullen niet telkens mee te slepen* denk gewoon dat het voor hem niet veel voorstelt zo;n tandenborstel en misschien dat het gevoel dat je nu hebt over gaat .
Reageren

Regels voor berichten