Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2002, 12:58
yaya
yaya is offline
hallooooooooooo!!!
wel het zit zoo...ik moet een spreekbeurt voor latijn houden over de romeinse overheersing in egypte, maarik vind hier maar weinig info over...dus plzzzzz als iemand van jullie er iets over weet...help me dan!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2002, 14:30
Gothic
Gothic is offline
allereerst moet je maar even kijken bij de sites die in het anouncement staan...

Verder heb je gezocht op alle mogelijke woorden die met je onderwerp te maken hebben?

Misschien de ouderwetste bibliotheek een idee? Of je leraar vragen of die enig idee heeft waar je moet zoeken...
Oud 06-11-2002, 15:02
yaya
yaya is offline
jajaa..kheb wel al wat info gevonde maar nogni genoeg...kzal nog wel es in de bib probere maar dat zal pas vo inet weekend zyn...maar et probleem is datik eigelijk tegevrydag al alle info moest hebbe
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:37
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Met een zoekmachine kun je vast en zeker (of zeker&vast voor de Vlamingen onder ons) iets vinden. Ik hoop trouwens voor je dat je tijdens je spreekbeurt beter spreekt dan je hier schrijft.
Oud 08-11-2002, 17:16
yaya
yaya is offline
ihih jaja tydens een spreekbeurt let ik wel veel meer op mijn taalgebruik dan dat ik hier nu zit te babbele zenne....bwa ja ik heb al wat info gevonde...alvast bedaaaankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten