Advertentie | |
|
![]() |
|
* redelijk wijde blauwe spijkerbroek met opgerolde pijpen (anders issie te lang
![]() * zwarte powerpuffgirls sokken * paars lowlands shirtje * grijs met rood vest *zwart ondergoed * haar los verder nix...geen sierraden, geen zin in vandaag ![]()
|
- licht bruine rib broek (laem kei)
- donkerblauw truitjuh met rode rits vanaf hals tot onderaan mouw (punkyfish) - zwarte hema sokkuhhh - donkerblauwe dc's - groene snoopy string (h&m) - donkerpaarse bh (livera) - veeeeeeel sieraden - georgio armani geurtjuh op - beetjuh make up (mascara, oogpotlood en poeder) ennemmm haruh opgestoken met speldjuhs! |
![]() |
|
Slippers Gallaz..
Teensokken ![]() Zwarte broek Forecast zwart truitje dingetje nike, erboven een rood blousje mexx.. ketting met een ding eraan.. horloge gul... armbandjes, nog een klein horloge bandje lowlands.. 2 ringen.. zwarte bh + string.. mascara, oogpotlood, eyeliner, lipgloss.. klaar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goedemorgen/middag/avond.
![]() - Rood rokje tot over de knie met aan zijkant witte streep van trainingsdingetje-spul. - Rood-roze Burlington-kniekousen. - Rode sneakers met roze veters. ![]() - Roze ondergoed. - Roze-panty-mouwtjes. - Wit mouwloos shirtje met rood-roze-letters. - Rood vestje, horend bij het rokje. OMG. Ik ben een lopende suikerspin. :/ |
![]() |
|
Verwijderd
|
- zwart redelijk kort nepfluwelen rokje met split aan de zijkant
- zwart mouwloos coltruitje met zilveren kruis er op - zwart net-gaas-dinges-truitje, gemaakt van een netpanty - zwarte panty met zilveren glitters - kistjes - zwart lang wollen vest/jasding ( ![]() - haar in twee staartjes - halfdichte oogjes i.v.m slaap- en koffiegebrek |
![]() |
|
-zwarte sokken
-blauwe spijkrebroek, wijd uitlopend -blauw/roze onderbroek -licht blauwe bh -grijs truitje met slangen en draken en bloemen... -blauw vest met witte strepen -blauwe trui met chapuchon (ik heb het NIET koud.. ik heb het inmiddels bloedheet.. gek he ![]() Me haar in een gare knot (heb je dreads omdat ze zo makkelijk zijn, wil je haar als nog niet goed zitten!!!! ![]() Geen sieraden, alleen een horloge..
Laatst gewijzigd op 18-10-2002 om 18:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mama's willen pronken met hun dochters ![]() ![]() ik heb nu aan: lichte spijkerbroek wit mouwloostruitje bruine fleecetrui bruin met witte sokken
|
Volledig gekleed heb ik nu aan:
Laag 1: - Wit-grijs gemêleerd T-shirt (voddig) - Witte onderbroek (model truttig comfortabel) - Crême-witte sokken (die je ieder half uur kunt ophalen) - Gouden zegelring met vierkante inleg van hematiet; geen letters Laag 2: - Chique rode fleece trui met zakken voorop en rijgkoordjes aan de zijkanten - Entraciet grijze effen jeans, nauw sluitend om de bovenbenen, normaal uitlopende pijpen - Gemêleerd rood-bruine half-hoge laarsjes, lage zool, veterloos maar met elastiek aan de zijkanten, stiknaad midden op de neus Laag 3: - Hoofd, bruin haar, blauwe ogen, oren, neus en mond in bijpassende stijl - Middelbruin leren jack (past aardig bij schoenen qua kleur), alle (voor zover aanwezig) naden blind, ritssluiting (nauwelijks zichtbaar), mooi weggewerkte zakken, ongetailleerd. Om het even samen te vatten: simpel, effen en merk- en naadloos. Over de kleuren kun je discussiëren. Niks duurs. Laatst gewijzigd op 19-10-2002 om 00:51. |
![]() |
|
![]() |
Nu nog pyjama en trui er over om het niet zo koud te hebben, dadelijk:
- zwarte Ésjes (Émotion) - wijde spijkerbroek (Britain) - zwarte longsleeve (Kruidvat) - witte kniesokjes met strikje (V&D) - blauw boxershort (markt) - paars/roze bh met bloemetjes (Zeeman)
|
![]() |
donkerpaars / lilapaars / bordeauxrood / donkergroen / zwarte-gekleurde vlakken-ribbroek
zwarte longsleeve zwart spaghetti-topje met "I'm not your type, I am not inflatable" roze sokken met bloemetjes paars lint om mn nek ringetjes in mn oren knopjes met een sterretje in mn oren warrige hanekam zilver-blauwige ogenspul op mn oogkappen en btje onder mn oog zwart ooglijntje dat bij mn ooghoeken btje doorgetrokken is paar stipjes onder mn wenkbrauw ben btje lui vandaag.. en haast al mn kleren zitten in de was.. ![]() |
![]() |
|
*jeuj* De eerste blz nog
![]() Ik heb aan: - blauw met roze slippertjes (nieuw ![]() - driekwartsbroek - blauwe bloemetjes riempje - blauw truitje met I'm so happy erop - blauw gaasjesvestje - kralenelastiek in mn haar. - hele zooi armbandjes/kettingen/ringen - zwarte mascara, eyeliner, doorzichtige lipgloss, babyblauwe oogschaduw. Tadaa ![]()
|
Ik had het net ook al getypt, maar toen viel het forum uit
![]() witte broek Tommy Hilfiger, kan nog best want ik ben toch niet buiten geweest vandaag rood wollen coltruitje met korte mouwen Proloog rood-wit-blauw iets bredere riem Tommy Hilfiger dikke ruitjessokken blauwe lumberjacks
|
![]() |
witte sokken met roze bloemetjes [?]
groen/roze/geel/rood/lichtblauw/paars/oranje banen fleece rokje [London nogwat] zwart ondergoed [hema en honkemuller] rood-wit gestreepte polo met kraag omhoog [new york soho] knalblauw vest [punkyfish] en een beetje make-up en een groene kralenketting IK VLOEK EN IK BEN EEN AAIBARE TEDDYBEER
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat heb je aan het vak nederlands | 1 | 01-10-2001 18:31 |