Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*fluit*
Stiekem vind ik dat dit hier: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=248306 wel in kan. *rent terug naar d'r huiswerk* |
![]() |
|
voor meisjes hebben ze modellen die volgens mij net wat slanker zijn dan de herenschoenen.
ik weet het niet zeker maar die schoenen die ze daar dragen zijn volgens mij zonder dat stukje leer bovenin, die kan je hier weinig kopen...sowieso het leren model geel is nergens meer te koop naar mijn wete, alleen (onhandig met dit weer) nubuck Rat
|
Ik vind het best lachwekkend die sukkels die stoer proberen te doen op zo'n motor geval en dat dansen
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat heet glamour ![]() en dat is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik walg van glamour, al die over het paard getilde mannetjes ![]() ![]() ![]() Ik vind er ook helemaal niks tofs aan.
||
Citaat:
Het bouncen van Ginuwine is ![]() De auto in de clip is ![]() De vrouwen in de clip zijn ![]() ![]() De kleding is ![]() Ze zijn ![]() Ik ben ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 09-11-2002 om 09:30. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en pech dan dat het niet opvalt (vind jij), liever dat het een wat minder breed publiek bereikt dan dat het hele forum constant vol staat met dit soort topics. slot
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Muziek |
help me....... sweety sabine | 9 | 20-12-2002 19:42 | |
Muziek |
Bambi makes amok with a pneumatic drill - wat luister je nu? Verwijderd | 259 | 27-09-2002 00:53 | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 |