Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 12:17
Nyrvana
Nyrvana is offline
Ik heb gisteren voor het eerst paddo's gegeten. We waren met zijn 2en en ik was erg zenuwachtig. Ik at een halve portie Mexicaanse paddo's. Het begon bij veel eerder te werken dat bij die vriend van mij en ik kwam in een soort van badtrip terecht. Ik had kreeg erg koud en ik lag te tintelen. Het rare hiervan is dat ik precies hetzelfde beleefde had als toen ik voor het eerst blowde (aantal maanden terug).
Toen het wat minder werd probeerde ik naar huis te gaan met de tram. Ik raakte heel erg in paniek en was erg in de war. Ik had ook allemaal rare gedachtes. Nu voel ik me nog steeds erg raar en ik kan me niet goed concentreren. Ik ben ook heel erg moe maar ik kan niet slapen.
Weet iemand van jullie misschien wat er aan de hand is en of dit rare gevoel wel overgaat? En hoe het komt dat ik precies dezelfde (nare) ervaring had als toen ik blowde?
groetjes,

Nyrvana.
Oud 03-11-2002, 12:25
Zappa
Zappa is offline
Je schrijft het zelf al, je was erg zenuwachtig toen je het nam en (denk ik) dus niet erg op je gemak.
sommige mensen zijn minder goed in zichzelf overgeven aan de effecten van bepaalde drugs (de control-freaks) en die willen alles zelf in de hand houden, dus die vechten alles wat nieuw is af, en dat resulteert nooit goed, zeker niet met paddos.

Daarbij is het natuurlijk logisch dat je je niet goed kan concentreren en/of niet kan slapen, na zo een ingrijpende gebeurtenis ben je natuurlijk alleen maar daar mee bezig. (kijk maar, de niet concentreren/slapen symptonen zijn dezelfde als van mensen die heel erg verliefd zijn )

succes!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 12:37
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Zappa schreef:
Je schrijft het zelf al, je was erg zenuwachtig toen je het nam en (denk ik) dus niet erg op je gemak.
idd dus in weze ben je gewoon een stomme sukkel
(je kan ook eerst een paar biertjes drinken zodat je het misschien wel aan kan met je tere zieltje)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 13:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
mensen mensen... bij mij heeft t echt ff geduurd voordat ik daadwerkelijk paddo's at. k blowde al 3 jr ofzo....

hé cokemanlalalla... heb je msn??
Oud 03-11-2002, 13:25
Günther
Günther is offline
jah gister voor de 3e keer, dit keer hele porti gedroogde hawaiaanse. damn echt heftig intens maar o zo mooi
Oud 03-11-2002, 13:53
De(OOG)Directie
De(OOG)Directie is offline
Rook een dikke joint van te voren, is niet zo goed voor het effect maar wel voor je zenuwen.
De Tram in/vlak na een trip.....ik zou het niet willen hoor!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 14:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
De(OOG)Directie schreef:
Rook een dikke joint van te voren, is niet zo goed voor het effect maar wel voor je zenuwen.
De Tram in/vlak na een trip.....ik zou het niet willen hoor!

je kunt gwoon ertussen ook nog blowen.
neh.... lijkt me ook niks. de tram in terwijl je nog aan t trippen bent....
Oud 03-11-2002, 15:09
Nyrvana
Nyrvana is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
idd dus in weze ben je gewoon een stomme sukkel
(je kan ook eerst een paar biertjes drinken zodat je het misschien wel aan kan met je tere zieltje)
Dat had ik vantevoren toch niet kunnen weten
Oud 03-11-2002, 16:21
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
black angel schreef:
jah gister voor de 3e keer, dit keer hele porti gedroogde hawaiaanse. damn echt heftig intens maar o zo mooi
Toevallig..bij mij precies het zelfde..ook 3e keer gister, en hawaiaanse genomen..echt heftig ja, ook hele rare gesprekken gevoerd enzo..vaag
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 16:28
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Nyrvana schreef:
Dat had ik vantevoren toch niet kunnen weten
mwah
als je een 16jarige zenuwlijende puber bent vraag je er om
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 16:31
Verwijderd
eigenlijk (kwee nie of je dat gedaan had) in een vertrouwde omgeving, de 1e keer had ik bij een vriend in ze'n kamer gedaan, was er heel wat keren geweest, ging best goed 2e keer was in mijn kamer, ging ook erg goed...
maar de 3e keer was buiten, bij een recreatie park, bij het water... het ging allemaal wel maar was best een beetje eng... maar niet bad gegaan ofzow...

en ja, je moet niet echt zenuwachtig zijn... je probeert in de trip alles aan jezelf uit te leggen enzow, want je krijgt veel informatie binnen...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 20:07
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
birthmark schreef:
je kunt gwoon ertussen ook nog blowen.
neh.... lijkt me ook niks. de tram in terwijl je nog aan t trippen bent....
mja, als je tussendoor veel blowt krijg je naar het schijnt ook flashbacks

die 'badtrip' is wel te verklaren, volgens mij moet je met de juiste mensen en op de juiste plaats trippen anders gaat het gegarandeerd fout. en je moet je natuurlijk mentaal ook goed voelen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 20:10
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
eigenlijk (kwee nie of je dat gedaan had) in een vertrouwde omgeving, de 1e keer had ik bij een vriend in ze'n kamer gedaan, was er heel wat keren geweest, ging best goed 2e keer was in mijn kamer, ging ook erg goed...
maar de 3e keer was buiten, bij een recreatie park, bij het water... het ging allemaal wel maar was best een beetje eng... maar niet bad gegaan ofzow...

en ja, je moet niet echt zenuwachtig zijn... je probeert in de trip alles aan jezelf uit te leggen enzow, want je krijgt veel informatie binnen...
het engste vond ik toen ik in het donker naar een ''toilet'' moest zoeken (trip in een kraakpand annex fabriek )
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 20:11
Günther
Günther is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef:
Toevallig..bij mij precies het zelfde..ook 3e keer gister, en hawaiaanse genomen..echt heftig ja, ook hele rare gesprekken gevoerd enzo..vaag
welke tijd heb je ze ongeveer ingenomen ? ik rond 20:00
Oud 03-11-2002, 21:44
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
mwah
als je een 16jarige zenuwlijende puber bent vraag je er om
haha stoere kerel ben jij, heb je msn?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 14:16
apekop123
apekop123 is offline
Ik moet toegeven dat ik de 1e keer ook wel een beetje zenuwachtig was.

Zorg de 1e keer sowieso dat je veel info over wat je gaat nemen hebt gelezen (zodat je ongeveer weet wat je kan verw8ten)

Zorg dat je het op een plek doet waar je je lekker voelt (thuis ofzow)

Zorg dat je geen tijdslimiet hebt (dus niet in je kamer gaan trippen als na 3 uur je ouders thuis komen en die weten van nix)
mijn 1e trip was btw in me kamer met m'n ouders thuis (die van nix wisten ) maar ik wist zkr dat ze nix zouden merken (we gingen zogenaamd films kijken in me kamer)

Zelf had ik de 1e trip al meteen erbij gedronken en geblowd maar voor je 1e trip is het niet echt aan te raden (ervaar eerst gewoon de paddo's alleen)

Ik hoop dat je hier iets aan hebt voor je volgende trip (als die er ooit nog komt)

ps. sommige mensen met een (aangeboren)ziekte kunnen gewoon niet tegen drugs waar je van gaat trippen misschien ben jij er ook wel zo 1
Reageren

Regels voor berichten