Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
eigenlijk (kwee nie of je dat gedaan had) in een vertrouwde omgeving, de 1e keer had ik bij een vriend in ze'n kamer gedaan, was er heel wat keren geweest, ging best goed
![]() maar de 3e keer was buiten, bij een recreatie park, bij het water... het ging allemaal wel ![]() en ja, je moet niet echt zenuwachtig zijn... je probeert in de trip alles aan jezelf uit te leggen enzow, want je krijgt veel informatie binnen... |
![]() |
||
Citaat:
die 'badtrip' is wel te verklaren, volgens mij moet je met de juiste mensen en op de juiste plaats trippen anders gaat het gegarandeerd fout. en je moet je natuurlijk mentaal ook goed voelen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik moet toegeven dat ik de 1e keer ook wel een beetje zenuwachtig was.
Zorg de 1e keer sowieso dat je veel info over wat je gaat nemen hebt gelezen (zodat je ongeveer weet wat je kan verw8ten) Zorg dat je het op een plek doet waar je je lekker voelt (thuis ofzow) Zorg dat je geen tijdslimiet hebt (dus niet in je kamer gaan trippen als na 3 uur je ouders thuis komen en die weten van nix) mijn 1e trip was btw in me kamer met m'n ouders thuis (die van nix wisten ![]() Zelf had ik de 1e trip al meteen erbij gedronken en geblowd maar voor je 1e trip is het niet echt aan te raden (ervaar eerst gewoon de paddo's alleen) Ik hoop dat je hier iets aan hebt voor je volgende trip (als die er ooit nog komt) ps. sommige mensen met een (aangeboren)ziekte kunnen gewoon niet tegen drugs waar je van gaat trippen misschien ben jij er ook wel zo 1
|
![]() |
|
|