Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Boven armen, schouders, nek kunnen ook heel mooi zijn. Of gewoon een heel mooi figuur van de achterkant (niet alleen de kont!!).
Eigenlijk kan ik hier niet op antworden zonder de borsten erbij te zeggen. Gewoon het geheel van borsten, nek, schouders, armen. Als het allemaal goed in verhouding is, samen met een mooie leuke blik, is dodelijk voor mij. Tot nu toe ken ik maar 1 meisje die dat voor mekaar heeft gekregen.... sinds dien niemand gezien die ook maar een beetje in de buurt komt.
|
![]() |
Heel veel dingen, maar vooral de uitstraling. Ze hoeft niet super knap te zijn (is ze dat wel, dan is dat natuurlijk heel erg meegenomen
![]() Mooie ogen (blauw of groen ![]() Een vrouwelijk figuur, dus geen plank... Hoeft ook geen 90-60-90 te zijn, maar alle gewoon in de juiste proporties. Niet te veel make-up ![]() (Hmmz volgens mij voldoet m'n vriendin aan alles ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind gezicht en uitstraling het mooist. Ik dacht eerst ogen maar ik heb weten te concluderen dat ik alles ahw op ogen focus alvorens het naar mijn rationele verstand wordt gestuurd. Maar gezicht en uitstraling dus (en stevig doch slank figuur)
|
|