Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2002, 19:15
jij
jij is offline
grrrr
had net mn vriend aan telefoon, kben vanavond alleen met mn kleine zus thuis, kvroeg of ie niet langskwam. ahja natuurlijk niet, de nafte van zn moto was bijna op en hij had natuurlijk weer geen geld om te tanken, en het regent, o jee! en het is toch wel 10min naar mn huis hoor gohgoh! dus wat doet hij vanavond wél, naar het jeugdhuis gaan, wat maar 5 min van zijn huis is, ja dat scheelt veeeeel natuurlijk en daarvoor heeft hij wel nafte genoeg.
als ik dan boos ben dat hij even goed naar mij kan komen, dat hij gisteren en eregisteren nog maar in het jeugdhuis was: "of ik het dan nog niet snap dat dat veel dichter enz enz is, je moet maar komen naar het jeugdhuis" hij weet ook wel da da nie gaat, kan mn zus niet alleen thuis laten. en ik zeg dan "ja op weg naar brieljant regent het toch ook zeker" "jaja ma dan ben ik maar 5min onderweg, en alsk naar jou kom, benk zeiknat"
bij mij kan hij wel droog zitten en kan ik zijn kleren drogen, en in brieljant, daar zit hij toch maar buiten te paffen in de kou.

gvd !

sorry moest er ff uit

Laatst gewijzigd op 02-11-2002 om 19:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2002, 19:23
Verwijderd
ok volgende keer verstaanbaar type
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 19:27
jij
jij is offline
duidelijker..?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 19:27
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ok volgende keer verstaanbaar type
Nja, ik kon het gewoon begrijpen hoor

Kan me goed voorstellen dat je je genaaid voelt, al helemaal omdat hij met van die kutsmoesjes komt. Zeg dan tenminste nog ik ga liever daarheen, dat is wel kut om te horen maar altijd beter dan liegen. Het is nu eenmaal soms zo dat je ff bij je vrienden ofzo wil zijn, maar wees daar tenminste eerlijk over.

Wanneer je hem weer ziet zou ik hier toch eens over praten. Het kan zijn dat hij het idee heeft niet eerlijk tegen jou te kunnen zeggen dat hij geen zin heeft (en wie weet is dat ook zo, dan moet je daar eens over nadenken), als dat zo is moet je hem duidelijk maken dat hij best eerlijk kan zijn. Als het nu zo is dat dit heel vaak voorkomt en hij niet echt tijd voor jou wil vrijmaken zou ik me toch nog weer eens af gaan vragen of hij wel de juiste voor je is zeg maar. Of hij jou wel net zo graag ziet als jij hem enzo..

sterkte iig!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 19:31
jij
jij is offline
we zijn nu 13 maand samen en ik weet wel hoeveel hij van me houdt enzo,...en hij is wel de juiste, da ben ik zeker..ma..

en meestal ga ik mee met hem, kbedoel ja het is daar wel leuk enzo, en hij maakt wel genoeg tijd voor ons enzo, ma ugh kweetniet! doen hij het zei werd ik weer zo boos en dat snapt hij dan niet..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 19:40
jij
jij is offline
GRRRRR heb een sms gestuurd:

k, als je liever naar brieljant gaat, dan bij mij thuis te zitten, dan mag je dat zeggen hoor...ik snap da wel

zijn reactie:

LL ===> ff: Done, done I'm on the next one done, I'm done and I'm on to the next!! says:
ughhhhhhh!!!!!
khebbet u toch uitgelegd onozele!!!!!!

LL ===> ff: Done, done I'm on the next one done, I'm done and I'm on to the next!! says:
grrrrrrrrrrrr

mee uwen zever he

kben naar den bj

saluut

tis thopen daje rap nen auto hebt, en nekeer gaat beseffen hoeveel het kost om da te on derhouden daar nafte in te kappen

bedankt meike, echt,khad nooit gedacht nog boel te hebben met jou vóór zondag

_____________..you make my heart smile..________13m!!_____ says:
er zijn nog altijd treinen...

you made my day

ma keith

slaapwel

wa eeft da nu me zondag te maken!

ja boel nu, vree geestig! mee die gedachte gaan slapen, opstaan, en morgen met een muile lopen

khad gvd gepêist dat zooo zalig en speciaal en al ging zijn

kunt zien dadde het nie verkloot ze

en da meen ik echt

godverdomme ge gaat azo ni beginnen e

da eeft gene zak me morgen te maken!!!!!!!!!!!!!!!

ik was het al vergeten, van aan telefoon!!!!!!!!!!!!!!!!!

wei begint er klote sms'n te sturen he

vergeet et dan nog nekeer e

wieeeeeeeeeeeeeeee ?????????????????????????????

bah

saluut

oh 1 smsje

ma fuck jong, ge zijt weer zo debiel aant doen ofadde groot zijt he

BAAAAAAAAAAHhhhhhhhhhhhhhhhhhh

er zijn manieren genoeg om ier te geraken!

zondag: concert coldplay
boehoehoe
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 20:01
Verwijderd
sorry hor, maar welke taal spreken jullie
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 20:02
jij
jij is offline
Citaat:
triple-X schreef:
sorry hor, maar welke taal spreken jullie
eum..ben van België...gewoon, ook een soort nederlands zeker

ist zo onduidelijk? sorry
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 21:40
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
mijkeeuuh schreef:
eum..ben van België...gewoon, ook een soort nederlands zeker

ist zo onduidelijk? sorry
Ziet er idd wel grappig uit.... Maar ik vind wel dat ie je lullig behandelt....

Ik zou proberen met hem erover te praten...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 21:49
jij
jij is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Ziet er idd wel grappig uit.... Maar ik vind wel dat ie je lullig behandelt....

Ik zou proberen met hem erover te praten...
heb ik daarstrax gelukkig nog ff gedaan...en we zijn weer vriendjes!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 22:03
Verwijderd
ik zit met een gelijksoortig probleem...
ik en mijn vriend zijn ondertussen al anderhalf jaar heel gelukkig samen, en 't ziet er niet naar uit dat dat ooit zou kunnen veranderen, maar er is wel één ding dat serieus aan mij vreet...
hij wil namelijk nooit naar ons thuis komen, ik zit altijd bij hem. ok, het is daar verschrikkelijk gezellig, lekker samen in ons ondergoed in bed naar tv liggen kijken enzo, dat gaat bij ons thuis gewoon niet, maar toch...
mijn ouders klagen er regelmatig over dat ze jan nooit zien. ze worden het flink moe dat ik nooit thuis ben, en dat jan nooit eens een avondje naar hier komt. ze vinden hem een toffe kerel, en ze zouden hem graag beter leren kennen. zij zien ook wel dat het echt serieus is tussen ons en zouden hun toekomstige schoonzoon graag iets vaker zien. ik persoonlijk zou het ook wel eens fijn vinden als hij eens een avondje naar hier kwam...
maar telkens als wij afspreken voor de volgende dag, en ik bijvoorbeeld niet weg kan omdat ik op m'n broertje moet passen (zoals vandaag), heeft hij I N E E N S geen tijd meer. moet ie aan z'n auto werken ofzo, of voor school iets doen.
hij beseft het niet, maar hiermee kwetst hij me enorm... juist alsof mijn familie niet goed genoeg is...
vraag ik dan zoveel? het is toch niet ZO erg van eens af en toe langs te komen?

xxx
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 09:06
jij
jij is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
ik zit met een gelijksoortig probleem...
ik en mijn vriend zijn ondertussen al anderhalf jaar heel gelukkig samen, en 't ziet er niet naar uit dat dat ooit zou kunnen veranderen, maar er is wel één ding dat serieus aan mij vreet...
hij wil namelijk nooit naar ons thuis komen, ik zit altijd bij hem. ok, het is daar verschrikkelijk gezellig, lekker samen in ons ondergoed in bed naar tv liggen kijken enzo, dat gaat bij ons thuis gewoon niet, maar toch...
mijn ouders klagen er regelmatig over dat ze jan nooit zien. ze worden het flink moe dat ik nooit thuis ben, en dat jan nooit eens een avondje naar hier komt. ze vinden hem een toffe kerel, en ze zouden hem graag beter leren kennen. zij zien ook wel dat het echt serieus is tussen ons en zouden hun toekomstige schoonzoon graag iets vaker zien. ik persoonlijk zou het ook wel eens fijn vinden als hij eens een avondje naar hier kwam...
maar telkens als wij afspreken voor de volgende dag, en ik bijvoorbeeld niet weg kan omdat ik op m'n broertje moet passen (zoals vandaag), heeft hij I N E E N S geen tijd meer. moet ie aan z'n auto werken ofzo, of voor school iets doen.
hij beseft het niet, maar hiermee kwetst hij me enorm... juist alsof mijn familie niet goed genoeg is...
vraag ik dan zoveel? het is toch niet ZO erg van eens af en toe langs te komen?

xxx

ow das helemaal kut. bij mij is het ook zo dat dingen bij mij thuis gewoon niet kunne, en bij hem wel, ma dat mag toch geen reden zijn om nooit langs te komen!
ik begrijp het wel hoor, probeer er anders nog es over te praten, zeg ook wat je ouders vinden, en vooral wat jij vindt?
succes hoor!!!

xxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten