![]() |
|
Ja, ken ik ook wel. Maar dat komt dan omdat we weten dat zn ma ieder moment binnen kan komen en omdat we dan toch zeer veel zin hebben, dan maar met kleertjes aan.
We hebben wel altijd een tissue-box naast zn bed staan, dus dan doe ik net voor ie komt een tissue in zijn broek. ![]()
|
![]() |
Heb ik ook wel eens gehad hoor! Alleen dan gewoon met fantasie. Niemand heeft iets aangeraakt of wat dan ook en ik kwam geowon klaar door mijn eigen fantasie en t voelde echt heel intens... Ik moet wel toegeven dat ik een beetje onder invloed was...hihihi
|
Jah ik ken het en NEE het is geen fijn gevoel. (op het moment dat het gebeurd wel maar als je jezelf niet meteen om kunt kleden om een schone onderbroek aan te doen is het NIET leuk)
||
![]() |
Citaat:
vond het een ijsbaan ![]() *edit* ex ![]() *edit jah mensen als je me post leest de ene x staat er vriendin dan ex dan vriendin ik gebruik drie meisjes door elkaar soms noem ze geowon nog alle 3 vriendin anders word het zo lastig ![]() |
![]() |
|
HEEL vaak voorgekomen
mijn vriend en ik hebben het nogal op parkjes. We hebben het park in helmond, eindhoven, Nijmegen, rotterdam, Utrecht, en natuurlijk: HET VONDELPARK allemaal al gehad wat we doen: hij gaat op banje zitten, ik ga met mijn gezicht naar hem to op zijn schoot zitten, dan kussen we, wat wrijving...wat..naakte huid en meestal wil het dan wel lukken het leuke is dan ook dat we allebei tegelijk klaarkomen en...hij zit met de smurrie..niet ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
ALGHOEWL tijdje terug hak ik nieuwe vriendIN heb ik lapdance gehad moet ze ook niet te lang mee doorgaan denk ik... kweet niet maybe dak der nog een x terug heb,... ![]() Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 17:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben ook weleens klaargekomen met kleren aan door zelf te wrijven daar...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Met m'n ex vriendin heb ik het redelijk vaak gedaan, omdat ze nooit sex wou hebben toen ze ongesteld was... Dus dan deden we het maar 'droog'
![]() M'n huidige vriendin die heb ik in een mum van tijd zo ver..... Ze komt een stuk makkelijker klaar dan m'n ex ![]() Scheelt een berg tijd ![]() Laatst gewijzigd op 11-11-2002 om 07:01. |
![]() |
|
![]() |
Jaah! Das leuk! IK kom er alleen echt niet van klaar hoor, mijn vriend daarentegen...
Heeft wel veel voordelen; geen gekloot met lastige kledingsstukken, geen warme plaklijven ![]() ![]() Nadeel; zijn moeder wast zich een ongeluk *lol* liefs Jia-Zi |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
aftrekken 1900 | 42 | 18-06-2017 14:24 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
ontwikkeling , dun en kort enz.. depress | 28 | 04-03-2012 12:39 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
jongens: klaarkomen Mét kleding aan, kan dat? MissLopez | 6 | 06-05-2002 12:12 |