Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het klinkt hard, maar dan zie je meteen wat die relatie betekent heeft voor zo'n jong kindje (ze was 14, toch?). Je kunt niet verwachten dat ze nu een periode van zes maanden in kuisheid gaat leven omdat jij er nog niet overheen bent.
Girls just wanna have fun, you know... |
![]() |
|
![]() |
dit is errug herkenbaar voor mij!
ik heb 8 maanden verkering gehad met een (hele leuke, tuurlijk) jongen, het ging allemaal goed en leuk en we konden met alles over elkaar praten en alles was gewoon perfect zeg maar, behalve dat er een enorme afstand tussen ons zat namelijk 4 uur treinen... en dat werd hem uiteindelijk te veel. Hij had iemand nodig dichtbij waar hij zo ff heen kon gaan en niet eerst uren in een duffe trein hoeft te zitten. Ik had het aan de ene kant zien aan komen maar toch kwam het nog al onverwacht en ja ik ben ook serieus gekwetst ook al heeft hij het 'lief' uitgemaakt. Gister hebben we na 3 maanden elkaar weer gezien en gepraat omdat ik dat graag wilde. Hij had ook na nog geen maand alweer iemand anders en dat vond ik verschrikkelijk! ik had liever gehad dat hij dat niet verteld had maarja het leek hem wel nodig ofzo. Waarschijnlijk kunnen we wel vrienden blijven maar dan moet het nu meer van zijn kant komen. Wat ik hier wil zeggen is, als je wel contact wilt houden met haar (wat ik me goed kan voorstellen) dan kun je dat aan haar zeggen, ik neem aan dat ze dat wel begrijpt en misschien moet je ook niet te graag contact willen houden (zoals ik in het begin wel wilde) want dan doet het alleen maar steeds meer pijn als ze niks van zich laat horen. Een poosje afstand is wel goed, en wie weet, na een possje kunnen jullie gewoon weer normaal praten met elkaar. heel veel succes kus margreet |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik kan me heel goed voorstellen wat je bedoeld, je voelt je toch behoorlijk genaaid dan. Het is eigenlijk zo dat je een soort van 'respect' van beide kanten verwacht dat zulke dingen nog niet snel zullen gebeuren.
Ik herken de situatie wel ookal ligt hij voor mij anders. Ik was namelijk degene die het had uitgemaakt na 20 maanden, om ongeveer zelfde reden als je ex (maar ik wil dus ff geen relatie nu). Mijn ex vond het echt heel erg zei hij, en zegt ook nog altijd verliefd op me te zijn (het is nu 3 maanden uit), dat zei hij toen ook. Hij zei het er ontzettend moeilijk mee te hebben, maar een vreindschap wouden we graag proberen op te bouwen. We spraken af eerlijk te zijn tegen elkaar, ook wat gevoelens voor anderen betreft. We zouden eerst samen naar Lowlands maar dat leek ons nu niet meer zo'n goed idee, samen in 1 tentje, dus ging hij met een vriendin van hem, C., en ik met een vriendin van mij. 3 weken na het uit was belde ik met hem, ik was net terug van een week vakantie.. Toen vertelde hij ineens dat hij met die C. al 5x had gezoend die week ervoor. Nou ja, je kunt je misschien voorstellen dat ik daardoor het idee kreeg dat ik toch niet zoveel voor hem betekent had als hij beweerde. Nou ja, hij heeft niks met dat meisje zegt hij, maar op Lowlands sliepen ze dus wel in 1 tentje, geen idee wat daar gebeurd is. Hij heeft geloof ik wel meer gevoelens voor haar, maar zij niet voor hem. Nog een probleem is dat ze in Amerika woont, hij gaat nu in Januari een maand bij haar wonen. Als ik haar noem (via meel) of vragen over haar stel reageert hij daar niet op. Ik vind het heel jammer, want ik heb het gevoel dat hij niet eerlijk tegen me was en is, en dan is een vriendschap voor mij niet mogelijk.. In ieder geval heel erg veel sterkte.... |
![]() |
||
Citaat:
Weer zo nen uitleg waar ge nie bij nagedacht hebt... ahja..twas 7 jaar verschil. En wij hadden daar geen probleem mee. En moet nie bang zijn..ik ben gene pedofiel of wat het ook is. Het was pure liefde... en ik ben niet alleen hoor op deze wereld die zo een verkering heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben het hier namelijk mee eens ![]() Er zijn alleen wel uitzonderingen, maargoed die zijn er altijd. |
![]() |
|
Tja het is inderdaad echt super klote voor jou en twee weken is ook erg snel, maar je kunt haar moeilijk tegen houden.. Als zij denkt dat ze klaar is voor een nieuwe relatie en dat je verliefd is op die jongen, daar verander je niks aan.
Zelf moet jij gewoon de tijd nemen om het te verwerken en niet overhaast aan een andere relatie beginnen om haar te vergeten ofzo, verwerk het rustig en je voelt vanzelf wanneer je weer open staat voor een nieuwe relatie.. sterkte!
||
Citaat:
Mmmm, dat is ook niewaar.... der was zeker sprake van liefde... Ze kon haar gewoon nog nie goed binden...en daarom heeft ze er een einde aan gemaakt.... Daar maak ik nu geen probleem over.... omdat ik het begrijp. Ma het is gewoon kwetsend dat ze nu al iemand anders heeft. Maja kom end of discussion ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat ik nu allemaal gewoon kan afleiden uit mijn historie is dit nu:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=267603 En eerlijk gezegd ben ik niet den enigsten die er zo over denk....
||
Citaat:
Aja....ze is 15 (bijna 16) ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meisje van 16 en jongen van 27 kan dat? koeienfreak | 221 | 26-07-2017 21:41 | |
Liefde & Relatie |
onzekerheid sirius_ | 5 | 17-07-2012 12:22 | |
Liefde & Relatie |
een lieve jongen zonder vrienden, mijn levensdoel. &Lily-Rose | 51 | 27-06-2007 21:56 | |
Liefde & Relatie |
Hij heeft mij En 3 anderennnnnn latino-gurl | 94 | 10-01-2006 11:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
is minderjarig blaffen naar een negroide persoon discriminatie? frankzinnig | 52 | 10-03-2003 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe je als... eden6 | 14 | 20-04-2002 09:09 |