Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2002, 00:50
DJken
DJken is offline
Hallo iedereen,

Ik heb pas een relatie van 1 jaar en 3 maand achter de rug...

Zij had het afgemaakt...gewoon omdat ze haar nog niet zo goe kon binden wegens haar leeftijd... eerst wou ik het nie beseffen want ja..liefde maakt blind.

Gedurende 2 weken liepen ons gesprekken uit op discussies en ruzie..en elkaar veel verwijten.

We zagen elkaar doodgraag en alles ging zo gesmeerd... het was een mooie tijd.

Ik ben nu na 18 dagen nog altijd in een staat van "nog nie weten wat ik wil"... En ik kan mij nu nog nie binden aan iemand anders... wat jullie ook wel zullen begrijpen.

2 dagen geleden was er een feestje bij haar thuis van haar oudere zus. Ik was ook uitgenodigd.. en ik heb heel den avond met mijn ex (ik zeg dit woord nie graag ), 3u aan een stuk, zitten praten. Toen ik wegging waren we allebei blij dat er eindelijk wat vooruitgang kwam... het begin voor een goeie vriendschap.

Het feestje was nog bezig en ik ging naar huis.
Rap nog naar elkaar een smsje en ik ging slapen.

De volgende dag kwamen we elkaar weer tegen... en ze zat te lachen in haar eigen... toen we efkes alleen waren zei ik "van ja..als je ooit verliefd zijt op iemand..zeg het mij"

Toen zei ze al lachend... "ik ben da ook" (sinds gisterenavond, op da feestje dus)

Toen ik gehoord had wat er daar allemaal gebeurd was... liggen kussen op bed heel de nacht lang... was ik serieus gekwetst..

Ik wist dat er ooit een dag ging komen dat ze verliefd ging zijn op iemand... ma nooit had ik het verwacht dat ze na 2 weken al ging zijn...en dan nog zulke dingen doen...

Nu hebben we totaal geen contact meer...
Want ja..ik had haar zitten uitlachen toen ze zei dat hij op haar verliefd was...

Ik heb er veel spijt van...maar ik kan mij onmogelijk de schuldige noemen... want ik zou nooit zoiets doen...

Zucht...

Ik ga nu verder met mijn leven...op mijn gemak..en ondertussen zal ik wel zien of ik klaar ben voor een nieuw lief.

Slaapwel

DJken

Laatst gewijzigd op 01-11-2002 om 00:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2002, 07:57
DJken
DJken is offline
Ja natuurlijk.. ik wist dat er ooit een dag ging komen dat ze verliefd ging zijn op iemand anders...maar nooit zo vroeg verw8...voor mij is dat een teken dat onze relatie toch nie zo ....euhm..veel betekende voor haar. Sorry maar zo denk ik erover.
Oud 01-11-2002, 08:04
Loezzel
Loezzel is offline
Ik begrijp heel goed dat je er zo over denkt. Ik zou er precies hetzelfde over denken als ik in jouw situatie zat. Jullie hebben zo lang verkering gehad en ze heeft nog niet eens 2 weken nodig om het te verwerken! Dat is natuurlijk niet leuk.
Maarjah, ze was al wel je ex. Dus ze is niet verplicht te wachten met iemand leuk te vinden, totdat jij ook je verdriet verwerkt hebt. Het klinkt hard, maar zo is het...
Ik wens je veel sterkte. Gun je gedachten wat rust, probeer zo min mogelijk aan haar te denken.. dat ze je gekwetst heeft enzo. Ga leuke dingen doen met vrienden en ga op zoek naar het meisje dat wel de moeite waard is!
Oud 01-11-2002, 08:13
DJken
DJken is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Maarjah, ze was al wel je ex. Dus ze is niet verplicht te wachten met iemand leuk te vinden, totdat jij ook je verdriet verwerkt hebt.
Dat wou ik natuurlijk ook niet....iedere persoon is verschillend...ik ga er denkik veel langer overdoen om het te verwerken...want ja...zij heeft mij wel laten zitten dusja....

Maar dat ze al na 2 weken een ander heeft... kweet nie ze
Oud 01-11-2002, 09:15
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
DJken schreef:
Ja natuurlijk.. ik wist dat er ooit een dag ging komen dat ze verliefd ging zijn op iemand anders...maar nooit zo vroeg verw8...voor mij is dat een teken dat onze relatie toch nie zo ....euhm..veel betekende voor haar. Sorry maar zo denk ik erover.
Zo komt het ook over op mij. (eerlijk gezegd doet zoiets pijn want ik heb iets soortgelijks meegemaakt)
Oud 01-11-2002, 10:39
Verwijderd
Het klinkt hard, maar dan zie je meteen wat die relatie betekent heeft voor zo'n jong kindje (ze was 14, toch?). Je kunt niet verwachten dat ze nu een periode van zes maanden in kuisheid gaat leven omdat jij er nog niet overheen bent.

Girls just wanna have fun, you know...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 10:43
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wat een wijsheid toch weer Wouter
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 11:16
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
"All I wanna do, is have some fun .. and I got a feeling, I'm not the only one", aldus Sheryl Crow

Maar euh, was ze echt 14?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 11:53
ABrules
ABrules is offline
Ja klote voor je, maar zoals je zelf al zegt, moet je nu gewoon verder gaan, ooit zal er iemand zijn die je niet zo zal kwetsen...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 11:25
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
dit is errug herkenbaar voor mij!
ik heb 8 maanden verkering gehad met een (hele leuke, tuurlijk) jongen, het ging allemaal goed en leuk en we konden met alles over elkaar praten en alles was gewoon perfect zeg maar, behalve dat er een enorme afstand tussen ons zat namelijk 4 uur treinen... en dat werd hem uiteindelijk te veel. Hij had iemand nodig dichtbij waar hij zo ff heen kon gaan en niet eerst uren in een duffe trein hoeft te zitten. Ik had het aan de ene kant zien aan komen maar toch kwam het nog al onverwacht en ja ik ben ook serieus gekwetst ook al heeft hij het 'lief' uitgemaakt. Gister hebben we na 3 maanden elkaar weer gezien en gepraat omdat ik dat graag wilde. Hij had ook na nog geen maand alweer iemand anders en dat vond ik verschrikkelijk! ik had liever gehad dat hij dat niet verteld had maarja het leek hem wel nodig ofzo.
Waarschijnlijk kunnen we wel vrienden blijven maar dan moet het nu meer van zijn kant komen.
Wat ik hier wil zeggen is, als je wel contact wilt houden met haar (wat ik me goed kan voorstellen) dan kun je dat aan haar zeggen, ik neem aan dat ze dat wel begrijpt en misschien moet je ook niet te graag contact willen houden (zoals ik in het begin wel wilde) want dan doet het alleen maar steeds meer pijn als ze niks van zich laat horen. Een poosje afstand is wel goed, en wie weet, na een possje kunnen jullie gewoon weer normaal praten met elkaar.
heel veel succes
kus
margreet
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 19:23
Verwijderd
Ja, ik kan me heel goed voorstellen wat je bedoeld, je voelt je toch behoorlijk genaaid dan. Het is eigenlijk zo dat je een soort van 'respect' van beide kanten verwacht dat zulke dingen nog niet snel zullen gebeuren.

Ik herken de situatie wel ookal ligt hij voor mij anders. Ik was namelijk degene die het had uitgemaakt na 20 maanden, om ongeveer zelfde reden als je ex (maar ik wil dus ff geen relatie nu). Mijn ex vond het echt heel erg zei hij, en zegt ook nog altijd verliefd op me te zijn (het is nu 3 maanden uit), dat zei hij toen ook. Hij zei het er ontzettend moeilijk mee te hebben, maar een vreindschap wouden we graag proberen op te bouwen. We spraken af eerlijk te zijn tegen elkaar, ook wat gevoelens voor anderen betreft. We zouden eerst samen naar Lowlands maar dat leek ons nu niet meer zo'n goed idee, samen in 1 tentje, dus ging hij met een vriendin van hem, C., en ik met een vriendin van mij.

3 weken na het uit was belde ik met hem, ik was net terug van een week vakantie.. Toen vertelde hij ineens dat hij met die C. al 5x had gezoend die week ervoor. Nou ja, je kunt je misschien voorstellen dat ik daardoor het idee kreeg dat ik toch niet zoveel voor hem betekent had als hij beweerde. Nou ja, hij heeft niks met dat meisje zegt hij, maar op Lowlands sliepen ze dus wel in 1 tentje, geen idee wat daar gebeurd is. Hij heeft geloof ik wel meer gevoelens voor haar, maar zij niet voor hem. Nog een probleem is dat ze in Amerika woont, hij gaat nu in Januari een maand bij haar wonen. Als ik haar noem (via meel) of vragen over haar stel reageert hij daar niet op.

Ik vind het heel jammer, want ik heb het gevoel dat hij niet eerlijk tegen me was en is, en dan is een vriendschap voor mij niet mogelijk..

In ieder geval heel erg veel sterkte....
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 19:34
Orion16
Orion16 is offline
14 --> 22?? IEP! Is dat niet strafbaar, pedofilie? Meisjes van 14 hebben er meestal geen idee van wat liefde is het zijn nog maar kinderen..

Kon je in ieder geval wel zeggen toen je 8 was: YES!! Mijn toekomstige vriendin is geboren!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 13:27
DJken
DJken is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
14 --> 22?? IEP! Is dat niet strafbaar, pedofilie? Meisjes van 14 hebben er meestal geen idee van wat liefde is het zijn nog maar kinderen..

Kon je in ieder geval wel zeggen toen je 8 was: YES!! Mijn toekomstige vriendin is geboren!

Weer zo nen uitleg waar ge nie bij nagedacht hebt...

ahja..twas 7 jaar verschil. En wij hadden daar geen probleem mee.

En moet nie bang zijn..ik ben gene pedofiel of wat het ook is.
Het was pure liefde... en ik ben niet alleen hoor op deze wereld die zo een verkering heeft.
Oud 03-11-2002, 13:35
de abt van sion
de abt van sion is offline
Geeft niet. Er was immers geen sprake van liefde. Bij ware liefde is het onmogelijk dat de partners elkaar verlaten.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 13:45
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Geeft niet. Er was immers geen sprake van liefde. Bij ware liefde is het onmogelijk dat de partners elkaar verlaten.
whaaaa dit is een heel bijzonder moment
Ik ben het hier namelijk mee eens

Er zijn alleen wel uitzonderingen, maargoed die zijn er altijd.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 14:13
PardonMe
PardonMe is offline
Tja het is inderdaad echt super klote voor jou en twee weken is ook erg snel, maar je kunt haar moeilijk tegen houden.. Als zij denkt dat ze klaar is voor een nieuwe relatie en dat je verliefd is op die jongen, daar verander je niks aan.
Zelf moet jij gewoon de tijd nemen om het te verwerken en niet overhaast aan een andere relatie beginnen om haar te vergeten ofzo, verwerk het rustig en je voelt vanzelf wanneer je weer open staat voor een nieuwe relatie..
sterkte!
Oud 03-11-2002, 18:28
DJken
DJken is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Mmmm, dat is ook niewaar.... der was zeker sprake van liefde...
Ze kon haar gewoon nog nie goed binden...en daarom heeft ze er een einde aan gemaakt....

Daar maak ik nu geen probleem over.... omdat ik het begrijp.

Ma het is gewoon kwetsend dat ze nu al iemand anders heeft.

Maja kom end of discussion
Oud 03-11-2002, 18:33
Verwijderd
Citaat:
DJken schreef:
Mmmm, dat is ook niewaar.... der was zeker sprake van liefde...
Ze kon haar gewoon nog nie goed binden...en daarom heeft ze er een einde aan gemaakt....

Daar maak ik nu geen probleem over.... omdat ik het begrijp.

Ma het is gewoon kwetsend dat ze nu al iemand anders heeft.

Maja kom end of discussion
Nouja, dat ze zo snel een ander heeft kun je verklaren vanuit het feit dat meisjes van 14 gewoon nog niet toe zijn aan vaste relaties, en dat zij het dus blijkbaar ook heel anders heeft gezien dan jij. Als jij zegt dat het 'ware liefde' was, kun je er best wel eens naastzitten, want als zij er ook zo over dacht zou ze niet zo snel een ander hebben. Dat is kwetsend, maar ook heel logisch. Meisjes van 14 MOETEN zich ook helemaal niet binden, dat zijn kleine kinderen!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 18:33
DJken
DJken is offline
Wat ik nu allemaal gewoon kan afleiden uit mijn historie is dit nu:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=267603

En eerlijk gezegd ben ik niet den enigsten die er zo over denk....
Oud 03-11-2002, 18:55
DJken
DJken is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nouja, dat ze zo snel een ander heeft kun je verklaren vanuit het feit dat meisjes van 14 gewoon nog niet toe zijn aan vaste relaties, en dat zij het dus blijkbaar ook heel anders heeft gezien dan jij. Als jij zegt dat het 'ware liefde' was, kun je er best wel eens naastzitten, want als zij er ook zo over dacht zou ze niet zo snel een ander hebben. Dat is kwetsend, maar ook heel logisch. Meisjes van 14 MOETEN zich ook helemaal niet binden, dat zijn kleine kinderen!
Ja dat weet ik nu ook... het was voor dit dat ze het afgemaakt had...dat ze zich gewoon nog nie echt wou binden.

Aja....ze is 15 (bijna 16) Nie 14... (ter info)
Reageren

Regels voor berichten