Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@darthraver: NEEEEEEEEEE geologie is in hoofdzaak fysica en chemie @mathfreak: beetje saai, maar het komt wel inorde @Miess: vulkanen: door druk en temperatuur begint een gesteente (of bepaalde mineralen ervan) te smelten en dat magma komt dan allemaal samen in een magmakamer (zoals drupje olie in water) warme dingen stijgen => aardkorst wordt omhooggeduwd en begint te splijten: voila duinrozen: dat is toch gips he? gips heeft heeeeeeeel veel polymorfen, duinrozen krijg je wanneer de gips niet zo zuive is (zand erbij) en de kristalisatie dus niet optimaal kan verlopen. ik wil helemaal niet weten waar de spekholzerheide is ![]() @thyrfi: als een rivier door een niet zo fel hellend gebied meandert dan erodeert hij dat gebied, de delen waar hij niet is gekomen blijven hoger en dat zijn donken. daar was nog iets me aan de hand maar dat herinner ik me niet meer ![]() @just johan: men neme een vat bier (liefst stella voor een leuvense geoloog) en een kilo Haliet, nog nbtje orthoklaas erbij en wat mentale ongezondheid. zo! @yan: bhehe, goed id
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is het trouwens (heb zoiets gehoord) echt waar dat de examenresultaten in Leuven middels een soort zitting bekend worden gemaakt waarbij de voorzitter van de examencommissie op een hoge stoel gaat zitten, studenten staan, en dan je achternaam opleest en er geslaagd/gezakt bij zegt? (heb zoiets gelezen dacht ik én ben nu toch wel erg benieuwd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nou: ja dus, dat gebeurt zo hier. bij onze faculteit gaat dat er veel minder officiëel aan toe (we zijn maar kleine fac). dat heet een proclamatie, spannend hoor. bij ons staan ze gewoon vooraan in de aula en wij zitten op de banken en dan roepen ze zo je naam af en dan 'geslaagd met voldoening', 'geslaagd met onderscheiding', met grote of grootste onderscheiding of in die enkele gevallen 'geslaagd met felicitaties van de jury' cum laude zoals dat zo mooi heet. bij mij was het : "Eva Digneffe, niet geslaagd" ![]() ik dacht dat ze dat overal deden. hoe gaat dat bij jullie dan? ik vin da wel handig zo'n proclamatie, dan weet je ineens hoe je vrienden het gedaan hebben en moet je niet aan iedereen persoonlijk zeggen hoe het bij jouw was. wat is dat dat de spekholzerheide?
||
![]() |
Citaat:
![]() Spekholzerheide is een plaatsje in Zuid Limburg (Nederland) bij Kerkrade ![]() |
![]() |
|
in overleg met ekki (iets wat ik in deze natuurlijk weer vergeten was
![]() ![]() ![]() en nu weer braaf naar jullie warme nestjkes en, denk erom, oogjes dicht. Snaveltjes toe
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Katholieke school Verwijderd | 176 | 10-08-2009 14:16 |