Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2006, 14:31
Trisia
Trisia is offline
Hoe irritant is het als je ruzie hebt met je vriend op de dag van kerst. Hij komt me net doodleuk vertellen dat ie vanavond niet meegaat naar mijn familie pfffffffff Herkenbaar of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2006, 14:38
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Nee. Dit is dus iets wat je eigenlijk niet doet dus hè. Vooral niet met kerst.

Tenzij hij een goeie smoes heeft natuurlijk. Maar dat zeg jij niet.
Oud 25-12-2006, 14:45
Trisia
Trisia is offline
Nee, omdat we ruzie hebben (hij is boos) wil hij niet meer. Denkt dat hij me ermee kan pakken ofzo. Belachelijk!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 15:05
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Dan ga je gewoon zonder hem, zeg er niks van, misschien krabbelt hij nog terug.

En anders zou ik toch even gaan twijfelen, want dit klinkt wel erg slecht.
Oud 25-12-2006, 15:19
Trisia
Trisia is offline
haha, nou inderdaad, het klinkt wel heel erg! Maar dat komt misschien omdat ik zo boos was! Hij is gewoon boos op mij en daarom wil hij niet mee. Maar toch vind ik het stom, ik bedoel, je hebt toch afgesproken? Moet ik het weer gaan verantwoorden straks..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 16:14
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nee, niet herkenbaar.

Lekker zonder hem gaan, en hem in zijn sopje gaar laten koken.
Oud 25-12-2006, 16:21
Verwijderd
Nee, niet herkenbaar. Ik word nooit boos en als mijn vriendin boos is, laat een moodswing meestal niet lang op zich wachten.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 16:34
Tiño
Tiño is offline
tja, wil je hem wel mee, als hij eigenlijk niet mee wilt,

daarbij, ik snap het wel, ik zou ook niet meegaan als we ruzie zouden hebben, ga lekker zonder hem en veins hem een griepaanval, tov je familie.
Oud 25-12-2006, 16:44
stout!
stout! is offline
Citaat:
Trisia schreef op 25-12-2006 @ 15:45 :
Denkt dat hij me ermee kan pakken ofzo. Belachelijk!
Nou daar heeft hij blijkbaar gelijk in . Hoe is het afgelopen?
Oud 25-12-2006, 17:14
Verwijderd
Ik zou het uitmaken *emo*
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 21:55
Trisia
Trisia is offline
Uiteindelijk kwam het helemaal goed en is hij gewoon gezellig meegegaan Beetje heisa om niets dus. Maar wat doe jij als je een familieverplichting hebt samen met je lover en net iets ervoor krijgt ruzie? Ga je dan nog wel mee? (naar haar/zijn familie)
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 21:59
Verwijderd
Nou, als wij ruzie hebben is dat meestal omdat ik me aanstel en hij vervolgens gekwetst is. De beste manier om dat op te lossen is om hem even te laten mokken en ondertussen wel te laten merken dat ik weet dat hij er is, maar me niet aan hem op te dringen, waarna ik zeg 'sorry dat ik me aanstelde' en hij zegt 'ja, sorry dat ik zo ongezellig was', en het weer goed is.
In die situatie is een familieverplichting net na een ruzie dus juist ideaal.

Als het zou gaan om iets waarbij ik me niet aanstel, wat zeldzaam is, zou ik alsnog wel mee gaan naar de familieverplichting, maar met tegenzin.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 22:02
Luna
Luna is offline
vrede op aarde. het is kerst!
Oud 25-12-2006, 22:57
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-12-2006 @ 22:59 :
Nou, als wij ruzie hebben is dat meestal omdat ik me aanstel en hij vervolgens gekwetst is. De beste manier om dat op te lossen is om hem even te laten mokken en ondertussen wel te laten merken dat ik weet dat hij er is, maar me niet aan hem op te dringen, waarna ik zeg 'sorry dat ik me aanstelde' en hij zegt 'ja, sorry dat ik zo ongezellig was', en het weer goed is.

Als het zou gaan om iets waarbij ik me niet aanstel, wat zeldzaam is, zou ik alsnog wel mee gaan naar de familieverplichting, maar met tegenzin.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 09:28
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
Tiño schreef op 25-12-2006 @ 17:34 :
tja, wil je hem wel mee, als hij eigenlijk niet mee wilt,

daarbij, ik snap het wel, ik zou ook niet meegaan als we ruzie zouden hebben, ga lekker zonder hem en veins hem een griepaanval, tov je familie.
He, lekker schijnheilig..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 10:14
stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 25-12-2006 @ 23:02 :
vrede op aarde. het is kerst!
En jij was bezopen
Oud 26-12-2006, 13:30
Luna
Luna is offline
Oud 27-12-2006, 14:06
Magican
Magican is offline
Hoezo ruzie?
Oud 27-12-2006, 14:47
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Trisia schreef op 25-12-2006 @ 22:55 :
Uiteindelijk kwam het helemaal goed en is hij gewoon gezellig meegegaan Beetje heisa om niets dus. Maar wat doe jij als je een familieverplichting hebt samen met je lover en net iets ervoor krijgt ruzie? Ga je dan nog wel mee? (naar haar/zijn familie)
Mja, ik heb zo wel eens iets gehad, maar dan toen mijn grootmoeder 80 werd. Zij had geen zin om mee te gaan, en ze zag er het nut niet van in. Ik wilde per se dat ze meeging, en heb haar waarschijnlijk de oren van het hoofd gezaagd. We waren toen iets van twee maanden samen, en dat heeft voor zoveel spanning gezorgd (we liepen elkaar een week aan een stuk op te naaien) dat ze het uitgemaakt heeft met een of ander smoesje. En uiteindelijk zag ze dan dat ik zo (en ook oprecht) teleurgesteld was dat niet zou meegaan, dat ze uiteindelijk toch mee naar dat feest gegaan is, maar achteraf was het nog steeds evenzeer gedaan tussen ons.
Oud 27-12-2006, 17:16
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 27-12-2006 @ 15:47 :
Mja, ik heb zo wel eens iets gehad, maar dan toen mijn grootmoeder 80 werd. Zij had geen zin om mee te gaan, en ze zag er het nut niet van in. Ik wilde per se dat ze meeging, en heb haar waarschijnlijk de oren van het hoofd gezaagd. We waren toen iets van twee maanden samen, en dat heeft voor zoveel spanning gezorgd (we liepen elkaar een week aan een stuk op te naaien) dat ze het uitgemaakt heeft met een of ander smoesje. En uiteindelijk zag ze dan dat ik zo (en ook oprecht) teleurgesteld was dat niet zou meegaan, dat ze uiteindelijk toch mee naar dat feest gegaan is, maar achteraf was het nog steeds evenzeer gedaan tussen ons.
Wow, dat is wel euh...drastisch

Ruzie vlak voor een familieaangelegenheid is bijna ons nog weinig voorgekomen, aangezien wij niet zoveel familieaangelegenheden hebben Maar mocht het gebeuren, dan zouden we wel mee gaan ja, juist omdat die gelegenheden zich dus niet heel veel voordoen en de familie allemaal ver weg woont, dus het zou een beetje raar en zonde zijn als één van beide thuis zou blijven.
Ruzie vlak voordat we uit zouden gaan of iets met gezamelijke vrienden zouden gaan doen, komt wel eens voor. Meestal negeren we elkaar dan gewoon een beetje en gaan we onze eigen weg op het feestje of waar we dan ook zijn (wat wel opvalt voor de rest natuurlijk, maarja...ieder stel heeft wel eens ruzie, dus dat boeit ons dan vrij weinig) en na verloop van tijd zijn we allebei wel weer redelijk afgekoeld en zoeken we elkaar vanzelf weer op. Waarna we ineens heel erg klef zijn, omdat we elkaar toch wel een beetje gemist hebben en we van uitgaan en drank geil & aanhankelijk naar elkaar worden
Oud 28-12-2006, 12:09
Volk
Volk is offline
Niet herkenbaar.
rustig praten werk het beste, of de persoon dan meegaat of niet, je weet wat elkaar dwars zit en waarom en wat je van elkaar wil en waarom. Praten is echt Goud

teveel mensen hebben de kunst van het praten nooit geleerd
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 13:02
remy476
remy476 is offline
mijn vriendin is er niet
Oud 28-12-2006, 15:46
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Sarah schreef op 25-12-2006 @ 22:59 :

Oud 28-12-2006, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 27-12-2006 @ 15:47 :
Mja, ik heb zo wel eens iets gehad, maar dan toen mijn grootmoeder 80 werd.

We waren toen iets van twee maanden samen,
Ik kan me op zich heel goed voorstellen dat je niet naar zoiets meewilt als je pas twee maanden iets hebt Dat is toch veel te snel om meteen al naar alle kleinere familieverplichtingen mee te moeten?

OT: dit soort dingen komen per definitie niet voor in mijn relaties.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 16:06
Verwijderd
Niet herkenbaar. Als ik echt geen zin heb om mee te gaan, begrijpt hij dat altijd wel en andersom ook. En wanneer het iets "belangrijks" is ga ik sowieso wel mee, ookal heb ik niet zoveel zin. Dan maar zin maken.
Ruzie is iig nooit een aanleiding omdat we onenigheden meteen uitpraten. Over ruzie kunnen we nooit spreken omdat we ontzettend veel begrip voor elkaar hebben en allebei niet te moeilijk doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten