Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij mag het wel, 5 uur dezelfde les. |
![]() |
||
Citaat:
Dat betekent niet dat die roosters goed zijn hoor! En het enige wat er in de duitse les gebeurt is het proberen te veranderen van het rooster ![]()
|
ik weet niet wat bo3 (boe??) is maar als het een praktijk vak is, lijkt het me juist wel handig. 5 uur college (zijn meestal niet verplicht?) lijkt me minder praktisch dan zon praktijk vak.
eerste 4 uur vrij kan je lekker uitslapen, lijkt me handig als student op vrijdag.
|
wettelijk mag het.
Sommige scholen hebben dat soort zaken in het HR/leerlingenstatuut staan. IIk heb op Donderdag 8 uur lang een vak achter de comuputer. Na veel;l geklaag zal het waarschijnlijk worden opgebroken in 2*4. (meer dan 4 uur onafgebroken achter de computer mag je mijns inziens weigeren)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik geloof dat volgens de nieuwe wet beeldscherm werken maximaal 6,5 uur per dag aan een pc gewerkt mag worden, dat zou bij jullie dus ook nog binnen de wettelijke norm vallen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
mag dit wel?? sebas_pwnage | 5 | 21-09-2014 10:49 | |
Psychologie |
Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel? *Ster* | 38 | 08-03-2005 12:27 | |
Psychologie |
mogen ze dit wel doen adri1200 | 26 | 11-12-2004 00:04 | |
Algemene schoolzaken |
De school neemt uren in en verlaagd zo je slagingskans: MAG DIT? alpha | 28 | 31-05-2003 13:53 | |
Werk, Geld & Recht |
mag dit wel? Verwijderd | 8 | 07-05-2003 11:04 | |
Algemene schoolzaken |
*mag dit wel???????* Janet | 6 | 04-12-2001 13:29 |